اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مجسمه سازی با مجله‌های نایاب +عکس



مجسمه سازی با مجله‌های نایاب +عکس

هر چیزی با گذر زمان عتیقه و قیمتی میشود و در این میان حتی مجله های بچگانه نیز استثنا نیستند. مجله های قیمتی معمولا نسخه های کمیابی هستند که در موزه ها نگهداری می شوند و تعداد کمی در اختیار مردم قرار دارد.

مجسمه سازی هنری بسیار جالب در دنیاست و نیاز به استعداد و مواد اولیه مرغوب دارد. مجسمه سازان همیشه از بهترین مواد اولیه مانند خاک یا سنگ مرغوب استفاده می کنند ولی عده ای نیز دست به کارهای عجیب در کار خود می زنند.


"اندرو ویکرز" هنرمندی است که چندی پیش نمایشگاهی از مجسمه های عجیبش برگزار کرد. او با استفاده از مجله های کمیاب و کتاب های کمیک که دیگر پیدا نمی شوند مجسمه های جالبی درست کرده است. برخی از این مجله ها مانند کمیک  "انتقام گیران" چندین هزار دلار ارزش دارند.

هنرمندان بزرگ, نمایشگاه آثار هنری, مجسمه های زیبا

این هنرمند 49 ساله اهل انگلستان تمامی مجسمه ها را به شکل انسان ساخته است و به گفته خودش هر مجسمه نزدیک به 3 هفته زمان برده است. او نام این مجسمه ها را "پسران کاغذی" گذاشته است و قیمت آن را نزدیک به 20 هزار پوند تعیین کرده است.


یک کارشناس ادبی گفته است در بدن یکی از این مجسمه ها مجله ای بسیار ارزشمند وجود دارد که تنها ارزش همان یک مجله نزدیک به 10 هزار پوند است. این مجسمه ها می توانند ادبی ترین و البته گران ترین مجسمه های فرهنگی دنیا باشند.

هنرمندان بزرگ, نمایشگاه آثار هنری, مجسمه های زیبا

هنرمندان بزرگ, نمایشگاه آثار هنری, مجسمه های زیبا

منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
عکس های نایاب از السا و آنا(53 تا عکس)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس هاشمی رفسنجانی روی مجله تایم


یکی از شماره های قدیمی تایم پس از ماجرای مک فارلین در دهه 60

یکی از شماره های قدیمی تایم