اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«مجتبی خروس» در شیراز دستگیر شد


فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت:ماموران قرار گاه صالحین، فرد شروری را که چهار سال متواری بود در شیراز دستگیر کردند.

ایرنا: فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت:ماموران قرار گاه صالحین، فرد شروری را که چهار سال متواری بود در شیراز دستگیر کردند.

احمد علی گودرزی دوشنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود:این فرد شرور که 30 سال دارد و به نام 'مجتبی خروس' معروف بود در رویارویی با ماموران قرارگاه صالحین به سوی آنان حمله ور شد که پس از مجروح شدن از قسمت زانو هم اینک در بیمارستان بستری است.

فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت:این فرد شرور دارای سابقه قاچاق مواد مخدر، تجاوز به عنف ، باج گیری و عربده کشی است.

به گفته وی ،قرار گاه عملیاتی صالحین نیروی انتظامی استان فارس برای برخورد با اشرار مسلح و قاچاقچیان راه اندازی شده است و دستگیری افرادی که مبادرت به انجام اعمال هنجارشکنانه و ایجاد مزاحمت برای مردم کنند در دستور کار این گروه قرار دارد


ویدیو مرتبط :
آخر جنگ كه ندید مجتبی از قزوین خروس زنجان رو تو زنجان ز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عامل فجیع ترین قتل سال در شیراز دستگیر شد



 

 

عامل فجیع ترین قتل سال در شیراز دستگیر شد

 

عامل اصلی قتل زن ۳۲ ساله شیرازی كه به عنوان فجیع ترین قتل سال نام گرفته است، دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ علی مویدی، فرمانده انتظامی استان فارس دیروز (چهارشنبه) با اعلام این خبر گفت: روز ۱۸ بهمن ماه تكه هایی از جسد یك بانوی جوان در محله پودنك شیراز كشف شد كه موجب جریحه دار شدن احساسات مردم شد.

وی افزود: به دنبال تماس شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر وجود ساك مشكوكی در یكی از خیابان های محله پودنك شیراز، نیمی از جسد یك زن جوان شیرازی بدون سر و دست و پا كشف شد، در فاصله ۲۰۰ تا ۳۰۰ متری از ساك نیز قطعاتی دیگری از پیكر مقتول از جمله سر، بازو و بخش هایی از یك پای آن كشف شد.

مویدی با بیان این كه هنوز بخش هایی از جسد مقتول همچنان مفقود است، اظهار كرد: با تلاش های بعدی و حساسیت هرچه بیشتر پلیس سرنخ هایی از متهم به قتل كشف شد و هویت مقتول به نام زهرا دهقان، ۳۲ ساله دارای یك فرزند شناسایی شد.

وی با تشریح چگونگی قتل این بانوی شیرازی خاطرنشان كرد: فرنگیس ۳۲ ساله از دوستان مقتول با دعوت از وی، او را در خانه با ضربات چاقو به قتل رسانده و یك شب جنازه را در حمام خانه دور از چشم شوهر و دخترش نگهداری كرده بود و روز بعد، جنازه را با كارد آشپزخانه مثله كرده و هر كدام را در گوشه ای از محله پودنك شیراز رها كرده است.

فرمانده انتظامی استان فارس، سرقت را یكی از انگیزه های اصلی متهم به قتل اعلام كرد و افزود: متهم به اتهام قتل اعتراف و صحنه را بازسازی كرده است.

به گزارش ایسنا، وی گفت: جنون ادواری متهم به قتل باتوجه به ادعاهای وی مبنی بر این كه در زمان ارتكاب قتل حالت عادی نداشته است، در حال بررسی است.

فرمانده انتظامی فارس با بیان این كه متهم مقداری از طلاهای مقتول را به سرقت برده و فروخته است، اضافه كرد: از منزل متهم مقادیری طلای متعلق به مقتول و آلت قتل آغشته به خون كشف و شناسایی شده است.

فرنگیس (متهم به قتل) به خبرنگاران گفت: زهرا دوستم بود؛ اما گفت كه علی برادرم مرده است، من هم با او دعوا كردم و او را كشتم.

وی با اظهار بی اطلاعی از آخرین وضعیت زهرا خاطرنشان كرد: نمی دانم كه زهرا را آخرین بار كی دیده ام.../تحلیل:ایسنا