اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مثل کسی که رفت بغل سلین‌دیون/مجلس: خب... از کی بپرسم؟



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب



اخبار سیاسی - طنز

مثل کسی که رفت بغل سلین‌دیون

رییس کلانتری تهرانسر از دستگیری سارقی خبر داد که خودرو 206 را به‌همراه همسر مالباخته ربوده بود. (ایسنا)

پوریا عالمی تیتر این خبر ایسنا را دستمایه طنز امروز خود قرار داده و می‌نویسد: داریم همه‌چیزتمام می‌شویم. منتها سروته. حالا ممکن است همه همه‌چیزتمام نشده باشیم، ولی بعضی‌ها توی این سال‌ها یک‌دفعه به همه‌چیز رسیده‌اند. نمونه گنده‌اش که کاملا تو چشم است، محمودرضا خاوری بود که سه‌هزارمیلیارد به‌همراه شرکا تخور‌پخور کرد و بعد هم رفت بغل «سلن دیون»، همسایه‌شان شد شرکایش هم یک مشت آدم موجه همه‌چیزتمام.

یا همین الان که گزارش سازمان تامین‌ اجتماعی منتشر شده، آدم می‌بیند هی‌هی، اینکه می‌گفتند توی خیابان‌های تهران پول پارو می‌کنند پُر هم بیراه نبوده، منتها حالا در همین سازمان تامین اجتماعی دلاوران پولی پارو کرده‌اند که مپرس. حالا کی‌ها پارو کردند؟ یک مشت آدم موجه همه‌چیزتمام. خب دیگر، مردم کی را سرلوحه قرار می‌دهند؟ یک مشت آدم موجه همه‌چیزتمام را. برگردیم سر حرفمان. وقتی مردم می‌بینند بعضی عزیزان و مسوولان و دلاوران، یک‌شبه راه صدساله را رفته‌اند، معلوم است که فکری می‌شوند. مثل همان خاوری، هم بارش را بست، هم رفت بغل «سلین دیون»، همسایه‌شان شد.

 

حالا ما بخواهیم پوستر «سلین دیون» را بخریم باید دنبال چهارتا آشنا بگردیم یا بخواهیم کنسرتش را ببینیم باید زنگ بزنیم بیایند بشقاب را روی پشت‌بام جابه‌جا کنند، بلکه پارازیت برای نیم‌ساعت برطرف شود. حالا وقتی خبر بالا را می‌خوانیم آدم می‌فهمد که سارق بدبخت از چه کسانی تاثیر گرفته است، تا یکهو همه‌چیزتمام شود. طفلک دستش نمی‌رسیده وگرنه بدش نمی‌آمد چیزی را که می‌دزدد توش «سلین دیون» باشد. مثل استادش؛ محمودرضا خاوری.

 

یا مثل دیگر استادان که گفتیم نمی‌توانیم اسمشان را ببریم که چون هتک می‌شود حرمتشان، برخلاف نویسندگان و روزنامه‌نگاران که می‌شود اسمشان را برد چون اصولا حرمت ندارند که بشود هتکش کرد. حالا فردا کی با الگوبرداری از دلاوران چه‌کار خواهد کرد تا همه‌چیزتمام شود، ما نمی‌دانیم، فقط می‌دانیم که دلاوران همه‌چیزتمام شدند ما داریم تمام می‌شویم؛ تمام‌تمام.

 

---------------------


اخبار سیاسی(طنز) مجلس: خب... از کی بپرسم؟
 
قانون نوشت: نمایندگان مجلس این روزها به شدت به جمله «پرسیدن عیب نیست، ندانستن بد است» اعتقاد پیدا کرده اند تا حدی که طبق گزارش‌ها، در مجلس روزانه تقریبا 30 سوال از 17 وزیر طرح می‌شود که در نوع خود بی سابقه است.

 شاید این سوال برایتان ایجاد شود که چرا در دولت قبل مجلس اینقدر سوال نمی‌پرسید و متعاقبا اخطار و کارت زرد نمی‌داد، یک دلیلش این است که وقتی از دولت قبل چیزی می‌پرسیدی آنها در جواب می‌گفتند من از شما می‌پرسم.

 

و به این ترتیب تیر مجلس به سنگ می‌خورد. ولی الان هدف دیگر مثل قبل متحرک نیست و ثابت شده، برای همین تیر مجلس صاف می‌خورد به هدف. در همین راستا پیش بینی می‌کنیم در روزهای آینده نمایندگان مجلس وزرای دولت را با این سوالات به بهارستان بکشانند:

سوال از وزیر راه و شهرسازی: چرا در این سه ماهی که از شروع به کار شما می‌گذرد هیچ هواپیمایی سقوط نکرده؟ آیا این عدالت است که در دولت قبل کلاغ به آسمان می‌رفت، می‌افتاد پایین ولی در دوران وزارت شما حتی یک هلیکوپتر هم به کابل گیر نمی‌کند تا ما شما را استیضاح کنیم؟

سوال از وزیر ورزش: آقای گودرزی چرا وقتی نشون می‌داد‌هاشم بیک زاده رو، آقای فردوسی‌پور می‌خندید؟ اولا چرا برای تیم ملی بازی تدارکاتی نمی‌گذارید؟ ثانیا نماینده خواف و رشتخوار سلام می‌رساند و می‌پرسد مسئول نتایج ضعیف تیم اینترمیلان در لیگ ایتالیا چه کسی است؟

سوال نادر قاضی پور از وزیر بهداشت: حسن جان شما که چشم پِزَشکی خوانده‌ای نمی‌دانی من عینکم را کجا گذاشته‌ام؟ همینجاها بودا ...

کمال الدین پیرموذن به‌طور کلی (با فریاد پشت میکروفن): به جواب دردمندان بگشا لب ای شکرخا / به کرشمه کن حواله که جواب صد سوال است!

سوال آن نماینده مودب از وزیر علوم: سوال من از این آقای [...] این است که آیا مادر زاییده اون [...] ای رو که با من بخواد [...] بازی دربیاره و مخالفت کنه؟ از لحاظ بیولوژیکی اصلا می‌تواند بزاید؟ داریم مادری که چنین چیزی بزاید یا نه؟ خیلی ممنون. (از میکروفن فاصله می‌گیرد)

سوال از وزیر ارتباطات: آقای واعظی فیلترشکن خوب معرفی کن وگرنه استیضاحت می‌کنیم. (آقای واعظی از ترسش برای هرکدام از نماینده‌ها وی پی ان سه ماهه می‌خرد!) نمایندگان: این چه جوری نصب میشه؟ (آقای واعظی آموزش می‌دهد) نمایندگان (در حال وارد کردن شماره کاربری و رمز ورود): آقای واعظی از شما بعیده ... آقای واعظی: چطور؟! نماینده: https بزنم دیگه؟ واعظی: بله. نماینده: بله عرض می‌کردم از شما بعیده. شما مثلا وزیر این کشور هستید. فیلترشکن و اینها چیست؟ خجالت بکشید. دوستان ... برای استیضاح آماده بشین. واعظی :|

سوال از وزیر دفاع ( از آن جایی که مجلس هم با ایشان رودربایستی دارد هم ترک عادت برایش موجب یکسری امراض است و نمی‌تواند وزیر ببیند و سوال نپرسد، یک همچنین سوالی را مطرح می‌کند): (با فریاد پشت تریبون) جناب آقای دهقان! لطفا به این سوال نمایندگان پاسخ بدهید و نگرانی‌های مجلس را برطرف کنید! (تغییر ناگهانی حالت) بفرمایید که حال شما چطور است؟ کسالت برطرف شد انشاا...؟ خب خدا رو شکر. خانواده خوب هستند؟ کار و بار، اوضاع و احوال همه چی خوب است؟ (دوباره با فریاد) آیا من قربون شما بروم؟ (فریاد نمایندگان: احسنت احسنت) ممنون از وقتی که در اختیار مجلس قرار دادید.

                        .......................................................
 

اخبار,اخبارسیاسی,خاطرات طنزمجری مناظرات انتخاباتی 88

 

طنز/ خاطرات متفاوت مجری مناظرات انتخاباتی 88


 مجری مناظرات سال 88 درباره مناظره معروف احمدی‌نژاد و موسوی در 13 خرداد 88 به فارس گفت: خاطره‌ای که دارم این است که آنها اول مناظره با یکدیگر سلام و علیک گرمی داشتند اما در آخر مناظره بدون خداحافظی از هم جدا شدند.

دکتر رضا پورحسین مجری مناظرات در سال 88، درباره کتاب خاطراتش که قرار بود درباره مناظرات جنجالی سال 88 منتشر شود، گفت: نگارش این کتاب که کار بسیار سختی است رو به اتمام است و تا آخر سال حتماً به پایان می‌رسد.
*  *  *
1. با توجه به اینکه نگارش «سخت» این خاطرات 4 سال و نیم طول کشیده، معلوم نیست پیدا کردن ناشر و دریافت مجوز و انتشار و توزیع در کشور چندین سال طول می​کشد؛ در نتیجه ما از آقای مجری خواهشمندیم متن کامل این خاطرات مهیج را از الان بگذارند در پیج دانشگاه ایرانیان تا هم تمام مردم دنیا و تشنگان حقیقت از آن استفاده کنند و هم به عنوان یک منبع درسی برای دانشجویان آینده دار این دانشگاه تدریس و استفاده شود.

2. خواهشمندیم علاوه بر انتشار خاطرات که حق مسلم همه مردم ایران است، نسبت به ساخت مستند «اجرای مناظره بدون دخالت دست» اقدام فرمایید تا به عنوان الگوی اجرای مناظره در دانشکده صداوسیما تدریس شود.

3. عاجزانه تقاضا داریم که خاطرات خود را از «تماشای» مناظرات 92 نیز برای مردم بنویسید تا تفاوت حضور «سنگین، کارشناسی و دقیق» شما در مناظرات 88  و 92 برای همه ملت آشکار شود.

4. با توجه به خاطره ذکر شده مجری - کارشناس محترم در خبر مذکور از مناظره موسوی و احمی نژاد، پیش​بینی ما از متن برخی صفحات این کتاب بدین شرح است:

روز قبل از آغاز مناظرات
امروز شنیدم که موسوی و کروبی و رضایی در چند دانشگاه سخنرانی کردند و درباره دولت کلی حرف زدند، زنگ زدم بچه ها فیلم ها را آوردند و تایم دقیق گرفتم 6 دقیقه و 29 ثانیه درباره احمدی نژاد حرف زده بودند، سریع محاسبه کردم. مهندس گفته بود باید خیلی دقیق باشم. امروز از خودم راضی ام.

مناظره کروبی - موسوی
قبل از مناظره با هم خوش و بش کردند، بعد از مناظره هم باهم دست دادند و چون دیروقت بود کروبی، موسوی رو تا خونه رسوند. فضای خوبی بود و من خیلی خوب بودم و برای احمدی نژاد کلی وقت گرفتم.

مناظره احمدی نژاد - رضایی
احمدی نژاد دست در گردن رضایی آمد توی استودیو و دائم به او می گفت: آقا محسن دوستت دارم ولی بکش کنار! بعد از مناظره هم با یکدیگر خداحافظی کردند و رفتند. البته رضایی دیرتر رفت، سر درد شده بود و دائم می گفت: یعنی ما هشت سال جنگ را اداره نکردیم؟!

مناظره موسوی - رضایی
از این مناظره خاطره خاصی ندارم، ولی ساعت یه کم بدقلقی کرد و با استرس زیاد زیر میز با انگشت وقت هر کدوم رو حساب کردم. نگران وقت احمدی نژادم به بچه ها گفتم اونا حساب کنن.

مناظره کروبی - احمدی نژاد
آقای کروبی از بس می پرسید چقدر وقت دارم، قای کردم. البته اونا قبل از مناظره با هم یه جور خاصی احوال پرسی کردند، بعد از مناظره هم یادمه که هنوز داشتند احوال پرسی رو ادامه می دادند اما بیشتر احوال خانواده هم رو می پرسیدند. احمدی نژاد هم می خندید. طرفداران احمدی نژاد با نیسان و اتوبوس آمده بودند استقبال.

مناظره احمدی نژاد - احمدی نژاد
یکی از خاطره انگیزترین مناظرات تاریخ انتخابات در جهان برای من بود. وقت های اضافه احمدی نژاد رو گرفته بودم، با مهندس با هم جمع زدیم و مناظره آخر رو ترتیب دادیم. یکی از بهترین اجراهای از ابتدای تاسیس تلویزیون رو انجام دادم. اصلا وسط حرف کسی نپریدم. احمدی نژاد قبل از مناظره با من احوالپرسی کرد. بعد از مناظره هم خیلی خوب و خندان باز با من احوال پرسی کرد.


حتی گفت: وسیله داری یا برسونمت؟ من گفتم: مرسی مهندس برام آژانس میگیره.


بعد از کلی اصرار بالاخره زد پشت کمرم و گفت: باشه برو به سلامت، سلام برسون!
.
.
.
سوال فلسفی: چطوری می‌شود نوشتن خاطرات 6 جلسه 90 دقیقه ای 4 سال طول بکشد؟

 اخبار سیاسی - قانون,خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
وقتی آدام ، سلین دیون میشود !!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دکوراسیون منزل سلین دیون



سلین دیون، خواننده ی مشهور کانادایی است که به همراه همسر و سه فرزند پسرش در خانه ی پارک مانند و منحصر به فرد خود زندگی می کند (همسر او به تازگی فوت شده است).

 

خانه ی باشکوه سلین دیون که به خاطر وجود آب های وسیع و استخر های بزرگ اطراف آن مانند اسکله ای بر روی آب می باشد در جزیره ای واقع در فلوریدای آمریکا واقع است. یکی از چالش های بزرگ این خانه ی ۲۰ میلیون دلاری تامین آب مورد نیاز استخرهای مورد نیاز این خانه است.

برای رفع این مشکل ۶ چاه آب برای انتقال ۱۸ میلیون لیتر آب مورد نیاز در لوله ها و بعد از آن به درون گودال های آب حفر شده است. در محوطه ی بیرونی آن ۳ استخر، خانه ی درختی، پل های عبوری و فضای استراحت و نشیمن وجود دارد. 

 

رنگ قالب استفاده شده در دکوراسیون داخلی این خانه سفید و مشکی بوده و نکته ی جالب توجه در طراحی داخلی این خانه تفکیک فضاها به گونه ای است که در نگاه اول حدس نمی زنید که فضای داخلی خانه دارای متراژی ۱۰۰۰ متری است. کف سازی بیشتر قسمت ها پارکت با رنگ روشن است، سقف در بعضی بخش ها با صفحات چوبی سفید رنگ پوشانده شده است و بیشتر مبلمان به کار رفته در خانه، کاربردی و دارای طراحی ای ساده می باشند.

تصاویر دکوراسیون خانه سلین دیون, تصاویر خانه سلین دیون

دکوراسیون خانه سلین دیون, منزل سلین دیون

تصاویر خانه سلین دیون

 

قیمت خانه سلین دیون, تصاویر خانه سلین دیون

تصاویر خانه افراد مشهور, دکوراسیون و چیدمان خانه سلین دیون

تصاویر دکوراسیون خانه سلین دیون

 

تصاویر خانه سلین دیون, دکوراسیون منزل افراد مشهور

منزل سلین دیون, تصاویر دکوراسیون خانه سلین دیون

زمین ورزش خانه سلین دیون

 

دکوراسیون منزل افراد مشهور, قیمت خانه سلین دیون

تصاویر خانه سلین دیون, تصاویر خانه افراد مشهور

تصاویر دکوراسیون خانه سلین دیون

 

تصاویر خانه افراد مشهور,منزل سلین دیون

دکوراسیون و چیدمان خانه سلین دیون,دکوراسیون خانه سلین دیون

دکوراسیون منزل افراد مشهور

 

تصاویر دکوراسیون خانه سلین دیون, تصاویر خانه سلین دیون

دکوراسیون خانه سلین دیون, منزل سلین دیون

تصاویر خانه سلین دیون

 

قیمت خانه سلین دیون, تصاویر خانه سلین دیون

تصاویر خانه افراد مشهور, دکوراسیون و چیدمان خانه سلین دیون

دکوراسیون فضای بیرونی خانه سلین دیون

 

تصاویر خانه سلین دیون, دکوراسیون منزل افراد مشهور

منزل سلین دیون, تصاویر دکوراسیون خانه سلین دیون

تصاویر دکوراسیون خانه سلین دیون

 

دکوراسیون منزل افراد مشهور, قیمت خانه سلین دیون

تصاویر خانه سلین دیون, تصاویر خانه افراد مشهور

چیدمان و دکوراسیون خانه سلین دیون

 

تصاویر خانه افراد مشهور,منزل سلین دیون

دکوراسیون و چیدمان خانه سلین دیون,دکوراسیون خانه سلین دیون

دکوراسیون خانه افراد مشهور

 

تصاویر دکوراسیون خانه سلین دیون, تصاویر خانه سلین دیون

دکوراسیون خانه سلین دیون, منزل سلین دیون

تصاویر خانه سلین دیون

 

قیمت خانه سلین دیون, تصاویر خانه سلین دیون

تصاویر خانه افراد مشهور, دکوراسیون و چیدمان خانه سلین دیون

تصاویر باشگاه ورزش در خانه سلین دیون


گردآوری : بخش مد صبح بخیر

 

منبع : decoboom.ir