اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

متکی، باهنر و آل اسحاق کاندیداهای جبهه پیروان در انتخابات 92



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

متکی، باهنر و آل اسحاق کاندیداهای جبهه پیروان در انتخابات 92

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: با اکثریت آراء منوچهر متکی،باهنر و یحیی آل اسحاق امروز به عنوان کاندیداهای مطرح جبهه پیروان معرفی شدند.

سید کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به برگزاری جلسه امروز شورای مرکزی این جبهه، اظهار داشت: جبهه پیروان در یک فرایند طولانی از احزاب 15گانه خود خواسته بود که اسامی مورد نظرشان برای کاندیداتوری را اعلام کند، لذا این فرایند طی شد و امروز صبح در جلسه شورای مرکزی جبهه که متشکل از دبیران کل احزاب 15 گانه بود، بر اساس آراء سه نفر با اکثریت آراء انتخاب شدند.

سجادی تصریح کرد: جبهه پیروان آقایان منوچهر متکی، محمدرضا باهنر و یحیی آل اسحاق را به عنوان کاندیدای مطرح جبهه پیروان در انتخابات معرفی کرد.

سخنگوی جبهه پیروان با تاکید بر اینکه همه اصولگرایان باید به سمت وحدت پیش بروند و فرایند آنها اجماع اصولگرایان را در برداشته باشد، افزود: آن فرایند رسیدن به کاندیدای واحد است. از این رو جبهه پیروان و این سه نفر از اجماع در جامعه اصولگرایی تبعیت می‌کنند.

وی ضمن امیدواری برای رسیدن به یک کاندیدای واحد گفت: ما این سه نفر را به جامعه اصولگرایان معرفی می‌کنیم و اصولگرایان باید فرایندی را طی کنند که مورد اجماع همه آنها باشد./فارس


ویدیو مرتبط :
آغاز مبارزات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در برزیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتیجه جلسه صبح جبهه پیروان/ باهنر و متکی می توانند ثبت نام کنند



 جبهه پیروان,اخبار,اخبار انتخابات

نتیجه جلسه صبح جبهه پیروان/ باهنر و متکی می توانند ثبت نام کنند

سخنگوی جبهه پیشگامان خدمت حامی منوچهر متکی با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: از آنجا که در نظرسنجی ها آقای باهنر و متکی در صدر قرار داشتند و بر اساس توافق از قبل تعیین شده نظرسنجی ملاک انتخاب گزینه نهایی ائتلاف 5 گانه بود، تصمیم گرفته شد که باهنر و متکی در صورت تمایل در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند.

آزادبخش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: از آنجایی که آقای ابوترابی فرد بر اساس ملاک ها و معیارهایی که از قبل توافق شده بود انتخاب نشده و جامعه روحانیت نیز وی را کاندیدای خود ندانسته است و در نظرسنجی ها آقای باهنر و متکی در صدر قرار داشتند جبهه پیروان در جلسه خود به این دو نفر اجازه داد که در صورت تمایل در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند.

وی گفت: ما از آقای موسی پور دبیر ستاد ائتلاف 5 گانه می خواهیم که آن ساز و کاری که آقای ابوترابی خروجی نهایی اش شد را به رسانه و مردم اعلام کند.

سخنگوی جبهه پیشگامان خدمت افزود: بنا بر جلسه ای که امروز جبهه پیروان گذاشت آقای باهنر و متکی می توانند در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند.

به گزارش مهر، ائتلافی از 5 کاندیدا شامل محمد رضا باهنر، منوچهر متکی، یحیی آل اسحاق به نمایندگی از جبهه پیروان خط امام و رهبری و سید محمد حسن ابوترابی فرد و مصطفی پور محمدی تشکیل شده بود که در روزهای اخیر ابوترابی به عنوان کاندیدای نهایی این ائتلاف معرفی شد./مهر