اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مته ای که در فک این خانم گیر کرده! +عکس



یک زن ۴۴ ساله که برای عصب کشی پیش دندانپزشک رفته بود، به یک مشکل عجیب برخورده است؛ مته دندانپزشکی در دهانش شکست و حالا در استخوان فکش گیر کرده است.

یک زن ۴۴ ساله که برای عصب کشی پیش دندانپزشک رفته بود، به یک مشکل عجیب برخورده است؛ مته دندانپزشکی در دهانش شکست و حالا در استخوان فکش گیر کرده است.

خانم آلیسون ساوت وود 44 ساله پیش پزشکان مختلفی رفت اما هیچکس حاضر نشد این مته را بیرون بیاورد، چون می‌ترسند به اعصاب او آسیب برسد و نیمه پایینی صورتش بی حس شود.

این مته 2 سال است که در فک او مانده و خانم ساوت وود سرانجام پس از 16 ماه مبارزه قانونی، سرانجام رضایت داد با دریافت 5500 پوند از شکایت علیه دندانپزشک انصراف دهد.

حالا دندانی که قرار بود عصب کشی شود، فقط پر شده و کم کم در حال خراب شدن است و باید کشیده شود. آلیسون امیدوار است دست کم با کشیدن دندان، جراح‌ها بتوانند مته را بیرون بیاورند و نگرانی او را از بین ببرند چون می‌ترسد، این قطعه فلز بدنش را مسموم کند.
 

اخبار,اخبار گوناگون,عصب کشی

 

اخبار,اخبار گوناگون,عصب کشی

 

 اخبار,اخبار گوناگون,عصب کشی

 

اخبار گوناگون - شبنم


ویدیو مرتبط :
کار از فک شیت گذشته، این دیگه فک سکانسه -فک موی هست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رکورد شکنی نفس گیر خانم شکمو +عکس



اخبار,اخبار گوناگون,رکورد شکنی در گینس,رکوردهای کتاب گینس

 

اخبار گوناگون - رکورد شکنی نفس گیر خانم شکمو + عکس

زنی در عرض فقط سه دقیقه حدود 5.443 کیلوگرم فرنی خورد تا رکورد گینس را بشکند.

زنی در عرض فقط سه دقیقه حدود 5.443 کیلوگرم فرنی خورد تا رکورد گینس را بشکند. در حالی که معده انسان حداکثر حدود 3.628 کیلوگرم ظرفیت دارد، خانم مالی شیلر حدود 5.443 کیلوگرم فرنی را در عرض به شکل برق آسا در عرض سه دقیقه خورد تا در این زمینه رکورد تازه ای را به نام خود ثبت کند. این حجم از این غذا بیش از 15000 کالری دارد که برای 7 روز یک انسان کفایت می کند.

در حالی که بعضی از تماشاگران رکورد شکنی خانم شیلر از کار او بسیار متعجب اند، وی می گوید که برای رسیدن به این سرعت در خوردن فرنی بیش از یک سال تمرین کرده است. با این همه، یکی از تماشاگران می گوید: من همه اش در این فکر بودم که او کی و چگونه نفس می کشد.

 

اخبار گوناگون - روزگار نو