اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماکسیما 5 میلیون ارزان شد



 

 

 

ماکسیما 5 میلیون ارزان شد

 

 

شوک حاصل از آزادسازی نرخ بنزین موجب شده است تا بهای برخی خودروهای پرمصرف در بازار آزاد خودرو کمتر از قیمت درب کارخانه ای آن شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از «پرشین خودرو»، دبیر اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر به بازار خودروهای بالای چهار سیلندر یک شوک سوختی وارد شده که این امر موجب افت چشمگیر معاملات و کاهش قیمت در بازار این خودروها شده است.

کاظم صمدی نیکخواه در ادامه افزود: ماکسیما، مگان و بیشتر خودروهای وارداتی از جمله خودروهایی می باشد که به دلیل کاهش تقاضا مشمول این کاهش قیمت شده است.

دبیر اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو این کاهش قیمت ها را موقتی دانست و اظهار داشت: بازار پس از پشت سر گذاشتن شوک حاصل از اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها به وضع سابق باز خواهد گشت و تفاوت قیمت کارخانه ای و شرکتی خودروها با بازار آزاد دوباره به روال قبلی باز می گردد.

بر اساس این گزارش، مگان 2000 سی.سی اتوماتیک پارس خودرو به قیمت 32 میلیون و 400 هزار تومان است اما قیمت مدل 1600 سی.سی دنده‌ دستی آن در کارخانه 26 میلیون و 900 هزار تومان و در بازار آزاد 25 میلیون و 300 هزار تومان است.

همچنین قیمت ماکسیمای تمام اتوماتیک مونتاژی پارس خودرو در کارخانه 39 میلیون و 925 هزار تومان است که در بازار 35 میلیون تومان معامله می‌شود. مدل دنده‌ای آن نیز که در کارخانه 36 میلیون و 700هزار تومان تحویل داده می‌شود، در بازار نیز 32 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.... / تحلیل :عصرایران


ویدیو مرتبط :
درگ ماکسیما دنده ای با جنسیس کوپه(ماکسیما زودتر حرکت میکنه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدول قیمت ۳۵ خودروی بازار/ مگان ارزان شد، پژو ۲۰۶ و ماکسیما ثابت ماندند



جدول قیمت ۳۵ خودروی بازار/ مگان ارزان شد، پژو ۲۰۶ و ماکسیما ثابت ماندند

بازار خودرو که طی هفته های گذشته از سال تغییرات بسیار زیادی را به ثبت رسانده است، هفته آرامی را سپری کرد به طوریکه کم‌ترین تغییرات قیمت‌ها طی هفته ای که گذشت به ثبت رسید.

هر چند فعالان بازار پیش بینی کرده اند قیمت خودرو به روند صعودی خود طی هفته های باقی مانده از سال ادامه خواهد داد اما وعده‌ وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه با کاهش 10 تا 20 درصدی قیمت خودرو و همچنین افزایش تیراژ، باعث شده است تا متقاضیان خرید خودرو کمی دست نگاه دارند.

تاثیر این موضوع را به طور واضح و مبرهن می توان در قیمت خودرو ها طی هفته ای که گذشت مشاهده کرد به طوریکه انواع پژو که طی هفته های گذشته همواره افزایش قیمت داشته اند این هفته را با آرامش سپری کردند. پژو 206 که در هر دو مدل تیپ 2 و تیپ 6 خود افزایش قیمت چشم گیری را ثبت کرده بود این هفته ثابت ماند و قیمت این دو مدل به ترتیب 27 میلیون و 800 هزار و 40 میلیون تومان بود.

دیگر مدل پژو 206 یعنی V9 نیز تغییری نداشته و همان 40 میلیون تومان است. V20 هم 27 میلیون تومان و پژو 207 اتومات هم 45 میلیون تومان است. در گروه پژو اما 206 v8 افزایشی 2 میلیون و 500 هزار تومانی داشت و به 34 میلیون تومان رسید تا نتوان از تیتر  ثبات دسته جمعی قیمت انواع پژو 206 استفاده کرد. 

در کنار محصولات داخلی، خودرو های وارداتی نیز هفته آرامی را سپری کردند و تغییرات قیمتی چندانی را به ثبت نرساندند.

ماکسیما و مگان هم که در میان خودرو های لوکس پر طرف دار بازار خودرو قرار دارند طی هفته ای که گذشت تغییر قیمتی را به ثبت نرساندند و حتی مگان با کاهش قیمت 500 هزار تومانی به 59 می لیون تومان رسید.

قیمت ماکسیما هم روی نقطه 90 میلیون تومان متوقف شده است.در ادامه فهرست آخرین قیمت خودرو ها که بر گرفته از میانگین فروش آن در بازار داخل است می آید:

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب