اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مانور بزرگ آمریکا و اسرائیل به منظور شبیه سازی حمله موشکی ایران به اسرائیل پس از بمباران تاسیسات هسته ای ایران



مانور بزرگ آمریکا و اسرائیل به منظور شبیه سازی حمله موشکی ایران به اسرائیل پس از بمباران تاسیسات هسته ای ایران

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

هزاران سرباز اسرائیلی و حدود 3 هزار سرباز امریکایی قرار است در بزرگترین مانور مشترک بین دو دولت در ماه اکتبر شرکت کنند.ژنرال کریگ فرانکلین فرمانده ارشد نیروی هوایی امریکا به منظور فراهم کردن مقدمات این مانور اخیرا به سرزمین های اشغالی سفر کرد . وی و همتایش برنامه ریری برای وسیع ترین مانور بین دو دولت را آغاز کرده اند.

انتخاب : روزنامه معاریو نوشت: هزاران سرباز اسرائیلی و حدود 3 هزار سرباز امریکایی قرار است در بزرگترین مانور مشترک بین دو دولت در ماه اکتبر شرکت کنند.

این مانور در پی شبیه سازی حمله موشکی ایران پس از حمله اسرائیل به تاسیسات هسته ای ایران و مقابله با آن است.

ژنرال کریگ فرانکلین فرمانده ارشد نیروی هوایی امریکا به منظور فراهم کردن مقدمات این مانور  اخیرا به سرزمین های اشغالی سفر کرد . وی و همتایش برنامه ریری برای وسیع ترین مانور بین دو دولت را آغاز کرده اند.

اسرائیل در این مانور از سیستم موشکی "ارو2" که نسخه ی اصلاح شده ان است استفاده می کند. این سیستم موشکی می تواند موشک پرتاب شده را بسیار سریع شناسایی کند.

امریکایی ها هم سیستم موشکی "ایجیس" را به اسرائیل می اورند. آنها همچنین از موشک های "پیتریوت پاک3" در این مانور استفاده خواهند کرد./انتخاب


ویدیو مرتبط :
شبیه سازی حمله موشکی ایران به اسرائیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برگزاری مانور شبیه سازی واکنش به حمله اسرائیل و امریکا به تاسیسات ایران به دستور اوباما



برگزاری مانور شبیه سازی واکنش به حمله اسرائیل و امریکا به تاسیسات ایران به دستور اوباما/ماموریت جت های اف 22 و اف 15 آمریکا در امارات چیست؟

به دستور باراک اوباما، در این هفته نیروهای دریایی، هوایی، اطلاعاتی و ویژه ی آمریکا در خاک این کشور، اروپا و خاورمیانه مانوری ویژه برای شبیه سازی واکنش به حمله اسرائیل و امریکا به تاسیسات هسته ای ایران برگزار کردند.

 

 , ,حمله آمریکا,حمله به ایران,اخبار,اخبار سیاسی

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبکا نوشت: به دستور باراک اوباما،  در این هفته نیروهای دریایی، هوایی، اطلاعاتی و ویژه ی آمریکا در خاک این کشور، اروپا و خاورمیانه مانوری ویژه برای شبیه سازی واکنش به حمله اسرائیل و امریکا به تاسیسات هسته ای ایران برگزار کردند.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، روز شنبه، امریکا تعدادی از هواپیماهای اف 22 خود را که  جز اسکادران 302 ارتش محسوب می شود را به پایگاهی در امارات منتقل کرده است.

بنابه گفته ی منابع دبکا، این جت ها به پایگاه هوایی العدید منتقل می شود که جت های اف 15 هم ماه ها پیش از این به آن پایگاه منتقل شده است.

ماموریت آنها نابودی نیروی هوایی و دفاع هوایی ایران است تا بمب افکن های امریکا و اسرائیل بتوانند وارد عمل شده و تاسیستات هسته ای و و زیرساخت های سپاه ایران را بمباران کنند.

سخنان رئیس ستاد مشتکر اسرائیل در مورد احتمال حمله ی دیگر کشورها به ایران اشاره ای به استقرار هواپیماهای اف 22 در امارات بود.

دبکا در ادامه مدعی شد: اما او به نام کشورها اشاره نکرد. منظور وی این بود که به غیر از امریکا احتمالا بریتانیا، فرانسه، المان، هلند و ایتالیا در این جنگ حضور خواهند داشت.

در پایان مانور "روز اول" لئون پانه تا وزیر دفاع آمریکا و مارتین دمپسی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا سه نتیجه گرفتند و آن را به کاخ سفید منتقل نمودند.

1. واکنش ایران به حمله نظامی ارزیابی خواهد شد.

2. ایرانیان پس از حمله در زمان کوتاهی مجددا مشغول ساخت سلاح هسته ای می شوند.

3. نابودی عناصر اصلی ای برنامه هسته ایران می تواند باعث تغییر رفتار ایران در مذاکرات شود./انتخاب