اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مالیات از مسکن مهر حذف می‌ شود


معاون وزیر راه و شهرسازی از حذف مالیات در مسکن مهر خبر داد و روند قیمتی آینده بازار مسکن را خوب پیش بینی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: معاون وزیر راه و شهرسازی از حذف مالیات در مسکن مهر خبر داد و روند قیمتی آینده بازار مسکن را خوب پیش بینی کرد.

ابوالفضل صومعلو درخصوص آینده بازار مسکن گفت: طبق پیش بینی های اخیر برنامه ریزی شده وزارت راه و شهرسازی افزایش روند قیمتی مسکن بسیار آرام و کمتر از میزان نرخ تورم است.

وی ادامه داد: آینده بازار مسکن بسیار خوب و آرام خواهد بود.
 
وی با اشاره به اینکه جریان بازار مسکن همانند عبور از ترافیک است گفت: قیمت مسکن نیز باید همگام با سایر بخش افزایش یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مشکل مالیات در بخش مسکن حل شده است، افزود: با صدور بخش نامه مشکلاتی تمامی بخش های تعاونی ها برطرف شد.

صومعلو در ادامه اظهار داشت: اعضای کمیسیون اقتصادی و عمران به شدت پیگیر برطرف شدن مشکل مالیات از مسکن مهر هستند.

وی در ادامه یادآور شد: برنامه های برای مالیات به خانه های خالی و لوکس ازسوی اعضای کمیسیون عمران و معاون حقوقی رئیس جمهور پیگیری می شود.


ویدیو مرتبط :
نظر مردم زلزله زده سرپل ذهاب درباره مسکن مهر : مسکن مهر دو نفر کشته داده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حذف 16 هزارمتقاضی مسکن مهر پردیس



مسکن مهر پردیس,ثبت‌نام جدید مسکن مهر

حذف 16 هزارمتقاضی مسکن مهر پردیس

مدیر عامل شهر جدید پردیس از منتفی شدن ثبت‌نام جدید مسکن مهر در این شهر خبرداد و گفت: طبق نظر وزیر راه و شهرسازی برای سایت‌های جدید اطراف شهر پردیس ثبت‌نام خواهد شد.

سید مهدی هدایت افزود: به دلیل تکمیل شدن ظرفیت شهر جدید پردیس بحث ثبت‌نام در شهر جدید پردیس به طور کلی منتفی شده است و به نظر هم نمی‌رسد تا پایان سال جاری این ثبت‌نام انجام شود.

 

وی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی در بازدید روز جمعه از شهر پردیس اشاره‌ای به این موضوع داشتند که سایت‌های جدیدی در اطرف شهر جدید پردیس معرفی خواهد شد که برای آن سایت‌ها ثبت‌نام صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: ظرفیت جدید شهر پردیس برای ثبت‌نام حدود 75 هزار متقاضی بود که تمام آن ثبت‌نام شده و به اتمام رسید.

 

*متقاضیانی که آورده آنها صفر بود حذف شدند 

هدایت در پاسخ به این سوال که قرار بود یک سری از متقاضیان که آورده خود را تکمیل نکرده‌اند حذف شوند آیا این کار صورت گرفت یا خیر اظهار داشت: یک سری از متقاضیانی که آورده آنها صفر بود حذف شدند و به جای آنها از تعدادی که قبلا در سامانه ثبت نام کرده‌ بودیم بر اساس اولویت جایگزین کردیم.

وی افزود: حدود 16 هزار نفر از متقاضیان که آورده آنها صفر بود حذف شدند و به همین میزان هم جایگزین جدید صورت گرفت./فارس