اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مادر بی رحم سر دختر یک ساله اش را زیر آب کرد!



 

امادر بی رحم سر دختر یک ساله اش را زیر آب کرد!

 

مادر نروژی با نگه‌داشتن سر دخترش زیر آب او را خفه كرد.

ایسنا:روزنامه دیلی‌میل نوشت: این زن در حالی كه همسرش سرگرم كار با اینترنت بود دختر یك ساله‌اش را زیر آب گرفت و او را خفه كرد.

مادر این دختر در بازجویی با پلیس گفت: هدفم تنها تربیت‌كردن دخترم بود چرا كه او نمی‌خوابید و گریه می‌كرد و اعصابم را به هم ریخته بود.

پزشك اورژانس به پلیس گفت: زمانی كه ما به منزل این خانواده رسیدیم، كودك را بی‌حال پیدا كردیم و این زن ادعا كرد كه دخترش به طور اتفاقی داخل ظرف آب افتاده است.

پلیس در بررسی‌های اولیه این زن را به دلیل غفلت از فرزندش دستگیر كرد اما با شنیدن صحبت‌های ضد و نقیضش به متهم بودن او پی برد و او را به اتهام قتل روانه بازداشتگاه كرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی میل، این زن در بازجویی با پلیس گفت: همسرم از من خواست تا دخترم را خفه كنم.... / isna.ir


ویدیو مرتبط :
شادمانی جنین داخل رحم مادر با صدای پدر مادر والدین+کلیپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اجاره دختر 10 ساله به مردان توسط مادر بی‌رحم+ عکس



اخبار ,اخبار حوادث ,تجاوز جنسی

 

اخبار حوادث - اجاره دختر 10 ساله به مردان توسط مادر بی‌رحم+ عکس

مادری که 8 بار اقدام به فروش و اجاره دختر جوان خود برای بهره‌کشی جنسی دراختیار دیگران قرار داده بود، توسط پلیس گری واقع در ایندیانا دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتدپرس : ناتاش هیلارد 25 ساله به همراه ام‌کریستوفر از طریق شبکه‌های دوست‌یابی با در اختیار گذاشتن عکس مختلف دختر خود، وی را برای کسب درآمد اقدام به فروش و اجاره مردان در می‌آوردند.

به گزارش پلیس ایندیانا دختر 10 ساله توسط مادر خود برای درخواست‌های نامشروع از طریق شبکه‌های دوست‌یابی فروخته می‌شد.

افسرانی که تصاویر فرزند وی را دیده بودند، در یک عملیات ویژه پس از یک قرار صوری و پرداخت پول برای ملاقات، ناتاش را به همراه "ام‌کریستوفر" دستگیر کردند.

گفتنی است وی پس از محاکمه دست کم به 30 سال زندان محکوم خواهد شد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران