اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مادر بی‌رحم نوزادش را پس از به دنیا آمدن خفه کرد+عکس



 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث, حوادث روز

نیروی پلیس لانگ آیلند نیویورک اعلام کرد که یک زن 20 ساله روز جمعه به جرم قتل دستگیر شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران حوان، به گزارش نیروی پلیس لانگ آیلند، این زن جوان بچه تازه به دنیا آمده خود را خفه کرده و جنازه او را در یک کیسه پلاستیکی گذاشته است.

جان آزاتا، مامور تحقیق این پرونده، گفت: پس از حضور نیروهای پلیس در صحنه این زن جوان در حال خونریزی دیده شده که پزشک تشخیص داد وی بچه ای به دنیا آورده است.


نیروهای پلیس اطلاع دادند که سئودات باردار دار بودنش را از والدین خود پنهان کرده بود و جنازه بچه تازه به دنیا آمده را در یک کیسه پلاستیکی مشکی در خانه پیدا کردند.

آزاتا گفت: بچه زنده به دنیا آمده است اما بعد خفه شده است .

دادگاه سئودات در روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

گفتنی است، سئودات دانشجوی دانشگاه اجتماعی ناسائو است.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
بیرون آمدن بچه از رحم مادر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چاق ترین مادر دنیا پنج ماه پس از تولد نوزادش جان باخت



 

چاق ترین مادر دنیا پنج ماه پس از تولد نوزادش جان باخت

 

چاق ترین مادر دنیا كه تنها ۲۵ ساله و ۲۴۰ كیلوگرم وزن داشت، پنج ماه پس از تولد نوزادش جان باخت .

 

خویشاوندان این زن ۲۵ ساله كه «ویكتوریا لاكاتوس» نام داشت، در مصاحبه ای با رسانه های دولتی رومانی، اعلام كردند كه این زن كه لقب چاق ترین مادر دنیا را از آن خود كرده بود، روز گذشته به دلیل تب بالا و مشكلات تنفسی دچار حمله قلبی شد و درگذشت.

 

پزشكان بیمارستان «كرایوآ» در جنوب رومانی نیز یادآور شدند كه قلب این زن از تپش ایستاده است.

 

«فلورین تپرسكو» ـ مدیر بیمارستان مذكور ـ نیز خاطرنشان كرد: پزشكان تمام تلاش خود را برای احیای قلبی و بازگرداندن این زن انجام دادند، به طوری كه ۳۰ دقیقه عملیات احیا به طول انجامید، اما به دلیل وزن بسیار زیاد و چاقی منحصر به فردی كه این زن داشت، پزشكان نتوانستند او را به زندگی بازگردانند.

 

«كریستینا سوسویی» ـ خواهر این زن ـ در مصاحبه ای با روزنامه «لیبرتاتی» چاپ رومانی، اضافه كرد: هنگامی كه خواهرم با عمل سزارین دخترش را در ۱۸ فوریه سال جاری به دنیا آورد، ۲۰ كیلوگرم به وزنش افزوده شد.

 

دختر او تنها ۹/۲ كیلوگرم وزن داشت، پزشكان به خواهرم توصیه اكید كردند كه باید رژیم بگیرد ، اما او موفق نشد.

 

این روزنامه می نویسد: دختر این زن كه «آنی سوآرا» نام دارد، هم اكنون با مادربزرگ خود زندگی می كند و هنوز مشخص نشده كه آیا پدرش می تواند نگه داری از او را به عهده بگیرد.

 

«ویكتوریا لاكاتوس» ۲۵ ساله كه ۲۴۰ كیلوگرم وزن داشت، هفته گذشته به دلیل تب بالا در بیمارستان محل سكونتش در جنوب این كشور بستری شده بود.

 

زایمان برای زنان بسیار چاق احتمال خونریزی، تولد نارس نوزادان و سقط جنین را در پی دارد، اما در اوت سال ۲۰۰۸ میلادی یك زن بسیار چاق در انگلستان سه قلو به دنیا آورد.