اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مادری که نوزادش را روی سقف ماشین جا گذاشت +عکس



اثرات مواد مخدر روی یک زن 19 ساله +عکس

 

به گزارش پرداد به نقل از یاهو: این مادر 19 ساله بر اثر سوء مصرف مواد مخدر در کمال ناباوری نوزادش را روی سقف ماشین جا گذاشت و به رانندگی پرداخت.

 

مادری که نوزادش را روی سقف ماشین جا گذاشت +عکس

 

مواد مخدر, اثرات مواد مخدر, انواع مواد مخدر

 

این زن نوزاد 5 هفته ای خود را روی سقف ماشین جا گذاشت و روی صندلی نشست و بدون توجه به نوزادش به رانندگی پرداخت ، نوزاد وی که در صندلی مخصوص قرار داشت از سقف به وسط خیابان پرتاب شد و خوشبختانه یکی از همسایگان با دیدن این صحنه فورا خود را به نوزاد رساند و وی را را از وسط خیابان به خانه برد.

 

به گفته پلیس این مادر 19 ساله که "کاتالینا کلوز" نام دارد و اعتیاد شدیدی نیز به ماری جوآنا دارد به دلیل انجام این عمل و تحت تاثیر مواد مخدر رانندگی کردن بازداشت و به اداره پلیس منتقل شده است.

 

مامور پلیس میگوید او تحت تاثیر ماری جوانا به رانندگی پرداخته است که این عمل جرم محسوب میشود اما نکته خوب قضیه این است که برای نوزاد هیچ اتفاقی رخ نداده است و حال بسیار خوب است.

 

این زن به پلیس گفته است چون آن روز نامزدش دستگیر شد او ناراحت بود به خانه دوستش رفت و از شدت ناراحتی ماری جوانای زیادی مصرف کرد و هنگام بازگشت به خانه نوزاد را جا گذاشت.

 

منبع:pardad.ir


ویدیو مرتبط :
پلنگی که میمون مادری را شکار میکند و با دیدن نوزادش...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ستاره مشهور فوتبال ماشین تصادفی اش را به فروش گذاشت + عکس



 

ستاره سابق فوتبال بعد از تصادفش در ماه دسامبر تصمیم گرفته ماشین تصادفی اش را از طریق سایت "ای بای" بفروشد.

 دیوید بکام که اخیرا به همراه بروکلین در نزدیکی کمپ تمرینی آرسنال با آئودی اش تصادف کرده، تصمیم دارد ماشینش را در سایت "ای بای" با مبلغ 43 هزار پوند بفروشد.
 
روزنامه انگلیسی اکسپرس نوشته که بکام در ماه دسامبر با یک میتسوبیشی نقره ای تصادف کرده و ماشینش صدمه زیادی دیده است. خود او اما آسیب زیادی ندیده است و پسرش هم اصلا آسیب ندیده است.

 

اخبار,اخبارورزشی, دیوید بکام


 در ماشین دیگر هم یک خانم به همراه دختر بچه اش بودند که آن ها هم آسیب زیاد ندیده اند و البته به بیمارستان منتقل شده اند.

 یک منبع نزدیک به حادثه مدعی شده که بکام بعد از تصادف بلافاصله از ماشینش پیاده شده و افراد داخل ماشین دیگر را بررسی کرده و بعد از تماس با اورژانس دوباره داخل ماشین خودش نشسته تا جلب توجه نکند.

 حدود یک ماه از این تصادف می گذرد و بکام به تازگی تصمیم گرفته آئودی RS6 خاکستری اش را که در توضیحات آن نوشته "ماشین سابق یک فرد مشهور" به فروش برساند و برای آن مبلغ 43 هزار پوند را در نظر گرفته است.

 

اخبار,اخبارورزشی, دیوید بکام

 


 اخبار ورزشی  -  کاپ