اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماجرای عجیب حلقه ازدواج و یک لیوان مشروب +عکس



ماجرای عجیب حلقه ازدواج و یک لیوان مشروب +عکس

به گزارش پرداد به نقل از مگ فور: یک زن کانادایی بعد از اینکه فهمید پدربزرگش حلقه ازدواج خود را در ازای خرید یک لیوان مشروب فروخته است طی یک اعلان اینترنتی به دنبال یافتن آن است.

این پیرمرد که " جان درانکی" نام دارد آن زمان یک سرباز جوان در ارتش کانادا بود . او اوایل دهه 50 میلادی این حلقه ازداج که از جنس طلای سفید بود را در ازای دریافت یک لیوان آبجو فروخته  و حالا بعد از 60 سال در پی یافتن آن است. او که اکنون 83 ساله است توضیح میدهد به دلیل موقعیت و شرایط بد روحی که آن زمان داشته این کار را انجام داده و حالا امیدوار است بتواند با کمک تکنولوژی مدرن امروزی آن را بیابد.

 

یافتن حلقه فروخته شده در ازای آبجو , ماجرای حلقه ازدواج یک پیرمرد


نوه این پیرمرد نیز یک تصویر از او به همراه حلقه در یک اعلان گم شده در سایت مربوط به گم شده ها منتشر کرده و امیدوار است از این طریق بتوان حلقه را یافت.


او میگوید: امیدوارم پدربزرگم آنقدر خوش شانس باشد که فردی که حلقه ازدواج را خریده این اعلان را ببیند و او را بشناسد و به طریقی این حلقه گم شده به او بازگردد و باعث خوشحالی او شود.

یافتن حلقه فروخته شده در ازای آبجو , ماجرای حلقه ازدواج یک پیرمرد

 

یافتن حلقه فروخته شده در ازای آبجو , ماجرای حلقه ازدواج یک پیرمرد


منبع : pardad.ir


ویدیو مرتبط :
عجیب ترین حلقه ازدواج !!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب ترین حلقه ازدواج دنیا +عکس


در این دنیا خیلی ها سعی می کنند متفاوت باشند و با انتخابهایشان توجه همه را جلب کنند.

وبسایت مشرق: در این دنیا خیلی ها سعی می کنند متفاوت باشند و با انتخابهایشان توجه همه را جلب کنند.

زوج کالیفرنیایی "کارلی لیفکیس" و "لوکاس آنگر" در شب هالووین با هم نامزد شدند در حالی که حلقه انتخابی عروس خانم با حلقه های که تاکنون دیده اید تفاوت دارد.

نگین این حلقه بزرگترین الماس جهان یا هر سنگ قیمتی دیگری نیست و در حقیقت دندان عقل آقای داماد است.این زوج با هم تصمیم گرفتند تا حلقه ای متفاوت داشته باشند و اینکه به نظر آنها داشتن حلقه ای با نگین الماس ،حتما نشان دهنده اوج یک عشق نیست.

عجیب ترین حلقه ازدواج دنیـا

عجیب ترین حلقه ازدواج دنیـا