اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماجرای عجیب آدامس قاتل!



ماجرای عجیب آدامس قاتل!

متهم به قتلی كه ارتكاب به جرم را انكار می‌كرد با كشف دی‌ان‌ای او روی آدامس به ناچار مجبور به اعتراف شد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

رویترز نوشت: گری راب 63 ساله اهل سیاتل آمریكا به اتهام قتل مردی 70 ساله با 50 ضربه چاقو و به انگیزه به‌دست آوردن پول‌هایش بازداشت شد.

پلیس پس از قتل پیرمرد خیلی زود به گری راب مشكوك شد چرا كه فرد سابقه‌داری بود اما مدرك قانع‌كننده‌ای علیه‌ او وجود نداشت.

به گزارش جام جم، آزمایش دی‌ان‌ای روی آدامس پیدا شده در محل حادثه در نهایت توانست راب را كه مدعی بود هرگز مقتول را ندیده و به خانه‌اش نرفته به دام بیندازد و او را مجبور به اعتراف كند.

راب به پلیس گفت فكر همه چیز را كرده بود و مطمئن بود مدركی از خودش به‌جای نگذاشته است، حتی فكر می‌كرد آدامس را قورت داده است.

دست‌كم سی سال حبس در انتظار این قاتل است كسی كه بخاطر مقداری پول به پیرمرد هفتاد ساله رحم نكرده است./جام نیوز


ویدیو مرتبط :
کمیک ترولی ماجرای عجیب مادر قاتل فصل 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای شگفت انگیز یک قو که قاتل زنجیره ای شد!



 

ماجرای شگفت انگیز یک قو که قاتل زنجیره ای شد

 

جانوارشناسان در حال بررسی رفتار یک قوی پرخاشگر ساکن ولز انگلیس هستند که تاکنون ۱۵ قوی دیگر را به قتل رسانده و از سویرسانه های این کشور لقب "هانیبال" را گرفته است.

       

جانوارشناسان در حال بررسی رفتار یک قوی پرخاشگر ساکن ولز انگلیس هستند که تاکنون ۱۵ قوی دیگر را به قتل رسانده و از سوی رسانه های این کشور لقب "هانیبال" را گرفته است.

 

"هانیبال" عنوان "آدمخوار" معروف فیلم "سکوت بره ها" است. اکنون رسانه های انگلیس این نام را بر روی یک "قوی پرخاشگر" گذاشته اند که تاکنون ۱۵ همنوع خود را کشته است.

 

این قو برای دفاع از قلمرو خود در یک دریاچه کوچک نزدیک به قلعه "پمبروک" در ولز انگلیس همنوعان خود را می کشد.

 

روش کشتن هانیبال به این گونه است که این قاتل زنجیره ای نزدیک قوهای دیگر می شود و با نوک خود به آنها ضربه می زند و آنها را با بالهای خود نگه داشته و سرشان را زیر آب می کند تا خفه شوند.

 

پس از آنکه هانیبال قوها را کشت جفت خود را برای دیدن اجساد قربانیان خود به محل جنایت می برد.

 

ماریا ایوانس از سازمان محافظت از حیوانات انگلیس با تاکید بر رفتار عجیب هانیبال اظهار داشت: "من هرگز یک پرنده تا این حد خشن را ندیده بودم. اولین حمله این قو در ماه فوریه اتفاق افتاد.

 

در آن زمان، هانیبال سر رئیس گروه رقیب را تا زمانی که خفه شود زیر آب نگه داشت. رفتار این قو از نظر علمی دقیقا مشابه رفتار یک قاتل زنجیره ای است."

 

این کارشناس افزود: "هنوز علل این پرخاشگری شدید مشخص نیست اما شاید آلودگی آب مسئول این رفتار غیرعادی این قو باشد. در حقیقت آب این دریاچه بسیار شور و آلوده است."

 

براساس گزارش تلگراف، خانواده های ساکن این منطقه از اثرات منفی رفتار این قوی قاتل زنجیره ای بر روی روحیه فرزندان خود به شدت واهمه دارند و به همین علت هانیبال برای انجام آزمایشاتی برای کشف علل این پرخاشگری از دریاچه دور می شود.

منبع:mehrnews.com