اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لنکرانی پروفسور شد! +عکس



لنکرانی پروفسور شد! +عکس

فردا: یک سایت نزدیک به گروه پایداری در گفتگویی با باقری لنکرانی وزیر سابق احمدی نژاد از وی به عنوان پرفسور لنکرانی یاد کرد! باقری لنکرانی که از او به عنوان کاندیدای نهایی پایداری نام برده می شود،پزشک و متخصص بیماری‌ های گوارش و کبد است.

 

باقری لنکرانی,تکنوکرات

گفتنی است یکی از مظاهر دلبستگی به فرهنگ غربی و منش فن سالارانه اقبال و توجه به القاب وارداتی است. در این منش تکنوکرات ها با بزرگنمایی غیر علمی و غیر منطقی تحصیلات و تخصص خود تلاش می کنند آن را در رقابت های اجتماعی و سیاسی به عنوان یک عامل تعیین کننده جلوه دهند./فردانیوز

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

 

منش تکنوکرات ها


ویدیو مرتبط :
گالری عکس پروفسور کشکولی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلاهبرداری پروفسور قلابی که می خواست بزرگ‌ترین بیمارستان فوق‌تخصصی مغز و اعصاب بسازد/عکس



اخبار حوادث, حوادث روز ایران, خبر حوادث


پروفسور قلابی که به بهانه احداث بزرگ‌ترین بیمارستان فوق‌تخصصی مغز و اعصاب و روان در تهران، پزشکی را فریب داده و از او کلاهبرداری کرده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

 

چندی پیش مرد پزشکی با حضور در شعبه 13 بازپرسی دادسرای ناحیه 2 تهران علیه یک پروفسور قلابی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد. شاکی گفت: در همایشی در یکی از بیمارستان‌های تهران با مردی آشنا شدم که خود را پروفسور معرفی و عنوان می‌کرد در کشور‌های اروپایی و آمریکا درس خوانده و مدتی است به کشور بازگشته است.

 

وی اضافه کرد: چند بار دیگر نیز او را ملاقات کردم. مرد پروفسور در جریان این دیدار‌ها ادعا کرد با یک مرد پولدار عرب دوست است و به خواسته او می‌خواهد چند ماه دیگر در تهران بماند تا مقدمات احداث یک بیمارستان فوق‌تخصصی مغز و اعصاب و روان را فراهم کند.

 

مرد پزشک یادآور شد: مرد پروفسور ادعا می‌کرد، دوستش برای احداث بیمارستان قصد دارد 700 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و برای سرکشی به پروژه‌های عمرانی دیگر به چند شهر ایران سفر کند. او با نشان دادن عکس‌هایی که با افراد ثروتمند و معروف در برخی همایش‌ها گرفته بود، اعتمادم را جلب کرد. مرد پروفسور در ادامه یک خودروی پرادو و میلیون‌ها تومان از من پول گرفت تا پس از پیدا کردن مکان مناسب برای احداث بیمارستان، با من تماس بگیرد، اما از آن به بعد تلفن همراهش خاموش شد و نتوانستم او را پیدا کنم.

 

درپی شکایت مرد پزشک، پرونده‌ای تشکیل و جستجوی ماموران برای دستگیری متهم کلاهبردار آغاز شد. جستجو‌ها در این باره ادامه داشت تا این‌که معلوم شد، مرد فراری، پروفسور قلابی بوده و حتی برای فریب دادن مردم، یک وبلاگ راه‌اندازی و تصاویر ساختگی خود را همراه افراد پولدار و مطرح کشور‌های مختلف در آن قرار داده بود.

 

بنابراین گزارش، با توجه به این‌که تاکنون جستجو برای دستگیری متهم فراری بی‌نتیجه مانده است، بازپرس گلی‌پور، رئیس شعبه 13 دادسرای ناحیه 2 تهران دستور چاپ تصویر متهم بدون پوشش چهره را در صادر کرد تا چنانچه مردم در دام او گرفتار شده‌اند یا از مخفیگاه متهم خبر دارند، به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران یا دادسرای ناحیه 2 تهران اطلاع دهند.

 

منبع:روزنامه جام‌جم