اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لغو کلیه کارگروه های تشکیل شده در دولت/طلایی‌نیک معاون وزیر دفاع شد



لغو کلیه کارگروه های تشکیل شده در دولت

لغو کلیه کارگروه های تشکیل شده در دولت

با تصویب دولت، کلیه کارگروه ها، شوراها، کمیسیون ها، ستادهای تشکیل شده تا مردادماه 1392 بر اساس مصوبه هیئت وزیران لغو می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیئت وزیران به استناد اصول یکصد و بیست و هفتم و یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد؛ کلیه کارگروه ها، شوراها، کمیسیونها، ستادها و سایر عناوین مشابه (به استثنای کمیسیون های دایمی دولت) که تا تاریخ 27/5/1392 بر اساس مصوبات هیئت وزیران و به استناد اصول یکصد و بیست و هفتم و یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده و اختیارات هیئت وزیران نیز به آنها تفویض شده است، لغو می شود.

این مصوبه از سوی اسحاق جهانگیری؛ معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

با حکم سردار دهقان
طلایی‌نیک معاون وزیر دفاع شد

رضا طلایی‌نیک معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شد.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی حکمی رضا طلایی‌نیک را به عنوان معاون جدید حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع منصوب کرد.

وی پیشتر عضو کمیسیون امنیت ملی دوره هفتم مجلس شورای اسلامی بوده است و در حال حاضر نیز جانشین معاون نظارت مجلس است.

دومین انتصاب حجتی در وزارت کشاورزی

خلیل آقایی که پیش از دولت‌های نهم و دهم رییس سازمان‌ جهادکشاورزی استان‌های همدان و اردبیل بود قائم مقام وزیر کشاورزی در امور مجلس شد.

به گزارش ایسنا، وزیر جهاد کشاورزی صبح امروز یکشنبه خلیل آقایی را که پیش‌ از دولت‌های نهم و دهم از مدیران این وزارتخانه به شمار می‌رفت به عنوان قائم مقام خود در امور مجلس منصوب کرد.

آقایی چهار سال سابقه نمایندگی مردم مشگین‌شهر در ششمین دوره مجلس شواری اسلامی را در کارنامه دارد.

پیش‌ از این احمد پیش‌بین با حکم صادق خلیلیان این سمت را بر عهده داشت اما حکم حجتی برای آقایی دومین انتصاب و تغییر و تحولات او در وزارت جهاد کشاورزی است.

یادآور می‌شود اولین حکم حجتی برای دکتر محمود منسوب بصیری بود که او را به عنوان مشاور عالی و مدیر کل حوزه وزارتی خود در دولت یازدهم انتخاب کرد.

 


ویدیو مرتبط :
دولت بازنشستگان! | وزیر پیر، معاون وزیر پیرتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لغو کلیه کارگروه های تشکیل شده در دولت


با تصویب دولت، کلیه کارگروه ها، شوراها، کمیسیون ها، ستادهای تشکیل شده تا مردادماه 1392 بر اساس مصوبه هیئت وزیران لغو می شوند.

پایگاه اطلاع رسانی دولت: با تصویب دولت، کلیه کارگروه ها، شوراها، کمیسیون ها، ستادهای تشکیل شده تا مردادماه 1392 بر اساس مصوبه هیئت وزیران لغو می شوند.

هیئت وزیران به استناد اصول یکصد و بیست و هفتم و یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد؛ کلیه کارگروه ها، شوراها، کمیسیونها، ستادها و سایر عناوین مشابه (به استثنای کمیسیون های دایمی دولت) که تا تاریخ 27/5/1392 بر اساس مصوبات هیئت وزیران و به استناد اصول یکصد و بیست و هفتم و یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده و اختیارات هیئت وزیران نیز به آنها تفویض شده است، لغو می شود.

این مصوبه از سوی اسحاق جهانگیری؛ معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.