اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لباس‌هایی از جنس پوست درخت در راه! + تصاویر



در مزون لباس شاهد لباس‌های زیبایی بودیم اما هنگامی که از جنس پارچه آن سراغ گرفتیم در نهایت تعجب شنیدیم که آن لباس‌ها از پوست درخت تهیه شده‌اند.

اخبار,اخبار گوناگون , لباس‌ها از پوست درخت

  در مزون لباس شاهد لباس‌های زیبایی بودیم اما هنگامی که از جنس پارچه آن سراغ گرفتیم در نهایت تعجب شنیدیم که آن لباس‌ها از پوست درخت تهیه شده‌اند.
 
البته خیاط لباس‌ها از شگفتی این پوسته‌ها خبر داد چراکه به راحتی تغییر شکل می‌هند و انعطاف‌پذیرند. نحوۀ دوخت و طرح این لباس‌ها متناسب با هر فصل تغییر می‌کند.

برای تهیۀ این لباس‌ها فرایند عجیبی طی می‌شود. بعد از جدا کردن پوست درخت، پوست آن باید حسابی کشیده شده و قبل از پوشیدن بیش از 12 ساعت با چکش کوبیده شود.

اخبار,اخبار گوناگون , لباس‌ها از پوست درخت


«فرد موتبی» از هنرمندان اوگاندا در مصاحبه با سی اِن اِن گفت: از مشکلات این صنعت جدید در آینده می‌توان به کمبود تولیدکننده و طراح در این زمینه اشاره کرد.این صنعت با اینکه صنعت جدید و کوچکی است اما جای پیشرفت زیادی دارد. درحال حاضر برندهای بیشتری نسبت به 3 سال پیش موجود است و همین موضوع آینده این صنعنت را امیدوارکننده نشان می‌دهد.

 اخبار گوناگون  - باشگاه خبر نگاران


ویدیو مرتبط :
تاچ از جنس پوست!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لباس عروس زیبا از جنس دستمال توالت! +تصاویر



اخبار گوناگون - لباس عروس زیبا از جنس دستمال توالت! +تصاویر

 یک طراح خلاق و هنرمند توانست با استفاده از 11 رول دستمال توالت مقداری چسب و نوار تزئینی یک لباس عروس زیبا خلق کند. این طراح که یک زن امریکایی است این لباس را برای فستیوال " ارزانترین ها " آماده کرده است و امیدوار است بتواند برنده جایزه باشد.

 

اخبار, اخبار گوناگون ,لباس عروس


خانم " میر " میگوید این لباس را با استفاده از طرح لباس های " ویکتورین بال " طراحی کرده و با استفاده دستمال ، چین ها و گلهای زیبایی برای تزئین لباس تهیه کرده است . این زن که دانشجوی رشته هنر در دانشگاه کالیفرنیاست میگوید : قیمت تمام شده این لباس عروس 6 دلار است.
 

اخبار, اخبار گوناگون ,لباس عروس

اخبار گوناگون - پرداد