اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لاوروف: جان کری دروغگو است



اخبار,اخبار بین الملل ,جان کری

 

اخبار بین الملل - لاوروف: جان کری دروغگو است

وزیر امورخارجه روسیه با توجه به عدم توافق با همتای آمریکایی خود بر سر موضوع داعش او را دروغگو خواند.

به گزارش مهر، سرگئی لاوروف در گفت‌وگو با یکی از شبکه های تلویزیون دولتی روسیه با اشاره به دیدار اخیر خود با جان کری اظهار داشت: در این دیدار هیچگونه توافقی درباره تبادل اطلاعات روسیه با آمریکا در خصوص گروه تروریستی داعش صورت نگرفته است.

این در حالی است که وزیر امور خارجه آمریکا به تازگی ادعا کرده که در دیدار با لاوروف همتای روس خود در پاریس برای مبادله اطلاعات دو کشور در مورد داعش توافق کردند.

لاوروف در باره دیدارش با کری در پاریس گفت: این دیدار به پیشنهاد طرف آمریکایی انجام گرفت.

وزیر امورخارجه روسیه با بیان اینکه کری درباره توافقات حاصله دروغ گفته است، تصریح کرد: کری پیشنهاد کرد با آمریکا در مبارزه با داعش همکاری کنیم ، من هم پاسخ دادم که روسیه از مدتها پیش آماده همکاری در امر مبارزه با تروریسم است و در این راستا به کشورهای منطقه از جمله با تقویت توانمندی دفاعی آنها برای مقابله با تروریست ها کمک می کنیم.
اخبار بین الملل - مهر

 


ویدیو مرتبط :
وقتی جان کری لاوروف را مسخره می کند!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تماس تلفنی «جان کری» و «سرگئی لاوروف» درباره نشست ژنو ۲



تماس تلفنی جان کری و سرگئی لاوروف , نشست ژنو ۲

تماس تلفنی «جان کری» و «سرگئی لاوروف» درباره نشست ژنو ۲

«سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه و «جان کری» همتای آمریکایی‌اش در تماسی تلفنی آخرین تحولات مقدمه چینی به منظور برگزاری نشست ژنو2 را بررسی کردند.

وزیر خارجه روسیه و همتای آمریکایی‌اش در تماسی تلفنی آخرین تحولات مقدمه چینی برای برگزاری نشست ژنو ۲ برای حل بحران سوریه را بررسی کردند.

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری «روسیا الیوم»، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه و «جان کری» همتای آمریکایی‌اش در تماسی تلفنی آخرین تحولات مقدمه چینی به منظور برگزاری نشست ژنو2 را بررسی کردند.

وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این تماس تلفنی مسائل مربوط به همکاری‌های مسکو و واشنگتن درباره برگزاری این نشست بررسی شده است.

پیشتر نیز لاوروف با «اخضر ابراهیمی» فرستاده ویژه سازمان ملل در پرونده بحران سوریه به صورت تلفنی درباره نشست ژنو2 و نشست سه جانبه ابراهیمی- مسکو و واشنگتن گفت‌وگو کرده بود.

در این تماس لاوروف بر لزوم ادامه تلاش‌های فرستاده ویژه سازمان ملل به منظور ایجاد یک هیئت متحد از معارضان سوری که بتوانند در برابر نمایندگان حکومت در ژنو2 حضور داشته باشند تأکید کرد و خواستار مشارکت همه کشورهای مهم منطقه در این کنفرانس شد.

وزیر خارجه روسیه پیشتر با «لوران فابیوس» همتای فرانسوی خود پرونده بحران سوریه را بررسی کرده بود. /فارس