اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لاريجاني اختلافات دروني فراكسيون...



 

مردم از ما به خاطر اين تصميم نمي‌گذرند

 

لاريجاني اختلافات دروني فراكسيون اصولگرايان را رفع مي‌كند


عده‌اي از اعضاي فراكسيون اصولگرايان نسبت به برخي عملكردهاي اين فراكسيون تذكراتي داده‌اند و خواستار بهبود عملكرد آن شده‌اند/اختلافاتي كه در حال حاضر در فراكسيون وجود دارد به علت ازدياد امور و كارهاست.

سيدرضا اكرمي نماينده تهران در مجلس از پيگيري هيات‌رئيسه فراكسيون اصولگرايان و شخص رئيس اين فراكسيون براي رفع اختلافات به وجود آمده در ميان اعضاي فراكسيون اصولگرايان خبر داد.
عده‌اي از اعضاي فراكسيون اصولگرايان نسبت به برخي عملكردهاي اين فراكسيون تذكراتي داده‌اند و خواستار بهبود عملكرد آن شده‌اند.
وي تصريح كرد: اختلافاتي كه در حال حاضر در فراكسيون وجود دارد به علت ازدياد امور و كارهاست و اكثر اعضاي فراكسيون وقتي براي حضور فعالانه در فراكسيون ندارند.
اكرمي ابراز اميدواري كرد كه هيات‌رئيسه فراكسيون اصولگرايان هرچه سريع‌تر نسبت به اعتراضات اعضا رسيدگي كنند.
گفتني است هفته گذشته محمدعلي بزرگواري عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس در نطق خود انتقادات تندي را به عملكرد هيات رئيسه بويژه شخص رئيس(لاريجاني) مطرح كرده و خواستار پاسخگويي آنها به اين انتقادات شده بود...../ تحلیل:خبرگزاری ایلنا


ویدیو مرتبط :
حل اختلافات زناشویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستخط شما و رازهاي دروني شخصيتتان




 

فال

 

به گفته روان شناسان تحليل دستخط هر فرد مي تواند بيش از 100 خصوصيت از شخصيت او را براي ما معرفي كند از جمله دستخط و نوع واكنش فرد در قبال مساپل مختلف زندگي البته بايد بدانيد اين تحقيقات نسبي است و با درصد افراد سنجيده شده است.

ابتدا يك ورق خطدار برداشته و جمله زير را بنويسيد

 

زندگي حس غريبي است كه يك مرغ مهاجر دارد

undefined


ولي دستخطي كه مستقيم و عمودي نوشته مي شود نشان دهنده اين است كه فرد در موقعيتهاي مختلف منطقي و عقلاني عمل مي كنداما چرا؟ چون شما تحت فرمان قلب خود هستيد.

بخاطر همين بيشتر پزشكان عمودي مي نويسند و هنرمندان كه عاطفي تر هستند دستخطتشان متمايل به راست و چپ است.(در اكثر افراد در نظر گرفته شده)

 

 

دستخط و شيوه تفكر


به نوشته خود در جمله بالا توجه كنيد . چگونه حروف س و ش نوشته ايد ايا به صورت قوسدار يا به صورت دندانه دار ؟ اگر به صورت دندانه دار بنويسيد يعني شما نسبت به مساپل درك سريعي داريد ولي چنانچه قوسدار يعني دقيق هستيد ولي سرعت درك تان كمتر از گروه قبل است.

 

 

دستخط و قدرت تجزيه تحليل فرد


باز چنانچه س و ش قوسدار بود تجزيه و تحليل خوبي از مساپل نداريد و اگر دندانه دار برعكس

 

 

دستخط و رك گويي شخص


حالا به نوشته خود توجه كنيد اگر از بالاي خط تراز شروع كرده باشيد در ابتداي سطر در رفتار و گفتار خود حاشيه مي رويد و چنانچه از روي خط تراز شروع كرده باشيد سريع سر اصل مطلب مي رويد . در رك گوييي يكي از چيزهايي كه روانشناسان به ان توجه مي كنند در نوشتن حرف ت و پ است كه اگر كشيده نوشته شود فرد رك گو است و صريح اما اگر مقطع و كوتاه نوشته شود فرد بي حوصله و سريع ان را نوشته و در مساپل با حاشيه وارد مي شود