اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لابی بهایی ها برای خروج گروهک منافقین از لیست سیاه آمریکا



 

 

لابی بهایی ها برای خروج گروهک منافقین از لیست سیاه آمریکا

 

فرقه رجوی سر بر آستان بیت العدل!

لابی بهایی ها برای خروج گروهک منافقین از لیست سیاه آمریکا

از این سو، با رصد تحرکات رجوی و اطلاعاتی که از سوی جدا شدگان این فرقه به دست می آید، به عمق فساد رهبر این فرقه پی خواهیم برد؛ اعمالی همچون ازدواج تشکیلاتی در گروهک را می توان به سادگی مشابه فرمولی دانست که فرقه ضاله بهائیت برای ازدواج ابداع کرده و هیچ گونه محدودیتی برای ازدواج قایل نشده حتی با محارم!

تاریخ بهاییت پر است از خیانت به هر شکل ممکن. با نگاهی به تاریخ این فرقه ضاله، به خوبی می توان به تشابهاتی بین این فرقه ضاله و گروهک منافقین آگاه شد.

به گزارش «تابناک»، در حالی که شبکه تلویزیونی «بی بی سی» خبری را با این مضمون که «پارلمان اروپا، خواستار حذف گروهک منافقین از فهرست تروریستی آمریکا شد»، در صدر اخبار خود گذارده، وزارت خارجه آمریکا تأکید دارد گروهک منافقین را همچنان یک سازمان تروریستی می داند.

بنا بر این گزارش، قانونگذاران اروپایی در این قطعنامه ـ که روز پنجشنبه به تصویب بیش از نیمی از 736 نماینده رسید ـ از «کاترین اشتون»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستند در این زمینه با دولت باراک اوباما گفت وگو و رایزنی کند.

این در حالی است که گروهک منافقین در سال 2002 در فهرست گروه های تروریستی اتحادیه اروپا قرار گرفت، ولی هفت سال پس از این لیست خارج و محدودیت های آن رفع شد.

از سویی، دولت بیل کلینتون، رئیس جمهور اسبق آمریکا نیز در سال 1997 گروهک منافقین را در فهرست سازمان های تروریستی وزارت خارجه خود قرار داد.

پارلمان اروپا در این قطعنامه ـ که البته لازم الاجرا نیست ـ از سازمان ملل متحد خواست برای ساکنان اردوگاه اشرف در عراق امنیت لازم را تأمین کند.

به هر روی، با نگاهی به پوشش گسترده رسانه ای این مسأله در شبکه تلویزیونی «بی بی سی» درباره درخواست پارلمان اروپا از آمریکا برای خروج گروهک تروریستی رجوی از لیست سیاه به خوبی رد پای استعمار پیر انگلیس را می توان در مسیر رخدادها دید؛ استعمار پیری که روزی لقب «سر» به عبدالبهاء می دهد و امروز به دنبال ماله کشی بر جنایات گروهکی است که بیش از دوازده هزار نفر از مردم عزیز ایران را به شهادت رسانده اند و البته جنایات بی شمار آنها درباره مردم عراق نیز نباید از یادها برود.

البته از بنگاه خبری «بی بی سی» که موسس آن بهایی و بخش عمده کارکنان آن نیز از اعضای این فرقه ضاله هستند، نباید چیزی جز این توقع داشت، زیرا این گونه حرکت ها همه در راستای قول و قرارهایی است که رابطین این فرقه ضاله با گروهک رجوی گذاشته اند و از سوی دیگر، خاصیت این بنگاه های خبری استعماری است.

با بازخوانی تاریخ فرق ضاله بهاییت، به سادگی می توان به تشابهاتی رسید که نشان دهنده ویژگی های هر دسته ای است که دست به اعمال فرقه گرایانه می زند.

فرقه ضاله بهاییت نیز تشابهات فراوانی با فرقه رجوی دارد، به گونه ای که در رویدادهای تلخی كه توسط رهبران بابیت و بهاییت در ایران عصر قاجار رخ داد، دیده شد که در اثر مبارزات علمای اسلام و همراهی مردم مسلمان ایران و مقابله نیروهای دولتی، فتنه باب خاموش شد و رهبران این فرقه ضاله به عراق رانده شدند.

در عراق تضاد و درگیری و تشتت بین رهبران بهاییت، از یک سو و فساد و دزدی و آدمكشی توسط اعضای این فرقه شدت یافت و مردم مسلمان عراق در رنج و مشقت ناشی از عملكردهای خیانت بار بهاییان گرفتار آمدند.

اعضای این فرقه از سویی به دزدی نقدینه و لباس و كالای مردم عراق می پرداختند و از طرفی دیگر، به فساد و بی بند و باری روی می آوردند.

با بررسی آنچه در اردوگاه های گروهک نفاق در عراق می گذرد نیز به خوبی می توان به دامنه فراگیر تشتت میان اعضای این گروهک پی برد، که خود باعث آشکار شدن اسرار نهان این فرقه می شود.

از سوی دیگر، اعمال ددمنشانه گروهک نفاق علیه مردم مظلوم عراق چیزی نیست که به سادگی از خاطر مردم آن زدوده شود. از قتل عام اکراد تا حضور در کشتار شیعیان در انتفاضه جنوب عراق علیه صدام کافر و... .

دامنه اختلافات بین بهاءالله و صبح ازل آنچنان شدت گرفت كه برخی از اسرار نهانی این فرقه ضاله در فساد و بی بند و باری بین محارم خود نیز افشا و آشكار شد؛ از جمله آن كه بهاءالله حرامزادگی برادرش صبح ازل را اعلام نمود و فاش ساخت كه در بغداد، همسر دوم باب مورد تجاوز و كامگیری صبح ازل واقع شده و چون به طور كافی مورد پسند این شخص قرار نگرفته است، او را وقف مریدان خود کرده است!

ازلیان نیز اسرار پشت پرده ای را افشا نمودند كه از آن جمله اعلام داشتند: همسر باب كه سهل است، جناب بهاء دختر خودش را هم در ایام ریاست ازل به وی تقدیم نموده است.

از این سو با رصد تحرکات رجوی و اطلاعاتی که از سوی جدا شدگان این فرقه به دست می آید، به عمق فساد رهبر این فرقه پی خواهیم برد، اعمالی همچون ازدواج تشکیلاتی در گروهک را می توان به سادگی مشابه فرمولی دانست که فرقه ضاله بهاییت برای ازدواج ابداع کرده و هیچ گونه محدودیتی برای ازدواج قائل نشده حتی با محارم!

سرنوشت و ماهیت به شدت مشابه دو فرقه بهاییت و رجوی، به ویژه اعتقادات بدعت آمیز و ضد شیعی این دو فرقه، باعث شده تا در این دوران نیز علیه ایران به اتحاد برسند.

بر پایه اطلاعات به دست آمده، چندی است که عوامل فرقه رجوی به تعدادی از سرشاخه های فرقه بهاییت وصل شده و به پیشبرد طرح ها و برنامه های ضدایرانی که مهمترین آن تشویق آمریکا و اسرائیل به حمله نظامی به ایران و تحریم همه جانبه و شدید مردم ایران است، با هماهنگی یکدیگر مشغولند.

بنا بر این اطلاعات، وظیفه تشنج آفرینی در مناسبات خارجی ایران و تشدید سیاست ایران هراسی که از مهمترین برنامه های وزارت خارجه رژیم صهیونیستی است، بر عهده این دو فرقه گذاشته شده است.

همچنین فرقه بهاییت در پاسخ به درخواست فرقه رجوی وعده کرده است، به برنامه های لابی مجاهدین ـ منافقین ـ برای بیرون شدن از لیست گروه های تروریستی در آمریکا کمک کرده و درباره امکان انتقال آنها به اسرائیل رایزنی کند.

یکی از موارد همکاری مشترک این دو فرقه، جوسازی در برخی اجلاس ها برای تضعیف موضع ایران و خرید رأی ضد ایران است.

از جمله وظایفی که بر عهده فرقه رجوی گذاشته شده، یکی این است که اطلاعات مورد نیاز موساد را از طریق رابطین بهایی به صهیونیست ها برساند.

اقداماتی هم که فرقه رجوی در جریان انتخابات عراق علیه لیست مالکی و به سود باند بعثی انجام داد، یکی دیگر از وظایف این فرقه و به عنوان بخشی از طرح مشترک اقدام ضد شیعی در عراق بود که به همراهی و پشتیبانی فرقه منحوس بهاییت انجام گرفت.


ویدیو مرتبط :
گزارش خبری روزنه.خروج منافقین از لیست سیاه.23

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمریکا برای خروج منافقین از لیست سیاه شرط گذاشت



گروه های تروریستی , منافقین , کمپ اشرف

 

ایالات متحده آمریکا برای خروج نام گروهک منافقین از لیست گروه های تروریستی خود شرط گذاشت .

هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه در جلسه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در این باره گفت که همکاری سازمان مجاهدین خلق ( منافقین ) در موضوع تغییر مکان کمپ این گروه در عراق ، در تصمیم گیری واشنگتن درباره خروج نام این گروه از لیست سازمان های تروریستی وزارت امور خارجه آمریکا موثر خواهد بود.

گفتنی است گروهک منافقین که در آمریکا دارای لابی است در ماه های گذشته تلاش های فراوانی را برای ایجاد فشار به مقامات واشنگتن به منظور خارج کردن نام این گروهک از لیست گروه های تروریستی به انجام رسانده است .

کلینتون در ادامه افزود که آمریکا به سلامت و امنیت ساکنان کمپ اشرف در جابجایی اعضای این گروه به یک کمپ سابق نیروهای آمریکایی در حومه بغداد ( کمپ لیبرتی ) متعهد می ماند.

سخنان روز گذشته کلینتون صریح ترین اظهار نظر یک مقام رسمی آمریکا درباره احتمال خروج نام این گروهک از لیست تروریستی آمریکا محسوب می شود.

موضوع جابجایی اعضای گروهک منافقین از کمپ اشرف در استان دیاله عراق ، در ماه های گذشته تبدیل به یک مساله جنجالی شده است و کادر رهبری این گروهک با ایجاد جنگ روانی علیه دولت عراق و تشدید فعالیت های لابی گرانه خود در آمریکا و اروپا می کوشد با مظلوم نمایی از کشورهای غربی و دولت بغداد امتیاز بگیرد.

گروهک منافقین مسئول ترور هزاران شهروند بی گناه ایرانی است و اخیرا نیز برخی گزارش های رسانه های غربی حاکی از همکاری این گروهک با سازمان های جاسوسی سیا و موساد در ترور دانشمندان هسته ای کشورمان حکایت دارد.../عصرایران