اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

كواكبیان: پایتخت را سریعا منتقل كنید



 

كواكبیان: پایتخت را سریعا منتقل كنید

 

 

مصطفی كواكبیان نماینده سمنان در مجلس با اشاره به وقوع زلزله 9 ریشتری ژاپن درخواست كرد كه در بودجه سال آینده بودجه مناسبی برای انجام مطالعات انتقال پایتخت اختصاص پیدا كند تا ایده تغییر پایتخت در آینده نزدیك تحقق یابد.

 

به گزارش ایرنا، در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس، مصطفی كواكبیان نماینده سمنان در نطق میان دستور خود با اشاره به وقوع زلزله 9 ریشتری ژاپن و پیامدهای وقوع زلزله ای مشابه در تهران درخواست كرد كه در بودجه سال آینده بودجه مناسبی برای انجام مطالعات انتقال پایتخت اختصاص پیدا كند تا ایده تغییر پایتخت در آینده نزدیك تحقق یابد.

وی همچنین با اشاره به دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبری در این دیدار باید آویزه گوش افراطیون باشد تا روش توهین و هتاكی را كنار بگذارند و سال جدید را سال الفت قلبهای دوستان واقعی نظام قرار دهند.

وی در ادامه از رییس جدید مجلس خبرگان درخواست كرد نقش بیشتری را در طرد افراطیون كه تابع نظرات رهبر معظم انقلاب نیستند ایفا كند.../ایرنا


ویدیو مرتبط :
توجه كنید دوستان از بالای مانیتور نگاه كنید تصویر نامرئی میبینید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شلیک 23 تیر جنگی برای متوقف کردن خلافکاران پایتخت/مجروحان به بیمارستان منتقل شدند



اخبار,اخبار حوادث , دستگیری خلافکاران پایتخت

 

اخبار حوادث - شلیک 23 تیر جنگی برای متوقف کردن خلافکاران پایتخت/مجروحان به بیمارستان منتقل شدند

دو خلافکار پایتخت در حین فرار از دست پلیس مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بامداد روز گذشته با توجه به سرقت های متعدد در محدوده ولنجک تهران ماموران انتظامی آن منطقه در حال سرکشی از خیابان‌ها و کوچه‌های خلوت بودند که متوجه یک دستگاه خودرو پژو 206 می‌شوند که با دیدن آن‌ها اقدام به فرار می‌کند.

به دنبال این موضوع ماموران کشت خودروبی به تعقیب متهمان پرداخته و چندین مرحله با اخطارهای ایست از طریق بلندگو تذکرات لازم را به راننده خودرو می‌دهند ولی وی هیچگونه اعتنایی نمی‌کند.

در ادامه متهمان وارد خیابان‌های فرعی شده و اتوبان چمران را با سرعت سرسام‌آوری به صورت خلاف جهت طی می‌کنند و در حالیکه ماموران دائماً به آنها دستور ایست می دادند مجبور شدند جهت توقیف خودرو اقدام به تیراندازی کنند.

ابتدا ماموران با اسلحه سازمانی اقدام به شلیک 3 تیر هوایی و 3 تیر جنگی به سمت خودرو نموده ولی باز هم متهمان توجهی نکرده و با پرتاب کردن وسایل مسروقه به فرار خود ادامه می‌دادند.

در بین مسیر راننده پژو 206 در چندین مورد قصد صدمه زدن به واحدهای گشتی را داشت که در نهایت در ابتدای خیابان مریم ماموران به اجبار از اسلحه کلاش استفاده کرده و  ابتدا 8 تیر هوایی شلیک کردند که باز هم بی‌تاثیر بود و سپس 9تیر مجدد به سمت خودرو شلیک کرده که خودرو به دلیل پنچر شدن 4 چرخش از حرکت ایستاد.

در پایان ماموران دو متهم داخل خودرو که بر اثر اصابت گلوله دچار جراحت و خونریزی شده بودند را توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل کردند.

رییس کلانتری163ولنجک سرگرد جواد یاسینی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: ماموران در بازرسی از خودرو مقادیری کراک و مشروبات الکلی کشف و ضبط کردند.

گفتنی است، پرونده دو متهم به نام‌های پیام و شایان جهت سیر مراحل قانونی در اختیار کاراگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران