اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

كنار گذاشتن مربیگری كشتی برای تبهكار شدن!



كنار گذاشتن مربیگری كشتی برای تبهكار شدن!

مربی كشتی و بدنسازی گرداننده اصلی شبكه حرفه‌ای دزدان كیف قاپ بود.

به گزارش ایران این 4 تبهكار طعمه‌هایشان را در برابر بانك‌ها شناسایی می‌كردند و با تعقیب آنان به شكار دست می‌زدند.

11 تیرماه سال جاری زن جوانی در حالی كه آشفته و پریشان بود، برابر دادیار موسوی از شعبه5 دادسرای امور جنایی تهران ایستاد و گفت: وقتی به بانك رفتم دومیلیون و 600 هزارتومان پول از حسابم برداشت كرده و از آنجا خارج شدم.

در پیاده‌روی خیابان 152 غربی نارمك بودم كه ناگهان دو گروه موتورسوار با چهار سرنشین به من نزدیك شدند و محاصره‌ام كردند و آنها كیف دستی‌ام كه حاوی یك سكه تمام‌بهار آزادی، ربع سكه و دومیلیون و 600 هزارتومان پول بود را از دستم قاپیدند و پا به فرار گذاشتند.

با ادعاهای این زن و در حالی كه دادیار موسوی خود را در برابر كیف‌قاپی‌های مشابهی می‌دید دستور داد تیمی از پلیس آگاهی پایتخت مأموریت یافتند تا به ردیابی 4 دزد خشن بپردازند.كارآگاهان در تحقیقات ویژه‌ای دریافتند كه با اعضای یك باند حرفه‌ای كیف‌قاپی روبه‌رو هستند كه سردسته آنان مردی به نام رسول است كه ورزشكار بوده و با كنار گذاشتن مربیگری كشتی و بدنسازی به دنیای تبهكاران پای گذاشته و در آبان‌ماه سال گذشته از سوی دادگاه كیفری استان تهران به تحمل 7سال زندان محكوم شده كه با گرفتن مرخصی از زندان دیگر برنگشته و فراری شده است.

بدین ترتیب، رسول از سوی كارآگاهان تحت تعقیب قرار گرفت و سرانجام ساعت7 صبح یكم مهرماه سال جاری هنگامی كه وی در خانه‌اش خوابیده بود، غافلگیر و به دام افتاد.

رسول وقتی دید دستش برای كارآگاهان رو شده است به ناچار لب به اعتراف باز كرد و گفت: با گذاشتن سند از زندان مرخصی گرفتم و خیلی اتفاقی با 3 مرد به نام‌های منصور، حسین و جهان گدا آشنا شدم سپس به آنان پیشنهاد دادم كیف‌قاپی كنیم، آنها پذیرفتند با هم در محدوده جنوب تهران طعمه‌های خود را كه وارد بانك‌ها می‌شدند، شناسایی و سپس به كمین آنان نشسته و در فرصتی مناسب كیف‌شان را می‌قاپیدیم.

این زندانی فراری در ادامه بازجویی‌ها به بیش از 20كیف‌قاپی با همدستی منصور، جهان‌گدا و حسین اعتراف كرد.

بدین ترتیب دستگیری دزدان فراری در دستور كار قرار گرفت و پلیس جهان گدا را در خانه‌اش واقع در اتابك محاصره كردند، این دزد برای فرار از این حلقه از بالای دیوار خانه‌اش قصد فرار داشت كه با شلیك گلوله‌ای به پای چپش زمینگیر شد.

جهان گدا نیز وقتی در برابر دادیار موسوی ایستاد پذیرفت از اعضای باند كیف‌قاپی بوده است و پلیس نیز توانست حسین را دستگیر كند و همگی به شركت در این دزدی‌ها با زاغ زنی در بانك‌ها و مراكز تجاری اعتراف كردند./ایران

 


ویدیو مرتبط :
مكث(این سه تبهكار) قسمت سوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آموزش گذاشتن مژه مصنوعی



 

 

مژه انتخاب شده را روی چشم گذاشته و آنرا از داخل چشمها به بیرون اندازه بگیرید و اضافی آنرا کوتاه کنید.گوشه بیرونی مژه را با موچین گرفته و چسب مخصوص آنرا خیلی کم روی نوار مژه بمالید- مژه را که با موچین نگهداشته اید از داخل چشم به بیرون گذاشته و بدون تماس بدیگر مژهها روی مژه واقعی بگذارید. اگر احتیاج بود با ته موچین و با چشم بسته! مژه را در جای خود محکم کنید.

 

آموزش گذاشتن مژه مصنوعی

 

بعد از خشک شدن چسب آرام چشمها را باز کنید ، اگر جای را اشتباه کرده باشید مژهها هم به پوست میچسبد که آرام میتوانید مژههای اصلی را از هم جدا کنید.اگر اشتباه شد و مجبور شدیدآنرا بردارید باید مژه را تمیز کرده و بد از خشک کردن دوباره مراحل بالا را تکرار کنید.

 

آموزش گذاشتن مژه مصنوعی

بعد از موفقیت کامل میتوانید با خط چشم مایع روی مژه و چسب را بکشید. البته تا این زمان باید چسب خشک شده و رنگ خود را از دست بدهد. و خوب برای امتحان میتوانید مژه مصنوعی را خیلی آرام بردارید که اگر کار بدرستی انجام شده باشد اینکار عملی نخواهد بود.و آخرین مرحله با مالیدن ریمل مژه مصنوعی و حقیقی را به هم بچسبانید و بعد از این مراحل سایه چشم و دیگر رنگها را استفاده کنید.نکته آخر: اگر کیفیت مژه مصنوعی خوب باشد میتوانید آنرا چندین بار استفاده کنید و الا بعد از یک بار دیگر قابل استفاده نخواهند بود.