اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

كف زنان حرفه ای خود را خارجی معرفی می كردند



 

 

كف زنان حرفه ای خود را خارجی معرفی می كردند

 

 

۳ كف زن حرفه ای كه با عنوان تبعه خارجی، از شهروندان به بهانه مشاهده پول های ایرانی كف زنی می كردند شناسایی و دستگیر شدند.

در پی شكایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینكه از آنها توسط ۳ نفر سارق كه خود را تبعه خارج معرفی كرده اند سرقت شده است مأموران پلیس برای دستگیری سارقان آغاز به كار كردند.

مالباختگان مدعی شدند ۳ نفر سارق با مراجعه به آنها خود را تبعه خارجی معرفی كرده اند و سپس از این افراد خواسته اند تا واحدهای پول ایرانی را به آنها یاد دهند.

مالباختگان مدعی شدند ما نیز مبالغی در اختیار آنها قرار داده كه پس از رفتن آنها متوجه كم شدن آنها شدیم و به این ترتیب متوجه شدیم این افراد نه تنها تبعه خارجی نبوده اند بلكه سارق بوده اند.

كارآگاهان با انجام چهره نگاری به كمك مالباختگان تصاویر فرضی متهمان را ترسیم و با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از اطلاعات مردمی محل های تردد آنها را شناسایی و با كنترل نامحسوس آنها، طی یك اقدام غافلگیرانه ۲ نفر از متهمان به نام های پیمان و حمید را دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل كردند.

در بازجویی های انجام شده متهمان كه قصد انكار بزه خود را داشتند پس از مواجهه حضوری با مالباختگان و شناسایی توسط آنان راهی جز بیان حقیقت نداشتند و به ۱۲ فقره كف زنی با همدستی فردی به نام قهرمان اقرار كردند.

این افراد در بیان شیوه و شگرد خود مدعی شدند با یك خودرو به محل مورد نظر می رفتیم و ۲ نفر با معرفی خود به عنوان تبعه خارجی و درخواست مشاهده پول ایرانی از شهروندان اقدام به كف زنی می كردند و سپس با خودرو به سرعت از محل متواری می شدیم و با این شیوه چندین میلیون تومان سرقت كرده ایم.

سرهنگ سلطانی، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: با اعترافات متهمان، پرونده تكمیل و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند و تلاش برای دستگیری متهم دیگر ادامه دارد.... / خبرگزارى فارس 

 


ویدیو مرتبط :
معرفی 5 روش نورپردازی خارجی-شبیه سازی نور خارجی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قدرتمندترین زنان جهان معرفی شدند



 

 

قدرتمندترین زنان جهان معرفی شدند

 

جوان‌ترین زن موجود در این فهرست لیدی گاگا، خواننده معروف آمریكایی با تنها 25 سال بوده و پیرترین زن نیز ملكه الیزابت دوم،‌ ملكه بریتانیا با 85 سال سن است.

 

نشریه اقتصادی فوربس در تازه‌ترین گزارش خود به معرفی قدرتمندترین و بانفوذترین زنان جهان پرداخت.

 

به گزارش ایسنا در فهرست منتشر شده از سوی فوربس نام 100 زن قدرتمند و بانفوذ جهان اعلام شده كه این افراد در حوزه‌های مختلفی از سیاست و اقتصاد گرفته تا هنر و مطبوعات فعالیت می‌كنند.

 

در این فهرست آنجلا مركل، صدراعظم آلمان به عنوان قدرتمندترین زن جهان معرفی شده و هیلاری كلینتون، وزیر امور خارجه آمریكا و دیلما روسف، رئیس‌جمهوری برزیل نیز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

 

جوان‌ترین زن موجود در این فهرست لیدی گاگا، خواننده معرف آمریكایی با تنها 25 سال بوده و پیرترین زن نیز ملكه الیزابت دوم،‌ ملكه بریتانیا با 85 سال سن است.

 

همچنین در این فهرست زنانی از كشورهای آرژانتین، استرالیا، برزیل، چین، كاستاریكا، فرانسه، آلمان؛ هند، اندونزی، اسرائیل، ایتالیا، اردن، لیبریا، میانمار، نیوزلند، نیجریه، عربستان سعودی، سنگاپور، آفریقای جنوبی، اسپانیا، تایوان، تایلند، تركیه، بریتانیا و آمریكا حضور دارند. 65 نفر از زنان حاضر در این فهرست آمریكایی هستند.

 

زنان حاضر در این فهرست در حوزه‌های میلیاردرها، كسب و كار، هنر و شهرت، رسانه و مطبوعات، فعالیتهای غیرانتفاعی و سیاست تقسیم‌بندی شده‌اند.

 

فهرست قدرتمندترین و بانفوذترین زنان جهان به شرح زیر است:

 

1- آنجلا مركل، صدراعظم آلمان

 

2- هیلاری كلینتون، وزیر امور خارجه آمریكا

 

3- دیلما روسف، رئیس‌جمهوری برزیل

 

4- ایندرا نویی، مدیرعامل شركت پپسی

 

5- شریل ساندبرگ،‌ مدیر اجرایی فیس‌بوك

 

6- ملیندا گیتس، یكی از دو بنیان‌گذار و صاحب كرسی در بنیاد خیریه ملیندا&گیتس

 

7- سونیا گاندی، رئیس حزب كنگره ملی هند

 

8- میشله اوباما، زن اول آمریكا

 

9- كریستین لاگارد، مدیركل صندوق بین‌المللی پول

 

10- ایرنه روزنفلد، مدیرعامل شركت كرافت فودز

 

از دیگر زنان مشهور در این فهرست می‌توان به اپرا وینفری، لیدی گاگا، كریستینا فرناندز، بیونس، جولیا گیلارد، آنگ سان سوچی، آنجلینا جولی، سارا پیلین، كریستین امان‌پور، نانسی پلوسی، الن دجنرس، یینگلاك شیناواترا، جی.كی رولینگ و الن جانسیون سیرلاف اشاره كرد./ایسنا