اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

كشك هم كشك‌های قدیم!؟





اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

كشك هم كشك‌های قدیم!؟

مدیركل محترم انتخابات وزارت كشور وعده داده‌اند كه: «فرآیند اخذ رای الكترونیكی در انتخابات سال آینده برای تعداد معدودی ‏از شعبات در نظر گرفته شده است.» خب به سلامتی و میمنت و مباركی. البته عموجان ما معتقدند كه «حتی اگر انتخابات را ‏اینترنتی و از راه دور هم برگزار كنند باز هم هیچ شانسی برای اصلاح‌طلبان وجود ندارد و می‌توانند بروند كشك‌شان را بسابند. 

‏حالا هر چقدر هم گردن كلفت‌هایشان برای انتخابات كلید واژه درست كنند و امثال شما عناصر دون پایه هم تكرارش كنید. «ما ‏را می‌گویند! هیچ كاری هم نكنیم باز هم به ریش‌مان ماجرایی را گره می‌زنند.

خب اصلا می‌خواهید ما برویم گم و گور شویم ‏بلكه نفسی به راحتی بكشید عموجان؟» البته اگر می‌شد بد نبود. اما خب متاسفانه فعلا باید تحمل‌تان كنیم شاید كه به صراط ‏مستقیم هدایت شدید و دست از توطئه برداشتید. 

اگر بركات مرحله دوم هدفمندی را درمی‌یافتید از اصلاح‌طلب بودن خود پشیمان ‏می‌شدید. «كلا عموجان ما نمی‌دانم چرا نمی‌خواهند قبول كنند كه توقف مرحله دوم هدفمندی ربطی به ما ندارد. وقتی رییس ‏محترم مجلس هم فرموده‌اند: «مجلس انجام برخی اقدامات را در كشور ممنوع كرد تا به گرانی دامن زده نشود.» 

آقای لاریجانی ‏را كه قبول دارید با اصلاح‌طلبان زاویه دارند؟ ایشان حتی فرموده‌اند كه جامعه ظرفیت پنج‌برابر شدن قیمت بنزین را نداشت اما ‏عموجان می‌فرمایند كه احتمالا خود جناب لاریجانی ظرفیت نداشته‌اند وگرنه یارانه نقدی همه مشكلات را برطرف می‌كند. 

«‏چی چی رو جامعه ظرفیت نداشت! چندین سال پیش هم كه می‌خواستند بنزین را بكنند 100 تومان هی اگر ‏و اما می‌آوردند. این حرف‌ها كدام است. این حرف‌ها تمامش انتخاباتی و سیاسی است.» خب تشخیص این بخش‌اش دیگر ‏در حوزه كاری ما نیست.

چون ما هنوز نمی‌دانیم كه رییس محترم مجلس هم كاندیدای انتخابات آتی هستند یا نیستند البته در حال ‏حاضر كه در 2+1 حضور ندارند و بعید است فعلا به این تركیب اضافه شوند.

«حقیقت فراتر از این اعداد است. شما می‌خواهید ‏با تركیبی پیچیده از ارقام و اشباح فضای انتخابات را غبار آلود كنید و دولت را از تحقق وعده‌های كلان ناكارآمد نشان دهید.»

مثلا معاون اول محترم رییس‌جمهور در جلسه‌یی خطاب به معاون علمی و فناوری ‏رییس‌جمهور فرموده‌اند: «شما در زمینه علم، دانش و فناوری هرچه می‌خواهید پیشنهاد كنید تا ما در دولت تصویب كنیم!» بله؛ ‏حالا هی بگویید اصلاح‌طلبان چنین می‌كنند و چنان نمی‌كنند.

عموجان اما بدون توجه به جمله‌های ما به سمت اندرون حركت ‏كرده و فرمودند: «شما جوش و جلای وعده‌ها را نزنید. دولتی كه مبنای عملیاتی‌اش حركت جوهری باشد همواره در مسیر ‏حركت خواهد بود و حالا حالا‌ها وقت دارد كه كار انجام دهد.» برای هر چه بهینه مدیریت كردن تعداد وعده‌ها و زمان باقی مانده ‏از عمر دولت، 2+1 مرتبه بگویید آمین!‏/اعتماد

 


ویدیو مرتبط :
الشیخ كشك والدولة الاسلامیة

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طرز تهیه كشك بادمجان كبابی



 

طرز تهیه كشك بادمجان كبابی

 

مواد لازم:

 

بادمجان كبابی پوست كنده
5 عدد
پیاز داغ
دو قاشق غذاخوری
سیر
6 حبه
كشك ساییده
250 گرم
مغز گردوی خرد شده 3 قاشق غذاخوری
نمك و زردچوبه و فلفل به مقدار لازم

 

 

طرز تهیه:

 

بادمجان‌ ها را روی حرارت، كباب می كنیم.

سیرها را خرد می كنیم و با پیاز داغ و نمك و فلفل و زردچوبه به بادمجان‌ های كبابی اضافه می‌ نماییم.

یك لیوان آب روی مواد می ریزیم و با حرارت ملایم می ‌گذاریم بپزند.

وقتی بادمجان‌ ها پخت، مغز گردوی خرد شده را به آن اضافه می ‌كنیم.

حال وقت اضافه كردن كشك است. اگر آب بادمجان ‌ها خشك نشده بود، كشك را رقیق نكرده داخل آن می ‌ریزیم، ولی اگر آب آن كم بود، با نصف استكان آب، كشك را رقیق كرده و روی بادمجان ‌ها می‌ ریزیم.

بادمجان‌ ها را هم می ‌زنیم و با قاشق له می ‌كنیم.

یك ربع بعد از ریختن كشك، كشك بادمجان آماده است.

آن‌ را با سیر داغ و نعنا داغ و مغز گردو تزئین می ‌كنیم.