اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

كشف پیكر آخرین مسافر هواپیمای سقوط كرده



 

 اسکارلت یوهانسون باهمسرش بدرفتاری می کند!

 

با كشف پیكر آخرین مسافر مفقود شده در سانحه هوایی ارومیه، شمار قربانیان آن به ۷۸ نفر رسید. ۲۳ نفر از مسافران نیز مجروح شده اند.

نصرالله مددزاده، رئیس دانشگاه علوم پزشكی آذربایجان غربی عصر دیروز به خبرگزاری ها گفت: این مسافر زنی به نام نصیبه علیزاده بود كه با جابجایی لاشه هواپیما پیكرش كشف شد. این هواپیما، یكشنبه شب در نزدیكی شهر ارومیه سقوط كرد و اجساد تعدادی از قربانیان آن، صبح دیروز در میان حزن و اندوه مردم این شهرستان تشییع شد.

به گزارش «جام جم»، صبح دیروز در شهرستان ارومیه كه یكپارچه سیاهپوش بود، خیل عظیمی از مردم با حضور در خیابان های این شهر پیكر قربانیان حادثه را تا محل دفن تشییع كردند.

احمد مجیدی، رئیس ستاد مدیریت بحران وزارت راه و ترابری درباره آخرین اقدامات نیروهای امدادی در محل حادثه به ایسنا گفت: ۷۸ جسد از محل حادثه خارج شده است كه هویت ۷۵ نفر از آنها شناسایی شده كه ۲۴ نفر از آنها زن و بقیه مرد هستند.

مجیدی افزود: اجساد ۲۳ نفر از قربانیان كه ساكن تهران بودند، شب گذشته به تهران انتقال یافت، ۴ نفر از سرنشینان هواپیما نیز تبعه عراق بودند كه ۲ نفر از آنها كشته شده اند و ۲ نفر دیگر نیز در بیمارستان بستری هستند. وی اضافه كرد: ۲۷ نفر از مجروحان همچنان در بیمارستان های ارومیه بستری هستند.

مجیدی اضافه كرد: برای اطمینان از تعداد سرنشینان هواپیما كه ۱۰۵ نفر در لیست پرواز اعلام شده بود، شب گذشته یك دستگاه جرثقیل برای جابه جایی هواپیما و بررسی لاشه هواپیما برای یافتن فرد گمشده به محل اعزام شد كه به دلیل سنگینی هواپیما این امر امكان پذیر نبود اما سرانجام جسد آخرین مسافر پس از جداسازی قطعات در زیر هواپیما كشف شد.

هواپیمای بوئینگ ۷۲۷ شركت هواپیمایی هما شامگاه یكشنبه در ۱۷ كیلومتری فرودگاه ارومیه و در حاشیه روستای كلیساكندی سقوط كرد كه در این حادثه ۷۷ نفر از مسافران جان باختند و ۲۷ نفر دیگر نیز بشدت مجروح شدند.... / جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
سقوط هواپیمای اندونزیایی با 54 مسافر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین عکس از هواپیمای سقوط کرده مالزی پیش از پرواز



اخبار حوادث - آخرین عکس از هواپیمای سقوط کرده مالزی پیش از پرواز/ "اگر ناپدید شدیم، هواپیما این شکلی بود!"

"کُر پَن" مسافر هلندی پرواز ام اچ 17 هواپیمایی مالزی در لحظه سوار شدن به هواپیمای بوئینگ 777، عکسی از آن در صفحه شخصی اش در فیس بوک گذاشت و نوشت: «اگر ناپدید شدیم، هواپیما این شکلی بود!» اشاره‌ای طنزآمیز به ماجرای هواپیمای مالزی و 239 مسافرش در هشت مارس 2014 که ظاهرا در انتهای اقیانوس هند ناپدید شد.

 

اخبار,اخبار حوادث , هواپیمای سقوط کرده مالزی

 اخبار حوادث - خبرآنلاین