اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

كشف جسد بی‌سر از رودخانه در انگلیس



 

اعضای یك خانواده انگلیسی به اتهام قتل و مثله كردن جسد یكی از بستگانشان دستگیر شدند.


گزارش شبكه اسكای نیوز حاكی است؛ در پی كشف جسد بی‌سر یك جوان انگلیسی در بركه بدفوردشایر انگلیس، خانواده او به اتهام این جنایت دستگیر شدند.



جیمز وات، ناتاشا الد فیلد، نامزد قربانی و نیكل روبرتز، نامزد برادر قربانی به اتهام قتل دستگیر شدند.


این در حالی بود كه پدر و مادر قربانی و تعدادی دیگر از بستگان این مرد به اتهام قتل او دستگیر شده بودند كه اكنون برخی به قید ضمانت و برخی با رد اتهام آزاد شدند.



در حال حاضر ۳ متهم نامبرده به عنوان مظنونان اصلی پرونده دربازداشت و تحت بازپرسی هستند.


انگیزه قتل مشخص نیست و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد...../ جام‌جم آنلاین

 



ویدیو مرتبط :
لحظه كشف جسد سفیر امریكا در لیبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كشف معمای جسد زن بی سر در تهران


«عمو، شهاب مادرم را كشت»؛ شایان هشت ساله كه گردنش چاقو خورده بود، این جمله را گفت و بیهوش شد. او كودك همان زنی است كه چندی پیش جنازه بی‌سرش در خیابان ثارالله تهران پیدا شد. پلیس عامل قتل را دستگیر كرده است. او شهاب، خواهرزاده مقتول است.

روزنامه اعتماد: «عمو، شهاب مادرم را كشت»؛ شایان هشت ساله كه گردنش چاقو خورده بود، این جمله را گفت و بیهوش شد. او كودك همان زنی است كه چندی پیش جنازه بی‌سرش در خیابان ثارالله تهران پیدا شد. پلیس عامل قتل را دستگیر كرده است. او شهاب، خواهرزاده مقتول است.

ماجرا از صبح ٢١ دی امسال با اطلاع وقوع یك فقره درگیری منجر به قتل در زیر زمین خانه‌ای مسكونی در خیابان ثارالله تهران به كلانتری ١٢٨ تهران نو آغاز شد. با حضور ماموران در محل مشخص شد فردی ناشناس با چاقو ضرباتی به گردن زنی جوان و پسر هشت ساله او وارد كرده كه منجر به كشته شدن زن و جراحت شدید كودك او شده است. همزمان با انتقال كودك به بیمارستان، پرونده‌ای با موضوع «قتل عمد» تشكیل و برای رسیدگی در اختیار پایگاه دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز تحقیقات مشخص شد مقتول زنی ٣٦ ساله به نام سوسن است كه یك هفته پیش همراه پسرش شایان و خواهرزاده ٢٠ ساله‌اش شهاب به تهران آمده و همراه آنها در محل وقوع قتل زندگی می‌كرد. ادامه بررسی‌ها نیز نشان می‌داد شاگرد یكی از مشاور املاكی‌های اطراف محل كشف جسد، وقوع حادثه را به پلیس اطلاع داده است. او به كارآگاهان گفت: «١٠ روز پیش مقتول همراه پسر و خواهرزاده‌اش به مشاور املاك آمدند و خواستند محل مناسبی برای‌شان پیدا كنم. پول‌شان كم بود و جایی هم برای زندگی نداشتند برای همین زیر زمین خانه‌ام را در اختیارشان گذاشتم تا در فرصت مناسب جای خوبی برای‌شان پیدا كنم.»

شاگرد مشاوراملاكی كه جسد مقتول را كشف كرده بود، در ادامه گفت: «پس از چند روز موفق شدم جای مناسبی برای‌شان پیدا كنم. روز حادثه برای انجام كارهای قرارداد به محل سكونت‌شان رفتم. چند بار صدای‌شان كردم اما جوابی ندادند. چون كفش‌های‌شان دم در بود ترسیدم اتفاقی برای‌شان افتاده باشد. به آرامی و در حالی كه همچنان صدای‌شان می‌زدم، وارد خانه شدم.

ناگهان چشمم به پتویی افتاد كه روی مقتول و پسرش افتاده بود. اول فكر كردم درحال استراحتند اما وقتی خوب دقت كردم، لكه‌های خون را روی پتو دیدم. سریع آن را كنار زدم و با جسد زن كه از ناحیه گردن به‌شدت مجروح شده بود روبه‌رو شدم. شایان هم از ناحیه گلو دچار جراحت شدیدی شده بود اما هنوز به هوش بود. او تنها توانست یك جمله بگوید: «عمو، شهاب مادرم را كشت.» و بعد بیهوش شد. سریع با پلیس تماس گرفتم و خبرشان كردم.»

با شناسایی خواهرزاده مقتول به عنوان عامل قتل، اقدامات پلیسی برای دستگیری او آغاز شد. تحقیقات نشان می‌داد شهاب پس از كشتن خاله‌اش، در خانه یكی از بستگانش مخفی شده اما پس از شنیدن خبر زنده بودن شایان، بار دیگر متواری شده است. سرانجام، سوم بهمن، مخفیگاه متهم در خیابان ١٥ خرداد شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

شهاب در بازجویی‌ها، مصرف روانگردان شیشه را علت ارتكاب به قتل دانست و در شرح ماجرا گفت: «٢٠ روز قبل از قتل، برادر كوچكم در یك تصادف رانندگی فوت كرد و من از آن روز شروع به مصرف شیشه كردم. شب قتل، پس از مصرف شیشه به خانه آمدم. در اتاق دو نفر را به شكل حیوان دیدم كه از خود صدای عجیبی در می‌آوردند. وقتی بالای سرشان رسیدم، به سمت‌شان حمله كردم و با چاقویی كه همراه داشتم چند ضربه به آنها زدم. وقتی حالت عادی پیدا كردم دیدم خاله و پسرخاله‌ام را كشته‌ام. سریع بدن‌شان را با پتو پوشاندم و فرار كردم.»

سرهنگ كارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان جزییات پرونده از ادامه رسیدگی به آن تا كشف انگیزه اصلی متهم به قتل در پایگاه دهم ویژه قتل خبر داد.