اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

كشتی جنایتكاران فراری به گل نشست



 

عاملان تیراندازی مرگبار در آستانه خروج از كشور در عملیات ضربتی كارآگاهان پلیس جنایی شناسایی و دستگیر شدند.



چند شب قبل اهالی محله‌ای در شهرستان كازرون، با شنیدن صدای چند گلوله از خانه‌ها بیرون دویده و متوجه شدند سرنشینان یك دستگاه خودروی «زانتیا»، سرنشینان یك دستگاه پیكان را به رگبار بسته‌اند.



همزمان با حضور مأموران پلیس در محل حادثه و تحقیقات پلیسی، مأموران خودروی پیكان را با پیكر خونین و بی‌جان مرد جوانی در مزرعه‌ای اطراف شهر یافتند.



در ادامه بررسی‌ها نیز مشخص شد محمد ـ ۲۵ ساله ـ بر اثر شلیك گلوله به سرش در خودرو جان باخته است.«افشین» یكی از دوستان مقتول كه زمان حادثه رانندگی خودروی پیكان را برعهده داشت به مأموران گفت: «امروز من و «محمد» و دوست دیگرمان «امیر» سوار خودرو در خیابان بودیم كه ناگهان حمزه ـ ۲۷ ساله ـ كه از خلافكاران معروف و فروشندگان موادمخدر است با دوستش «ایمان» سوار بر خودروی زانتیا به تعقیب ما پرداختند تا این كه پیكان ما را به رگبار بستند.



در این ماجرا من و امیر جان سالم به در بردیم اما «محمد» كشته شد.» بازپرس جنایی پس از شنیدن اظهارات افشین و دوستش، ضمن دستور انتقال جسد به پزشكی قانونی از مأموران خواست حمزه و دوستش را دستگیر كنند.



دو روز بعد مأموران دریافتند بستگان حمزه به خانه بازگشته‌اند. در بازجویی از آنها نیز مشخص شد «حمزه» و «ایمان» به بندرعباس گریخته و قصد خروج از كشور را دارند.



بدین ترتیب با راهنمایی‌های آنها متهمان همراه چند قاچاقچی انسان، در عملیاتی ضربتی غافلگیر و دستگیر شدند.«حمزه» در بازجویی‌ها، ضمن اعتراف به تعقیب متهمان در زمان حادثه گفت: من از مدت‌ها قبل با افشین اختلاف مالی داشتم. روز حادثه متوجه شدم افشین از صبح همراه دوستانش با خودرویش مقابل مغازه‌ام پرسه می‌زند.



برای بررسی موضوع به طرف خودرو‌اش رفتم كه او فرار كرد. من هم همراه «ایمان» به تعقیبش پرداختم كه در بین راه آنها ناپدید شدند. هنگام بازگشت به خانه، افشین و همراهانش را در محل دیدم.


وقتی جلوتر رفتم متوجه شدم اسلحه‌ای را به طرفم نشانه گرفته است. من هم بلافاصله اسلحه را از او گرفته و آن را به گوشه‌ای پرت كردم اما افشین كه رانندگی خودرو را برعهده داشت بلافاصله فرار كرد و ما هم به تعقیبشان پرداختیم.



این در حالی بود كه «ایمان» در بین راه با اسلحه‌ای كه همراهش بود به سوی خودروی افشین شلیك می‌كرد اما به هیچ عنوان قصد كشتن «محمد» را نداشتیم؛ چرا كه او پسر خوبی بود و فقط اختلاف ما با افشین بود.



بازپرس پس از شنیدن اعتراف‌های متهمان آنها را با صدور قرار قانونی بازداشت كرد. هم‌اكنون تحقیقات تخصصی در این باره ادامه دارد..../ روزنامه ايران

 

 


ویدیو مرتبط :
مسابقات كشتی آزادخراسان رضوی-مشهدمقدس-91-كشتی گیرسبزوار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كشتی شیر به گل نشست؟تعطیلی بالغ بر ۵۰ درصد دامداری های تهران



 

 

كشتی شیر به گل نشست؟تعطیلی بالغ بر ۵۰ درصد دامداری های تهران

 

 

رییس انجمن صنفی گاوداران استان تهران از تعطیل شدن بالغ بر ۵۰ درصد واحد های دامی استان تهران خبر داد و گفت: به دلیل سیاست های نادرست چند سال اخیر مبنی بر واردات بی رویه ی شیر خشك های خارجی و واردات قاچاق و رسمی گوشت های منجمد قرمز، صنعت دامپروری ضربه ی سنگینی خورده و اكنون از چهار هزار و ۶۰۰ واحد دامی در استان تهران، دو هزار و ۱۸۰ واحد دامی فعال است و بقیه تعطیل شده اند.

سید احمد مقدسی در گفت وگو با خبرنگار دامپروری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار كرد: به دلیل مقرون به صرفه نبودن تولید شیر و هزینه های بالای تولید، روزانه سه گاو روانه ی كشتار می شوند تا هفت دام دیگر زنده بمانند، به طوری كه ۴۰ درصد از میزان تولید شیر كاسته شده است.

مقدسی با ابراز تاسف از این كه كشورمان طی سال های قبل صادر كننده ی گوساله و شیر خشك بوده، اما طی شش سال اخیر با اتخاذ برخی تصمیم ها، تبدیل به وارد كننده ی شیر خشك و گوشت قرمز شده است، گفت: این سیاست عامل نابودی سرمایه گذاری های این صنعت و از بین رفتن اشتغال های ایجاد شده گردید؛ كه البته گوش شنوایی هم نیست.

به گفته ی وی كارخانه های لبنی خواستار افزایش قیمت محصولات خود هستند كه پس از ماه رمضان این افزایش قیمت در سازمان حمایت از تولید كننده و مصرف كننده بررسی خواهد شد.

مردم می توانند نوشابه ۹۰۰ تومانی بخورند؛ شیر نمی توانند بخرند!

رییس انجمن صنفی گاوداران استان تهران در پاسخ به این كه بازار مصرف كشش افزایش قیمت شیر و محصولات لبنی را ندارد، تصریح كرد: مردم ایران چهار برابر میانگین جهانی نوشابه مصرف می كنند و هر بطری نوشابه را ۹۰۰ تومان می خرند و توانایی خرید نوشابه را با افزایش قیمت اعمال شده دارند و هیچ كاهش مصرفی در این میان نداشته اند، اما قدرت خرید شیر به عنوان محصول سلامتی را ندارد؟!

مقدسی تصریح كرد: هم چنین اگر مسوولانت مربوطه می خواهند مردم ارزان بخورند، باید یارانه بدهند نه این كه هزینه ی ارزان خوردن مصرف از جیب تولید و به ضرر تولید كننده تامین شود.

به گفته ی وی، در حال حاضر هر كیلو شیر با كیفیت در استان تهران ۵۶۰ تومان خریداری می شود، در حالی كه هزینه ی تمام شده ی با ۱۰ درصد سود برای دامداران ۶۸۰ تومان است..... /  خبرگزارى ایسنا