اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

كارمند متخلف بازداشت شد




كارمند یكی از ادارات بیمه شهرستان ساری كه مرتكب سوءاستفاده مالی شده بود، شناسایی و دستگیر شد.


سرهنگ روحی، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با بیان این خبر افزود: در پی شكایت نماینده حقوقی یكی از ادارات بیمه مبنی بر اختلاس یكی از كاركنان، بلافاصله كارآگاهان مبارزه با جرایم اقتصادی، فعالیت خود را آغاز كردند و در گام اول با انجام تحقیقات از كاركنان به فردی مظنون شدند و وی را برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی انتقال دادند.


در بازجویی‌ها متهم كه ابتدا منكر هرگونه سوءاستفاده مالی و اختلاس بود، پس از رویارویی با دلایل و مدارك علمی، دیگر راهی برای انكار جرم خود نمی‌دید و بناچار لب به سخن گشود و گفت: با توجه به موقعیت، مبلغ بیمه‌نامه افرادی را كه برای بیمه وسایل نقلیه خود مراجعه می‌كردند، به حساب شخصی‌ام واریز و برای آنها بیمه‌نامه صادر می‌ك


ویدیو مرتبط :
كارفرما یا كارمند!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات بازداشت چند مدیر متخلف وزارت ارشاد



جزئیات بازداشت چند مدیر متخلف وزارت ارشاد / حراست وزارتخانه، مچ متخلفان را گرفت

اولین پرونده مربوط به پرداخت غیرقانونی 3 میلیارد تومان در قالب کمک بلاعوض به خانمی بوده که به عنوان منشی در سازمان سینمایی مشغول به کار بود. این فرد هم کنون به کشور کانادا گریخته است.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

خبرنگار شبکه ایران، به جزئیات جدیدی از ماجرای کشف چند تخلف مالی توسط حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دست یافت.

براساس اخبار دریافتی، اخیرا چند تن از مدیران و کارکنان وزارت ارشاد در پی کشف برخی تخلفات مالی بازداشت شده اند. بازداشت این افراد مربوط به سه پرونده مالی است. اولین پرونده مربوط به پرداخت غیرقانونی 3 میلیارد تومان در قالب کمک بلاعوض به خانمی بوده که به عنوان منشی در سازمان سینمایی مشغول به کار بود. هر چند که این فرد هم کنون به کشور کانادا گریخته است، اما برخی عوامل موثر در پرداخت این وام بلاعوض شناسایی شده اند.

پرونده دوم مربوط به تبانی مالی در مرکز رسانه های دیجیتال است که طی آن با تصویب کمک های بلاعوض به پروژه های صوری و سندسازی، مبالغ قابل توجهی از بیت المال برداشت شده است. عوامل این تبانی دو برادر بوده اند که از دوره مدیریت اسبق مرکز رسانه های دیجیتال، در این سازمان مشغول به کار شده اند.

سومین پرونده به سرپرست یکی از دفاتر زیرمجموعه‌ی این وزارتخانه مربوط می شود. بر اساس اطلاعات بدست آمده از منابع آگاه در وزارت ارشاد، وی به دریافت رشوه و فروش مجوزهای صادره مشغول بوده و از محل آن مبلغ قابل توجهی تحصیل مال نامشروع داشته است.

گزارش خبرنگار شبکه ایران حاکی است، کشف این تخلفات با تلاش حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حمایت و پیگیری دکتر حسینی ، وزیر ارشاد به نتیجه رسید. متخلفان هم کنون به دستگاه قضایی معرفی شده اند.

یکی از مقامات وزارت ارشاد که نخواست نامش فاش شود گفت: پرونده های مذکور در مرحله تکمیل تحقیقات است و مدیران ارشاد هم تصمیم گرفته اند پس از اتمام مراحل قضایی درباره آن اطلاع رسانی کنند./شبکه ایران