اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

كارشناس افغانی صداوسیما رابه شكایت به سازمان ملل تهدید كرد



 

 

دوشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۰، مجری «شبكه خبر» صدا و سیمای جمهوری اسلامی از آقای اوریا درباره «توافقنامه امنیتی آمریكا و افغانستان» سوال كرد، اما گفت‌و‌گوی فضل الرحمن اوریا، كارشناس مسایل سیاسی افغان و خبرنگار در كابل با شبكه خبر جمهوری اسلامی ایران نیمه‌كاره ماند.

 

فضل الرحمن اوریا، به دویچه وله گفت: « قرار بود ۲۰ دقیقه صحبت ‌كنم كه فقط ۲ دقیقه و ۱۶ ثانیه از آن پخش شد. ۱۷دقیقه و چند ثانیه دیگر به من بدهكارند. اگر شبكه‌ی خبر بقیه صحبت من را پخش نكند، مجبور هستم به خاطر اعاده‌ی حیثیت خود به نهادهای بین‌المللی از جمله سازمان ملل متحد مراجعه و شكایت كنم.».../عصر ایران


ویدیو مرتبط :
تهدید صلح جهانی در بی تدبیری سازمان ملل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سازمان ملل درباره «تهدید جدی» داعش برای لیبی هشدار داد



اخبار,اخباربین الملل, حمله  داعش به لیبی

برناردینو لئون روز شنبه در یک کنفرانس منطقه ای مجمع جهانی اقتصاد اعلام کرد حضور داعش در لیبی در ماه های اخیر گسترش یافته و تعداد هواداران آن از گروه های کوچک به بیش از دو هزار تن افزایش یافته است.

نماینده سازمان ملل در امور لیبی اعلام کرد اگر دولت های رقیب در این کشور نتوانند به یک توافق وحدت ملی دست یابند، افراط گرایان داعش می توانند «به یک تهدید بسیار جدی تبدیل شوند».

به گزارش اسوشیتدپرس از شونه جنوبی (اردن)، برناردینو لئون روز شنبه در یک کنفرانس منطقه ای مجمع جهانی اقتصاد اعلام کرد حضور داعش در لیبی در ماه های اخیر گسترش یافته و تعداد هواداران آن از گروه های کوچک به بیش از دو هزار تن افزایش یافته است.

از زمان تصرف پارسال طرابلس پایتخت لیبی توسط شبه نظامیان وابسته به اسلام گرایان که دولت خود را تشکیل داده اند، این کشور تجزیه شده است.

دولت لیبی که از لحاظ بین المللی به رسمیت شناخته شده، به شرق این کشور عقب نشینی کرده است.

لئون که در حال میانجیگری گفتگوهای وحدت لیبی است، اعلام کرد بدون توافق فوری، «ظرف چند ماه، این (قدرت گرفتن داعش) می تواند به تهدیدی بسیار جدی برای لیبیایی ها و ما تبدیل شود».


اخبار  بین الملل  - تابناک