اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت های جدید بلیت آزادی اعلام شد



 

 

 

بلیت

 

 

 

بر اساس اعلام سازمان لیگ، بلیت طبقه دوم آزادی همچنان 2 هزار تومان خواهد ماند اما بلیتهای 8 هزار تومانی، 5 و بلیتهای 4 هزارتومانی، 3 هزار تومان می شود.

سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، در نامه ای به رئیس هیات فوتبال استان تهران و مدیران باشگاههای استقلال تهران ،استیل آذین ،پرسپولیس ،راه آهن ،سایپا و نفت تهران قیمت جدید بلیت های ورزشگاه آزادی را اعلام كرد.

به گزارش ایلنا، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، در بخشی از نامه عزیز محمدی، رئیس سازمان لیگ آمده است: بنابر توصیه معاون محترم ریاست جمهوری و رئیس سازمان تربیت بدنی در خصوص كاهش قیمت بلیتهای هشت و چهار هزار تومانی ورزشگاه آزادی در فصل جاری و با توجه به هماهنگی های انجام شده با حمایت كنندگان مالی سازمان لیگ و قول مساعد ریاست محترم فدراسیون مبنی بر تلاش و پیگیری جهت یافتن راه كارهای مناسب به منظور تامین مابه التفاوت حاصل از سایرمنابع و تایید هیات رئیسه محترم سازمان لیگ از هفته چهاردهم به بعد به شرح زیر تعیین و عرضه می شود:

1-قیمت بلیت زیر و طرفین جایگاه 5000 تومان

2-قیمت بلیت روبرو و پشت دروازه های طبقه اول 3000 تومان

3-قیمت بلیت طبقه دوم 2000 تومان

تحلیل:ایلنا


ویدیو مرتبط :
مشکلات بلیت فروشی الکترونیکی ورزشگاه آزادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت بلیت‌های جام جهانی فوتبال اعلام شد


فیفا قیمت بلیت‌های جام جهانی 2014 را اعلام کرد که ارزانترین آن 15 دلار است. ایسنا: فیفا قیمت بلیت‌های جام جهانی 2014 را اعلام کرد که ارزانترین آن 15 دلار است.


جام جهانی 2014 از تابستان آینده در برزیل آغاز می‌شود و بلیت‌های این رویداد بزرگ از 20 آگوست در سایت فیفا برای فروش در معرض علاقمندان به فوتبال گذاشته خواهد شد.

ارزانترین بلیت جام جهانی 2014، پانزده دلار است که اختصاص به دانش‌آموزان برزیلی و افراد بالای 60 سال این کشور دارد. برای افراد خارج از کشور برزیل که قصد خرید بلیت جام جهانی 2014 را دارند ارزانترین بلیت 440 دلار است که گرانترین بلیت 990 دلار خواهد بود.

قیمت بلیت‌های جام جهانی 2014 تقریبا برابر با قیمت جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی است.

جام جهانی 2014 در تابستان آینده در برزیل آغاز می‌شود و تاکنون صعود تیم‌های ایران – کره جنوبی - ژاپن – استرالیا و برزیل قطعی شده است.