اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت طلا باز هم افزایش یافت



 

 

 

معاملات فلزات گرانبها در بورس نیویورک در حالی امروز به کار خود پایان داد که هر اونس طلا در این بازار به بالاترین میزان خود در چند دهه اخیر رسید.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی یورونیوز، همزمان با پایان معاملات فلزات گرانبها در بازار بورس نیویورک هر اونس طلا با حدود چهار دلار افزایش در مقایسه با معاملات روز گذشته در این بازار، با قیمت هزار و سیصد و شانزده دلار و بیست و پنج سنت داد و ستد شد.

قیمت طلا در پایان معاملات بورس لندن به هزار و سیصد و چهارده دلار پنجاه سنت رسیده بود.

همچنین در این بازار هر اونس نقره با قیمت بیست و یک دلار و نود و دو سنت معامله شد که در مقایسه با معاملات روز گذشته اندکی کاهش نشان می دهد.در این معاملات هر اونس طلای سفید (پلاتین) نیز به یکهزار و ششصد و هفتاد و دو دلار و پنجاه سنت به فروش رفت.

کاهش ارزش دلار در برابر پول واحد کشورهای اروپایی (یورو) و سایر ارزهای معتبر جهان و به تبع آن تضعیف اقتصاد آمریکا مهمترین علت افزایش بهای طلا در بازارهای جهانی اعلام شده است..../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
قیمت مسکن افزایش نخواهد یافت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت تندر۹۰ باز هم افزایش یافت



 

 

 

تندر90

 

 

قیمت تندر ۹۰ در مقایسه با هفته گذشته حدود ۱۵۰ هزار تومان افزایش یافت.

هم اكنون هر دستگاه تندر۹۰ مدل E۱ با ترمز ضدقفل ۱۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و نوع بدون ترمز ضدقفل این خودرو حدود ۱۴ میلیون تومان معامله می شود.

همچنین هر دستگاه تندر۹۰ مدل E۲ ایران خودرو به قیمت ۱۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و تندر۹۰ مدل E۲ پارس خودرو ۱۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان خرید و فروش می شود.

این در حالی است كه هفته گذشته هر دستگاه تندر ۹۰ مدل E۱ مجهز به ترمز ضدقفل ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و نوع بدون ترمز ضدقفل این خودرو حدود ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بازار عرضه می شد.

همچنین طی هفته گذشته هر دستگاه تندر ۹۰ مدل E۲ تولید ایران خودرو در بازار آزاد ۱۶میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و تولید پارس خودرو ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می شد.

تاكنون پیش فروش تندر ۹۰ مدل E۱ توسط كارخانه های خودروسازی، با قیمت هایی حدود۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و مدل E۲ این خودرو ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تا ۱۴ میلیون و۲۰۰ هزار تومان صورت گرفته است..../تحلیل:فارس