اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت جدید شیرخام تعیین شد/ هرکیلو 800 تومان



قیمت جدید شیرخام تعیین شد/ هرکیلو 800 تومان

دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان فرآورده‌های لبنی ایران با بیان جزئیات جلسه امروز سه شنبه ستاد تنظیم بازار، قیمت جدید هر کیلوگرم شیر خام با افزایش 50 تومانی، 800 تومان تعیین شد.

رضا باکری درگفتگو با مهر در رابطه با جلسه امروز سه شنبه مسئولان ذیربط برای بررسی قیمت شیر اظهار داشت: در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار قیمت هرکیلوگرم شیرخام با بار میکروبی یک میلیون و چربی 3.2 درحدود 770 تومان و قیمت هرکیلوگرم شیرخام با بار میکروبی یکصدهزار و چربی 3.2 در حدود 860 تومان تعیین شد.

وی درعین حال تصریح کرد: البته قیمت هرکیلوگرم شیرخام با بار میکروبی یک میلیون و چربی 3.2 با احتساب 30 تومان کرایه حمل از درب دامداری تا درب کارخانه های تولید فرآورده لبنی در حدود 800 تومان و و قیمت هرکیلوگرم شیرخام با بار میکروبی یکصدهزار و چربی 3.2 با احتساب 30 تومان کرایه حمل از درب دامداری تا درب کارخانه های تولید فرآورده لبنی در حدود 890 تومان درنظر گرفته شده است.

دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان فرآورده‌های لبنی ایران درخصوص تعیین قیمت محصولات پرچرب لبنی نیز گفت: قرار است سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در یک هفته برمبنای قیمت‌های تعیین شده شیرخام محصولات لبنی پرچرب را قیمت گذاری کنند.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز ستادتنظیم بازر معاون اول رئیس جمهور و وزیرجهادکشاورزی حضور نداشتند، گفت: در این جلسه که در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، "وزیرصنعت، معدن و تجارت"،"معاون قوه قضائیه"،"معاون وزیراطلاعات"،"معاون وزیرجهادکشاورزی"،"معاون وزیرکشور"،"رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کل کشور" و "نمایندگانی از بخش خصوصی" حضور داشتند. 

پیش از این قیمت پایه هر کیلوگرم شیر‌ خام با داشتن 3.2 درصد چربی و یک میلیون بار میکروبی 750 تومان قیمت گذاری شده بود که به گفته دست اندرکاران صنایع لبنی هیچگاه شیرخام را با این قیمت از دامداران خریداری نکردند./مهر

 


ویدیو مرتبط :
800 میلیارد تومان مشوق صادراتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت بنزین سوپر یارانه‌ای 500 و غیریارانه‌ای 800 تومان شد



 

 

قیمت بنزین سوپر یارانه‌ای 500 و غیریارانه‌ای 800 تومان شد

قیمت جدید بنزین سوپر با اجرای رسمی قانون هدفمندی یارانه‌ها با محوریت اصلاح قیمتها اعلام شد.

 

به گزارش مهر، براساس ابلاغیه جدید دولت، قیمت بنزین سوپر یارانه ای 500 تومان و قیمت بنزین سوپر غیریارانه‌ای 800 تومان تعیین و اجرایی شد.

 

قیمت بنزین سوپر یارانه ای و غیر یارانه ای پیش از آغاز اصلاح قیمتها 150 و 550 تومان بود./مهر