اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت جدید خودروها با استاندارد یورو۴ +جدول



 

استاندارد جدید چقدر آب می‌خورد؟

قیمت جدید خودروها با استاندارد یورو۴ +جدول

آن طور که خبر می‌رسد، خودروهای وانت باردو، پژو ۴۰۵، پژو پارس، انواع سمند، تیبا و پراید در لیست محصولاتی قرار دارند که باید استاندارد آلایندگی شان به یورو۴ ارتقا یابد و سایر خودروها مانند تندر-۹۰ و مگان و پژو ۲۰۶ از این استاندارد برخوردارند.

به گزارش  خبرنگاران، قیمت خودروها به شرح زیر می باشد:

قیمت جدید خودروها با استاندارد یورو۴,قیمت روز خودروها

باشگاه خبرنگاران

 

قیمت انواع خودرو در بازار ایران

 


ویدیو مرتبط :
قیمت برخی خودروها باید کاهش یابد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدول کامل تغییر قیمت خودروها/ خداحافظی با خودروی زیر 10 میلیون



جدول کامل تغییر قیمت خودروها/ خداحافظی با خودروی زیر 10 میلیون

جدول کامل تغییر قیمت خودروها منتشر شد، ضمن اینکه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تغییرات در قیمت خودرو را از 12 مهرماه مجاز اعلام کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان سرانجام سکوت خود را شکست و به صورت رسمی، افزایش قیمت خودروها را از 12 مهرماه امسال مجاز اعلام کرد.

برهمین اساس، سایپا، پارس خودرو و مدیران خودرو براساس مصوبه کمیته خودرو باید افزایش متوسط 18 درصدی را اعمال کرده و سقف 20 درصد را در قیمت‌گذاری خود رعایت کنند. برای ایران خودرو متوسط افزایش قیمت 10 درصدی در نظر گرفته شده است.

پیش از این مهر گزارش داده بود: براساس این مجوز، ایران خودرو قیمت محصولات خود را به طور میانگین 10 درصد افزایش گروه خودروسازی سایپا به طور میانگین 18 تا 20 درصد افزایش یافته است.  

جدول زیر قیمت جدید محصولات سایپا، پارس خودرو و مدیران خودرو که به تائید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان رسیده است، را نشان می‌دهد. گفتی است در این جدول قیمت جدید محصولات ایران خودرو نبود. در همین حال، وانت باردو بنزینی با ترمز ضد قفل 87 میلیون و 384 هزار ریال، وانت بار دوگانه سوز با ترمز ضد قفل 99 میلیون و 660 هزار ریال و سمند LX بنزینی 210 میلیون و 900 هزار ریال قیمت‌گذاری شده است.

قیمت جدید محصولات 3 خودروساز به روایت سازمان حمایت

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش مهر، امروز برخی رسانه‌های کشور هم جدولی منتشر کرده‌اند که قیمت جدید و قدیم خودروها را نشان می‌دهد. البته مشخص نیست این قیمت‌ها و درصد افزایش آنها مورد تائید کدام دستگاه است، اما مهر آن را منتشر می‌کند.

 قیمت‌های جدید و قدیم خودروها

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش مهر، خودروهای پیش فروش شده چهارخودروساز ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو و مدیران خودرو که تا قبل از 12 مهر ماه پیش فروش آنها قطعی شده است، باید با نرخ قبلی ارائه شوند و قیمت روز ملاک نیست.

قیمت رانا تعیین شد؛ 21.5 میلیون تومان/ درصد افزایش قیمت 4 خودروساز

یک عضو کمیته خودرو با اعلام میانگین درصد افرایش قیمت محصولات چهار شرکت خودروسازی براساس مصوبه اخیر این کمیته، گفت: در این جلسه قیمت مصوب رانا 215 میلیون ریال تعیین شد.

یک عضو کمیته خودرو که خواست نامش در خبر ذکر نشود، در گفتگو با مهر با تایید خبر افزایش قیمت انواع خودروهای رایج در کشور در جلسه اخیر این کمیته، اعلام کرد: خودروی رانا که تاکنون با بلاتکلیفی قیمت مواجه بود، در جلسه اخیر کمیته خودرو تعیین تکلیف شده و با لحاظ کردن تمامی هزینه ها از جمله شماره گذاری، بیمه، مالیات و عوارض قانونی 215 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

وی افزود: خودروهای رانایی که تا قبل از 12 مهرماه سال جاری پیش فروش شده اند، موظفند با همان نرخ قبلی در اختیار متقاضیان قرار گرفته و تحویل آنان شوند.

به گزارش مهر، پیش از این آخرین قیمت برای خودروی رانا ( خردادماه) حدود 15 میلیون تومان اعلام شده است.

این عضو کمیته خودرو با بیان اینکه سایپا، پارس خودرو و مدیران خودرو براساس مصوبه کمیته خودرو باید افزایش متوسط 18 درصدی را اعمال کرده و سقف 20 درصد را در قیمت‌گذاری خود رعایت کنند، اظهار داشت: خودروهای پیش فروش شده این تولیدکنندگان نیز که تا قبل از 12 مهر ماه پیش فروش آنها قطعی شده است، باید با نرخ قبلی ارائه شوند و قیمت روز ملاک نیست.

این عضو کمیته خودرو در مورد افزایش محصولات ایران خودرو نیز خاطر نشان کرد: برای ایران خودرو متوسط افزایش قیمت 10 درصدی در نظر گرفته شده که این افزایش نباید از 20 درصد فراتر رود.

به گفته وی، در صورتجلسه کمیته خودرو آمده است که اولا خودروسازان در مقابل افزایش قیمت باید تنظیم بازار را نیز تضمین کنند و ارائه خدمات پس از فروش را به نحو احسن صورت دهند، ضمن اینکه رعایت قیمت‌های الحاقی در بازده زمانی مورد نظر کمیته خودرو نیز باید مدنظر قرار گیرد.

این عضو کمیته خودرو در پایان خاطر نشان کرد: بهبود کیفیت نیز باید مدنظر قرار گیرد./مهر