اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت تندر۹۰ با ترمز ضد قفل افزایش یافت



 

قیمت تندر۹۰ با ترمز ضد قفل یك میلیون تومان افزایش یافت

 

بر اساس توافقی كه سال جاری بین وزارت صنایع و خودروسازان داخلی صورت گرفت قیمت مدل E۱‌ تندر ۹۰ ده میلیون و ۴۶۲ هزار تومان تعیین شد كه این مسئله پس از اجبار خودروسازان به نصب ترمز ضد قفل دچار تغییر شد و هم اكنون شركت پارس خودرو هر دستگاه مدل E۱‌ تندر ۹۰ را به قیمت ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌كند.



مسیح تفرشی مشهدی مدیرعامل شركت پارس خودرو در این مورد به خبرنگار فارس گفت: قیمت فروش تندر ۹۰ در حوزه آبشن توسط هیأت مدیره شركت تعیین می‌شود و بر اساس توافقی كه با وزارت صنایع صورت گرفته قرار شد قیمت تندر E۱ ۹۰ مدل CP و مدل E صفر ثابت بماند كه این مسئله هم اكنون نیز انجام می‌شود.



وی در پاسخ به این سوال كه آیا هم اكنون تندر۹۰ مدل E۱ بدون نصب ترمز ABS‌ به مشتریان عرضه می‌شود گفت: خیر. خودرویی كه هم اكنون در مدل E۱ عرضه می شود دارای دو تا سه آپشن اضافه از جمله ترمز ضدقفل و ضبط سی دی است كه قیمت آن از تندر۹۰ مدل E۱ قبلی بالاتر است.


ویدیو مرتبط :
قیمت مسکن افزایش نخواهد یافت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت تندر۹۰ باز هم افزایش یافت



 

 

 

تندر90

 

 

قیمت تندر ۹۰ در مقایسه با هفته گذشته حدود ۱۵۰ هزار تومان افزایش یافت.

هم اكنون هر دستگاه تندر۹۰ مدل E۱ با ترمز ضدقفل ۱۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و نوع بدون ترمز ضدقفل این خودرو حدود ۱۴ میلیون تومان معامله می شود.

همچنین هر دستگاه تندر۹۰ مدل E۲ ایران خودرو به قیمت ۱۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و تندر۹۰ مدل E۲ پارس خودرو ۱۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان خرید و فروش می شود.

این در حالی است كه هفته گذشته هر دستگاه تندر ۹۰ مدل E۱ مجهز به ترمز ضدقفل ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و نوع بدون ترمز ضدقفل این خودرو حدود ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بازار عرضه می شد.

همچنین طی هفته گذشته هر دستگاه تندر ۹۰ مدل E۲ تولید ایران خودرو در بازار آزاد ۱۶میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و تولید پارس خودرو ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می شد.

تاكنون پیش فروش تندر ۹۰ مدل E۱ توسط كارخانه های خودروسازی، با قیمت هایی حدود۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و مدل E۲ این خودرو ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تا ۱۴ میلیون و۲۰۰ هزار تومان صورت گرفته است..../تحلیل:فارس