اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت باورنکردنی گرانترین اسپاگتی دنیا در نیویورک +عکس



 قیمت باورنکردنی گرانترین اسپاگتی دنیا در نیویورک +عکس

به گزارش پرداد به نقل از دیلی نیویورک: یک رستوران نیویورکی گرانترین اسپاگتی دنیا را وعده ای 2013 دلار چیزی در حدود 5.5 میلیون تومان سرو میکند.

در تهیه این اسپاگتی گرانقیمت به میزان دو پوند گوشت خرچنگ تازه و یک اونس قارچ و خاویار سیاه و سفید استفاده شده است که از آن یک وعده غذایی اعیانی ساخت است که هرکسی قادر به خرید آن نیست.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

به گفته سرآشپز مکزیکی مرغوبیت مواد استفاده شده در این غذا باعث میشود که فرد احساس کند غذا دردهانش ذوب میشود و بوی مطبوع آن اشتهای هر فردی را تحریک میکنداین سرآشپز میگوید چیزی که این خوراک ویژه را منحصر به فرد میکند سرو کردن آن در بشقابی است که با برگهای طلایی و امضای ورساچه به فروش میرسد. خریداران میتوانند بشقاب آن را برای خود بردارد.

گفته میشود ورساچه که در سال 1997 در گذشته است از هواداران این نوع اسپاگتی که در میلان ایتالیا و از سال 1926 طبخ میشود بوده است.

حدود 800 بشقاب مخصوص با امضای ورساچه و لوگوی این رستوران تهیه شده است که علیرغم قیمت بالای آن 45 عدد از آن باقی مانده است.

این رستوران یک رستوران زنجیره ای معروف است که به زودی شعباتی در روسیه و اکراین و آذربایجان و پاکستان و عربستان سعودی افتتاح خواهد کرد./پرداد

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
10 مدل از گرانترین خودروهای زره پوش دنیا) قیمت انلاین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این زن گرانترین صدای دنیا را داراست!! + عکس



زن , گرانترین صدای دنیا , صدای اپرای سوپرانو

به نقل از ماست اکسپنسیو و ویکیپدیا: لیست گران قیمت ترین صداهای جهان در اعلام شد که در این لیست، آنا نتربکودر در صدر گرانترین صداهای جهان قرار داشت.

آنا نتربکودر که اکنون ۴۰ساله می باشد، اصلیتی روسی دارد ولی شهروندی دوگانه روسی و اتریشی دارد و ساکن شهر وین است. نام مستعار وی که توسط هواداران این زن خوش صدا بر روی وی گداشته شده “بلیسیما” است.

زن , گرانترین صدای دنیا , صدای اپرای سوپرانو

درامد این زن خوش صدای روسی ۳٫۷۵ میلیون دلار سال است که اختلاف این سقف درامد نسبت به نفر دوم این لیست بسیار زیاد است.

زن , گرانترین صدای دنیا , صدای اپرای سوپرانو

صدای آنا نتریکودر گران قیمت ترین صدای اپرای سوپرانو در تاریخ اپرای آلمان نیز شناخته شده است../پارس ناز