اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت امروز انواع ارز در مرکز مبادلات



قیمت امروز انواع ارز در مرکز مبادلات

مرکز مبادلات ارزی همانند روز‌های گذشته نرخ ارز‌ها را اعلام کرد که براین اساس قیمت دلار با کاهش در مقایسه با روز گذشته به ۲۴ هزار و ۵۷۴ ریال رسید و پوند با افزایش در مقایسه با روز گذشته ۴۰ هزار و ۱۴۲ ریال رسید.

به گزارش ایسنا، قیمت یورو در مرکز مبادلات ارزی ۳۲ هزار و ۶۲۷ ریال، فرانک سوئیس ۲۷ هزار و ۳۷ ریال، کرون سوئد سه هزار و ۸۱۰ ریال است که در مقایسه با روز گذشته افزایش داشته‌اند.

گفتنی است؛ روپیه هند ۴۵۰ ریال، لیر ترکیه ۱۳ هزار و ۷۷۹ ریال و یوان چین سه هزار و ۹۴۴ ریال است که در مقایسه با روز گذشته افزایش یافتند.

هم‌چنین یکصد ین ژاپن ۲۸ هزار و ۲۰۰ ریال و روبل روسیه ۸۰۳ ریال اعلام شد که کاهش داشته‌اند و درهم امارات شش هزار و ۶۹۰ ریال، ریال قطر شش هزار و ۷۴۹ ریال و یک هزار وون کره جنوبی ۲۳ هزار ریال اعلام شد که تغییر قیمتی نداشته است./ایسنا

 

قیمت ارز در بازار ایران و بانک مرکزی

 

 

 


ویدیو مرتبط :
تغییر قیمت ها در بازار ارز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت انواع ارز در مرکز مبادلات ارزی



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قیمت انواع ارز در مرکز مبادلات ارزی

بانک مرکزی امروز (چهارشنبه) نرخ انواع ارز را در مرکز مبادلات ارزی اعلام کرد که بر این اساس نرخ مبادلاتی دلار همانند روز گذشته، دو هزار و 457 تومان است.

به گزارش ایرنا، قیمت مبادلاتی هر یورو نیز با 12 تومان افت سه هزار و 179 تومان اعلام شد.

بانک مرکزی امروز نرخ مبادله ای هر درهم امارات متحده عربی را 669 تومان، لیر ترکیه را یک هزار و 370 تومان، روبل روسیه 79 تومان، روپیه هند 44 تومان، یوآن چین 394 تومان و یکصد ین ژاپن سه هزارتومان اعلام کرد.

براین اساس، امروز نرخ مبادلاتی یک هزار وون کره جنوبی همانند هفته های گذشته 2 هزار و 300 تومان مشخص شد.

یادآور می شود،مرکز مبادلات ارزی از سوم مهرماه امسال با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، فعالیت خود را آغاز کرد و طی این مدت توانسته است در زمینه تامین نیازهای ارزی متقاضیان و ثبات نرخ ارز اقداماتی را انجام دهد.

در مرحله نخست مرکز نسبت به تامین ارز گروه های کالایی 4،3 و 5 اقدام کرد و در مراحل بعد، اولویت های 2 (به غیر از داروهای انسانی)،6 ، 7 و 8 نیز مشمول دریافت ارز به نرخ مبادله ای شدند./ایرنا

قیمت ارز در بازار ایران و بانک مرکزی