اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

"قیصر، 40 سال بعد" به جشنواره فجر می‌آید


"قیصر، 40 سال بعد" به کارگردانی مسعود نجفی متقاضی حضور در بخش مستند سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شد.

"قیصر، 40 سال بعد" به کارگردانی مسعود نجفی متقاضی حضور در بخش مستند سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شد.

این مستند که پیش از این با حضور در جشنواره‌های مستند حقیقت، فیلم تهران و تصویر سال مخاطبان زیادی داشته است قرار بود مهر سال گذشته توسط موسسه هنرنمای پارسیان در شبکه نمایش خانگی عرضه شود که علی‌رغم داشتن پروانه نمایش و آماده بودن فیلم جهت عرضه با وجود تبلیغات گسترده‌ای که صورت گرفت، متوقف شد.


 


ویدیو مرتبط :
آنونس فیلم قیصر 40 سال بعد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هدف جشنواره‌ شعر فجر استعدادیابی است




 

 

 

«چهارمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر با هدف بالا بردن كیفیت شعر كشور و كشف استعدادهای پنهان شاعران جوان در سراسر كشور برگزار می‌شود.» این گفته دبیر جشنواره شعر فجر در فاصله ۱۰ روز مانده به آغاز این جشنواره است .



سیدعلی موسوی گرمارودی با اعلام این خبر به ایسنا، گفت: جشنواره چهارم امسال با رویكردی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد، یعنی هر شاعری كه به فراخوان جشنواره پاسخ مثبت داده و آثار خود را به دبیرخانه ارسال كرده است، اثرش با ملاك‌های مشخص و شفاف مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرد و این دوره فقط شعر بررسی می‌شود، نه نام. چهارمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر از ابتدای بهمن در سراسر كشور برگزار می‌شود.