اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قوانین جدید مدارس و کالج های دخترانه انگلیس +عکس



قوانین جدید مدارس و کالج های دخترانه انگلیس +عکس

به گزارش پرداد به نقل از سی ان ان: قوانین جدید مدارس دخترانه انگلیس به آنها اجازه پوشیدن دامنهای کوتاه، کفشهای پاشنه بلند و لباسها بدون آستین و آرایش کردن نمیدهد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

وزیر آموزش انگلستان با بیان قوانین و مقررات جدید اعمال شده برای دبیرستانها و کالج های این کشور میگوید با توجه به اینکه اولویت حضور جوانان در این اماکن برای آموزش و یادگیری است ما خواسته ایم تا محیط هرچه سالمتر و ایمن تر باشد. بنابر این طبق قوانین جدید آرایش کردن صورت و مو ، پوشیدن لباسهای کوتاه و نازک و بدن نما، پوشیدن دامن های کوتاه و کفشهای پاشنه دار در مدارس و دبیرستانها و کالج ها ممنوع اعلام شده است.

به گفته این مقام مسئول جزییات قوانین جدید برای والدین این دانش آموزان فرستاده شده تا در جریان وقایع قرار گیرند. وی میگوید لباسهای استفاده شده توسط بچه های مدرسه ای باید استاندارد و خارج از زرق وبرق دنیای مد باشد و بچه هایی که در این سنین از نوجوانی به جوانی میرسند باید با این استانداردها آشنا شوند

به اعتقاد این مقام مسئول بچه های دانش آموز و دانشجو باید از مردم عادی قابل تشخیص باشند./پرداد


ویدیو مرتبط :
تاثیر تنبیه بدنی و قوانین سختگیرانه در مدارس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تبلیغ برای داعش در مدارس دخترانه +عکس



اخبار بین الملل - تبلیغ برای داعش در مدارس دخترانه +عکس

منابع عربستانی روز جمعه تایید کردند که دفتر نظارت بر آموزش دختران در شهر طائف درباره نویسنده این عبارت، به ویژه پس از گسترش آن، تحقیق و جستجوی خود را آغاز کرده است.

 مقام های عربستان تحقیقات درباره نویسنده عبارت “داعش در قلب های ماست” دریکی از مدارس این کشور را آغاز کرده اند.


به گزارش العالم، سایت شبکه خبری القطیف نوشت: این عبارت در ورودی یکی از مدارس دخترانه در مرکز الخرمه در شمال شرق شهر طائف نوشته شده است.

این سایت افزود: منابع عربستانی روز جمعه تایید کردند که دفتر نظارت بر آموزش دختران در شهر طائف درباره نویسنده این عبارت، به ویژه پس از گسترش آن، تحقیق و جستجوی خود را آغاز کرده است.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش


این منابع، دستکاری و تخریب اموال عمومی را نابخشودنی دانستند. این ساختمان مدرسه به تازگی ساخته شده است.

منابع عربستانی به نقل از وزیر آموزش و پرورش این کشور تصریح کردند که به هیچ وجه اجازه نخواهند داد افکار افراطی در مدارس دخترانه و پسرانه ترویج شود.

با توجه به عضویت شمار قابل توجهی از اتباع عربستانی در گروه های تروریستی به ویژه داعش، و افشای حمایتهای گسترده مالی این کشور از تروریستها، عربستان سعودی به تازگی تبلیغات رسانه ای گسترده ای را به هدف بهبود چهره خود آغاز کرده است.

مسؤولان سعودی برای ادامه حمایتهای خود از گروه های تروریستی به ویژه در سوریه، با اعلام حضور در ائتلاف به اصطلاح مقابله با گروه تروریستی داعش، تأکید کرده اند که قصد دارند دیگر گروه های تروریستی در سوریه را تحت عنوان کمک به “مخالفان میانه رو” آموزش نظامی بدهند و تسلیح کنند.

اخبار بین الملل - العالم