اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قنبری: همکاری اصلاح طلبان با رضایی، قالیباف و لاریجانی منعی ندارد



عضو حزب مردم سالاری گفت: همکاری اصلاح طلبان با اصولگریان معتدلی چون قالیباف، محسن رضایی و لاریجانی برای انتخابات ریاست جمهوری مانعی ندارد.

داریوش قنبری عضو حزب مردم سالاری در گفت‌وگو با فارس، درباره تشکیل اتاق فکر میان تشکل‌ها و احزاب این جریان و اصولگرایان معتدل گفت: این موضوع که اصولگرایان برای اصلاح طلبان یک اتاق فکر تشکیل دهند غیرممکن است اما به طور حتم ایجاد ائتلاف میان این دو جریان بسیار مفید خواهد بود و مانعی ندارد.

وی افزود: اصولگرایانی همچون قالیباف، محسن رضایی و حتی لاریجانی جزء افراد با تجربه و کاردانی هستند که در مجموعه اصولگرایان معتدل قرار گرفتند. لذا اصلاح‌طلبان می‌توانند با این دسته از افراد برای انتخابات ریاست جمهوری آینده همکاری خوبی داشته باشند.

قنبری اظهار داشت: اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری آینده باید با محوریت خاتمی وارد عرصه شوند زیرا جریان اصلاحات متعلق به خاتمی است از این رو بعید می‌دانم افرادی همچون نوری در راستای حذف شخصیت‌های کلیدی اصلاحات وارد عمل شوند.

وی تصریح کرد: به طور حتم زمانی اصلاح طلبان برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری موفق عمل خواهند کرد که با چهره‌های شاخص این جریان همچون خاتمی فعالیت های خود را کلید بزنند.../عصرایران


ویدیو مرتبط :
بی بی سی اصلاح طلب است یا اصلاح طلبان انگلیسی اند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسامی پنج كاندیدای انتخابات ریاست‌ جمهوری/ نشست لاریجانی،‌ قالیباف و رضایی



اسامی پنج كاندیدای انتخابات ریاست‌ جمهوری/ نشست لاریجانی،‌ قالیباف و رضایی

نقوی حسینی تاكید كرد: انتخابات ریاست‌جمهوری یك حركت محوری و استراتژیك برای نظام است از این رو نامزدهای انتخابات باید با برگزاری گفت‌وگوها و نشست‌هایی، مسائل بین خود را هماهنگ كنند تا حركتی ملی در جهت تقویت منافع نظام صورت گیرد و رقابت‌های انتخاباتی به تنش و كشمكش تبدیل نشود. شنیده‌‌ام كه پنج گزینه یعنی محمدباقر قالیباف، محسن رضایی، علی لاریجانی، علی‌اكبر ولایتی و سعید جلیلی برای ورود به عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم مطرح هستند.

یك نماینده اصولگرای مجلس نهم خبر داد كه در حال حاضر نام پنج كاندیدا یعنی قالیباف، محسن رضایی، لاریجانی، جلیلی و ولایتی برای ورود به عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم مطرح است.

 

ایسنا:سیدحسین نقوی حسینی اظهار كرد: در این همین راستا نشست‌های مشترك دوجانبه و چندجانبه بین برخی نامزدها مطرح می‌شود كه از جمله آن گفت‌وگوهایی بین لاریجانی، قالیباف و رضایی صورت گرفته است.

نقوی حسینی گفت: انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری از جمله مباحث مطرح در محافل سیاسی و نامزدهای این دوره از انتخابات است كه در همین راستا این نامزدها با تشكیل ستادهای انتخاباتی، فعالیت‌ها و رایزنی‌های خود را شروع كرده‌اند.

 

وی افزود: نامزدهای احتمالی انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری در حال حاضر تیم‌های فعالیت خود را تشكیل داده و با استان‌ها و شهرستان‌ها ارتباط برقرار كرده‌اند كه برگزاری نشست‌های مشترك دو و یا چندجانبه بین برخی نامزدها از جمله فعالیت‌های آنها به شمار می‌آید.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان كرد: طبق شنیده‌ها گفت‌وگوهایی بین علی لاریجانی، محمدباقر قالیباف و محسن رضایی صورت گرفته كه این امری طبیعی به شمار می‌آید چرا كه نامزدهای احتمالی باید با یكدیگر نشست‌هایی را برگزار كرده و مباحث بین خودشان را برای ورود به انتخابات مطرح كنند.

 

نقوی حسینی تاكید كرد: انتخابات ریاست‌جمهوری یك حركت محوری و استراتژیك برای نظام است از این رو نامزدهای انتخابات باید با برگزاری گفت‌وگوها و نشست‌هایی، مسائل بین خود را هماهنگ كنند تا حركتی ملی در جهت تقویت منافع نظام صورت گیرد و رقابت‌های انتخاباتی به تنش و كشمكش تبدیل نشود.

وی همچنین خاطر نشان كرد: شنیده‌‌ام كه پنج گزینه یعنی محمدباقر قالیباف، محسن رضایی، علی لاریجانی، علی‌اكبر ولایتی و سعید جلیلی برای ورود به عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم مطرح هستند.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم در پایان در مورد ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات ریاست‌جمهوری نیز گفت: در این رابطه نیز شنیده‌ام كه اصلاح‌طلبان با كارگزاران به توافقانی رسیده‌اند كه تاكنون آن را رسانه‌ای نكرده‌اند./ایسنا