اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قلعه نویی فتح الله زاده را دور زد؟


درحالی که احمد شهریاری عضو هیئت مدیره استقلال ادعا می کند محمد عباسی برای تبریک گفتن به قلعه نویی با او جلسه گذاشته است، با اینحال گفته می شود او برای مذاکره برای فصل آینده به دفتر وزیر رفته است

روزنامه تماشا: درحالی که احمد شهریاری عضو هیئت مدیره استقلال ادعا می کند محمد عباسی برای تبریک گفتن به قلعه نویی با او جلسه گذاشته است، با اینحال گفته می شود او برای مذاکره برای فصل آینده به دفتر وزیر رفته است

امیر قلعه نویی روز گذشته بدون علی فتح الله زاده برای صحبت کردن درباره حضورش در فصل آینده به دفتر وزیر رفت. استقلال درحالی امشب با برگزاری بازی با الشباب به تعطیلات می رود که گفته می شود این آخرین بازی است که علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل استقلال فعالیت می کند. مدتی است که فتح الله زاده رابطه خوبی با وزارت ورزش ندارد و گفته می شود محمد عباسی، وزیر ورزش هم موافق رفتن او است.

دو روز پیش امیر قلعه نویی سرمربی استقلال هم جلسه  خصوصی با وزیر ورزش داشت و این موضوع می تواند خبر رفتن فتح الله زاده را بیش از پیش تایید کند. در شرایطی که شرایط مدیریت استقلال برای فصل آینده مشخص نیست، گفته می شود وزیر ورزش با برگزاری این جلسه تصمیم گرفته خیال قلعه نویی را برای فصل آینده راحت کند.

 استقلال به احتمال زیاد در جمع 8 تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت و به همین دلیل قلعه نویی می خواهد خیالش از برآورده شدن خواسته هایش برای شروع فصل جدید راحت باشد.

براساس شنیده ها قلعه نویی مدتی است که رابطه خوبی با مدیرعامل استقلال ندارد. با وجود تمام این شایعات، عضو هیئت مدیره استقلال ادعا می کند که وزیر ورزش فقط به قلعه نویی بابت قهرمانی اش تبریک گفته و صحبت دیگری نشده است.

احمد شهریاری به فارس گفت: «این جلسه به این خاطر برگزار شد که وزیر قصد داشت به قلعه نویی بابت قهرمانی تبریک بگوید و اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل در آن حضور نداشتند.»

قرار است اعضای هیئت مدیره استقلال بعد از بازی با الشباب با محمد عباسی جلسه بگذارند. تقریبا تمام اعضا در گفت و گو با رسانه های مختلف از فتح الله زاده حمایت کرده اند اما ورود احتمالی 2 عضو دیگر به هیئت مدیره، معادلات را به ضرر فتح الله زاده تغییر خواهد داد.

البته با توجه به شرایط خوبی که استقلال در لیگ قهرمانان آسیا دارد، فتح الله زاده دوست دارد در استقلال بماند و احتمالا در این فرصت باقیمانده آخرین تلاش های خود را برای جلب رضایت وزیر ورزش خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
ضربه آزادی که قلعه نویی زد و مرحوم ناصر حجازی گرفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه نویی مذاکره 6 ساعته با فتح الله زاده را تکذیب کرد



 

قلعه نویی مذاکره 6 ساعته با فتح الله زاده را تکذیب کرد

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «متاسفانه به این عادت کرده‌ایم که پس از یک برد حواشی به سراغمان بیاید و این بار حاشیه سازان از قطعیت حضور من در استقلال خبر بدهند.»

به گزارش جام نیوز به نقل از اوج نیوز، امیر قلعه نویی درباره شایعه مذاکره 6 ساعته خود با علی فتح الله زاده و عقد قرارداد داخلی با استقلال برای حضور در این تیم در فصل آینده اظهار داشت: «من مدت‌هاست فتح الله زاده را ندیدم ولی برایم قابل پیش بینی بود وقتی یک برد بیاوریم این شایعات منتشر شود.»

وی افزود: «حالا اگر هم با فتح الله زاده دیداری داشته باشم ارتباطی به پیوستنم به استقلال ندارد. من با تراکتورسازی قرارداد قلبی دارم و به تعهدم با این تیم پایبندم.»

قلعه نویی از اظهار نظر درباره احتمال حضورش در فصل آینده در استقلال خودداری کرد و تاکید داشت: «تمام فکر و ذکرم به موفقیت تراکتور سازی است و آن چیزی که در حال حاضر از این تیم می‌بینید هنوز 40 درصد از ایده‌آل‌های من محسوب می‌شود و در نیم فصل دوم چهره متفاوتی را از نماینده تبریز در لیگ برتر خواهید دید.»