اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قطار دزد، اتوبوس دزد شد



 

 

۲۰۴۰ قطار دزد، اتوبوس دزد شد

 

 

قطار دزد معروف نیویورکی در تازه ترین حرکتش اتوبوسی را در نیوجرسی دزدیده و با آن در فرودگاه نیویورک ویراژ داد تا اینکه پلیس وی را یقه کرد.

 

به گزارش اسوشیتدپرس داریوس مک کولوم ۴۵ ساله که در سن ۱۵ سالگی قطار نیویورک را دزدیده بود، در برابر چشم همگان اتوبوسی را در خیابان شلوغ نیوجرسی دزدیده و شروع به ویراژ دادن با آن کرد.

 

بر این اساس وی اتوبوس را بسوی فرودگاه نیویورک رانده و وارد فرودگاه شد. ساکن خیابان هارلم در مانهاتان تاکنون ۲۶ بار به اتهام دزدی بازداشت شده است.

 

در این مدت وی با پوشیدن لباس کارگران ترانزین نیویورک در لباس راننده، پاک کننده زباله ها از داخل اتومبیل و حتی مامور آتش نشانی مردم و ماموران را سر کار گذاشته است.

 

آنا نونان قائم مقام تریل.ویز شرکتی که داریوس اتوبوس را از انجا دزدید می گوید آنها ندیده اند سارق وارد یا خارج شود و آنها بعدا فهمیدند که یکی از اتوبوسهایشان مفقود شده است.

 

پلیس بوسیله جی.پی. اس و ردیاب ماهواره مت.جه شد اتوبوس از هوبوکن در نیوجرسی به سرقت رفته و پلیس ساعت ۹:۱۵ صبح ۲ ساعت بعد از گزارش سرقت وی را همراه اتوبوس متوقف نمود.

 

هیچکس نمیداند وی چگونه کلیدها را یافته و بوسیله ان وارد اتوبوس شده و هدایت آنرا بر عهده گرفته است.

 

سارق به پلیس گفت به فرودگاه جان اف کندی نیویورک رفته بدون اینکه در راه مسافری را سوار نماید. الیزابت مادر داریوس می گوید پسرش بی آزار بوده و کارهایش با هدف آسیب رساندن به فردی صورت نمی گیرد.

 

مطابق پرونده ای که دارد یکبار در سال ۱۹۸۱ وارد ترن نیویورک شده و با ورود به اتاق راننده کنترل کل قطار مملو از جمعیت را بر عهده گرفته و قطار را تا ایستگاه تجارت جهانی راند. در سال ۲۰۰۱ نیز ادای سوپروایزر قطار را در آورده و دستور توقف قطار را صادر کرد و به ۲ و نیم سال زندان محکوم شد.

 

پزشکان می گویند وی عقده خودبزرگ بینی داشته و همیشه خود را در نقش رییس قطار و اتوبوس می بیند و به همین خاطر رفتارهای ضد اجتماعی از وی سر می زند.

 

۲۰ سال پیش آنها کارولینای شمالی را به مقصد نیویورک ترک کردند و داریوس تنها پسر الیزابت از قطار جا ماند و به همین خاطر عقده قطار در ذهن وی بزرگ شد.

 

وی هرگز بعنوان کارگر رسمی شرکتهای ترانزیت پولی از کسی دریافت نکرده اما همیشه آرزو داشته در چنین شرکتهایی نقش رئیس را داشته باشد.... / خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
وقتی دزد به دزد بزنه میشه شاه دزد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کمین های مسموم دزد خوش پوش در قطار



کمین های مسموم دزد خوش پوش در قطار

رئیس پلیس آگاهی راه‌آهن کشور از دستگیری سارق شیک‌پوشی خبرداد که با جلب اعتماد مسافران قطار آنان را با نسکافه مسموم و اموال آنان را به سرقت می‌برد.

حوادث روز - به گزارش وطن امروز، سرهنگ حمیدرضا ولی‌پور در تشریح این خبر با بیان اینکه در پی وقوع یک فقره سرقت از مسافران خطوط راه‌آهن «تبریز – تهران» موضوع در دستور کار پلیس آگاهی راه‌آهن تهران قرار گرفت، گفت: یکی از مالباختگان در اظهارات خود به ماموران گفت که مرد شیک‌پوشی که به عنوان مسافر وارد کوپه قطار شده بود پس از طی مسافتی با ریختن طرح دوستی نسکافه‌ای به من تعارف کرد که پس از نوشیدن آن بیهوش شدم.

وی با اشاره به اینکه مالباخته در ادامه اظهارات خود عنوان‌کرد که بر اثر مسمومیت، از سوی کادر درمانی به بیمارستان بهارلو منتقل شده است و پس از به هوش آمدن متوجه ربوده شدن اموال با ارزشش توسط مسافر شیک‌پوش قطار شد، گفت: بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی راه‌آهن در این مورد آغاز شد که چندین فقره پرونده دیگر نیز که مالباختگانشان به‌این شیوه مورد سرقت قرار گرفتند، برای رسیدگی به پلیس آگاهی ارجاع داده شد.

رئیس پلیس آگاهی راه‌آهن کشور با بیان اینکه کارآگاهان در بررسی پرونده‌های ارجاعی به پلیس آگاهی دریافتند که در تمامی پرونده‌ها سارق فردی شیک‌پوش بوده که به شیوه مسمومیت با چای یا نسکافه اقدام به ربودن اموال با ارزش مسافران داخل کوپه‌های قطار می‌کرده گفت: بررسی‌ها نشان داد که این سارق از مسافران خطوط «تبریز – تهران»، «اصفهان – مشهد» و «مشهد – تهران» سرقت می‌کرده است.

همچنین این سارق در چندین مورد سرقت خود اقدام به ربودن کارت‌های عابربانک مالباختگان کرده و تحقیقات پلیسی نشان داد که این سارق اقدام به خرید طلا با حساب مالباختگان کرده است. ولی‌پور با بیان اینکه سرانجام با انجام تحقیقات و به دست آوردن تصویر سارق از طریق دوربین‌های مداربسته طلافروشی و بانک، هویت این سارق خوش‌پوش برای پلیس احراز شد، گفت: بررسی‌ها نشان داد که سارق فردی حدود ۳۵ ساله به نام «محمدعلی» است.

سرانجام در بررسی‌های فنی و تخصصی مشخص شد که این فرد در شهرستان ساری سکونت دارد که کارآگاهان تحقیقات نامحسوس خود را برای تایید این مسئله آغاز کرده و سرانجام این فرد را دستگیر کردند.

وی افزود: کارآگاهان در بازرسی از محل سکونت این فرد علاوه بر کشف مدارک شناسایی متعلق به غیر، ۱۵ کیلوگرم زعفران ربوده شده از پیرمرد کشاورز در تربت حیدریه، ۷۰ میلیون ریال وجه نقد، چهار عدد گوشی تلفن‌همراه و یک دستگاه لپ‌تاپ کشف و ضبط کردند. به گفته رئیس پلیس آگاهی راه‌آهن کشور، این فرد پس از انتقال به پلیس آگاهی راه‌آهن تهران در اظهارات خود به ۱۹ فقره سرقت به شیوه مشابه اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه این فرد در ادامه اظهارات خود به ارتکاب سرقت به ‌این شیوه در سایر پایانه‌های اتوبوسرانی نیز اعتراف کرد، گفت: این فرد عنوان کرد که پس از جلب اعتماد مسافران قطار داخل کوپه‌ها با تعارف چای یا نسکافه مسموم آنان را بیهوش کرده و پس از ربودن اموال با ارزش آنان در اولین ایستگاه بعدی از قطار پیاده می‌شده.

به‌گفته وی تاکنون ۱۴ مالباخته این پرونده شناسایی و تحقیقات برای شناسایی مابقی مالباختگان ادامه دارد./وطن امروز