اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قشر متوسط از نظر روحی و روانی تحت فشارند/قانون شکنان بدانند که اگر کتک مردم را هم نخورند ، جواب خدا را باید بدهند



اخبار,اخبار جدید

 

مسعود پزشکیان:
قشر متوسط از نظر روحی و روانی تحت فشارند

اگر قرار باشد که مجلس قانون بنویسد ، شورای محترم نگهبان تایید کند و عده ای اجرا نکنند و به قانون بی توجه باشند و از کنارش بگذرند ، نه فقط برای مردم ابهام و مشکل ایجاد می کند ، بلکه باید در آخرت هم پاسخگو باشند ؛ قانون شکنان بدانند که اگر کتک مردم را هم نخورند ، جواب خدا را باید بدهند

 

مسعود پزشکیان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ، با انتقاد از افزایش نامتوازن هزینه های درمانی مردم گفت: با افزایش هزینه ها ، سلامت مردم مورد تهدید است و البته سلامت تنها درمان و دارو نیست؛ از نظر روحی و روانی ، مردم و خصوصا قشر متوسط جامعه تحت فشارند و گرفتار هستند .

 

عضو فراکسیون خط امام (ره) (اصلاح طلبان) مجلس شورای اسلامی خاطرنشاند کرد: افرادی که هیچ چیز نداشتند ، با این تورم موجود در جامعه ندارتر می شوند و کسانی که پول داشتند ، پولدارتر شدند  ؛ گرانی شکاف طبقاتی موجود را بیشتر می کند ؛ تورم پولدار را پولدارتر و فقیر را فقیرتر می کند .

 

وزیر بهداشت دولت اصلاحات ادامه داد: بحث بیمه و افزایش خودسرانه قیمت تعرفه های آن ، یکی از سوالهای ما در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از دولت بوده و هنوز پاسخ داده نشده است ؛ از سویی دولت باید در سال اول برنامه پنجم ، برنامه بیمه سراسری را اجرا کرده ، صندوق ها را یکی می کرد و همه را تحت پوشش قرار می داد ،که نکرده است.

پزشکیان تصریح کرد: اگر قرار باشد که مجلس قانون بنویسد ، شورای محترم نگهبان تایید کند و عده ای اجرا نکنند و به قانون بی توجه باشند و از کنارش بگذرند ، نه فقط برای مردم ابهام و مشکل ایجاد می کند ، بلکه باید در آخرت هم پاسخگو باشند ؛ قانون شکنان بدانند که اگر کتک مردم را هم نخورند ، جواب خدا را باید بدهند ؛ اینگونه نیست که عده ای  فقط حرف می زنند و عمل نمی کنند./اعتدال


اخبار,اخبار جدید


ویدیو مرتبط :
دست نشان : بچه ها از نظر روحی و روانی مشکل داشتند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: پیشکسوتان باید به خدا جواب بدهند


مطمئن باشید من هیچ وقت پیشکسوتان پرسپولیس را خراب نمی کنم هر چند آنها به من جفا کرده اند و باید در پیشگاه خدا جواب بدهند.

تماشا: محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس چند شب قبل مهمان برنامه «ورزش بدون ویرایش» رادیو گفت و گو بود و درباره اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس با مازیار ناظمی و هیوا یوسفی صحبت کرد. بخشی از این گفت و گو را در زیر می خوانید.



مازیار: از جلسه پیشکسوتان پرسپولیس چه خبر؟

- من با آنها خیلی صریح درباره تفکرم در مورد انتخاب گزینه های پرسپولیس صحبت کردم و به آنها گفتم اگر ایرادی وجود دارد بگویید. به آنها گفتم اگر مربی ایرانی دوست دارید بگویید و اگر هم نظرتان خارجی است ما سه گزینه را انتخاب کرده ایم خودشان به این نتیجه رسیدند که ما گزینه خارجی مان را در اسرع وقت به ایران بیاوریم و برنامه ریزی کنیم برای اینکه در آینده حضور مربیان ایرانی را در پرسپولیس نهادینه کنیم.

مازیار: شما 4 گزینه خارجی داشتید که 3 نفر را به صورت کاملا جدی پیگیری می کردید. به نظر می رسد شما برای تصمیمتان پشتوانه پیشکسوتان را می خواستید، آیا این اتفاق افتاده است؟

- من واقعا به حمایت آنها نیاز دارم. این را نمی توانم انکار کنم.

مازیار: منظور ما این است که شما یکسری مخالفانی دارید برای انتخاب مربی خارجی. درست است؟

- به هر حال حرف آنها هم منطقی است. آنها می گویند چرا مربیان خودمان را رشد ندهیم؟ ما باید تیم را قوی کنیم تا توانایی های مربی های ایرانی را نشان دهیم. من موافقم با این طرح اما باید بین خودمان اتحاد ایجاد می کردیم و یک نفر را می آوردیم. اما این اتفاق نیفتاد. اگر این کار را می کردیم خود مربی زجر می کشید مثل استیلی بنده خدا. ما به او اعتقاد داریم ولی نگذاشتند کار بکند. نتوانست کارش را بکند چون اتحاد نداشتیم.

مازیار: الان برای مربی خارجی این اتحاد هست؟

- الان هم برای مربی خارجی خود آقایان نظر دادند و اگر هم رای به مربی ایرانی می دادند ما با خیال راحت او را انتخاب می کردیم.

مازیار: دیگر از آن شب نامه ها علیه مربی خارجی خبری نیست؟

- این شب نامه ها را معلوم نیست چه کسی می دهد. اگر ما مربی ایرانی داشته باشیم که بتواند پرسپولیس را در اوج نگه دارد خیلی بهتر از مربی خارجی است ولی ما باید روی این موضوع برنامه ریزی کنیم.

هیوا: از آن شب نامه هایی که برای آقای متسو درست کردند، برای دایی هم درست کردند. شما ظاهرا سر متسو خیلی ناراحت شده بودید. شما پیگیری می کنید چه کسی این کارها را انجام می دهد؟

- اصل این کار محکوم است. من دایی را هیچ وقت از یک مربی خارجی پایین تر نمی دانم. واقعا تحقیر افراد کار درستی نیست. آقای متسو هم مهمان بودند و این کار درستی نبود که با او کردیم. البته بعید می دانم طرفدارهای پرسپولیس این کار را کرده باشند.

هیوا: شما در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشتید ولی به نظر می رسد در مورد سرمربی کمی تردید کردید. مثلا به عنوان مدیرعامل پرسپولیس می توانستید متسو را انتخاب کنید. دلیل این مسئله همین شب نامه ها بود؟

- برای شب نامه ها نبود. بالاخره برای انتخاب سرمربی باید یک اجماع صورت می گرفت. پیشکسوتان ما آیینه ما هستند.

هیوا: به نظر می رسد این اجماع برای یک موضوع مثل سرمربی هیچ وقت پیش نمی آید.

- بحث آنها مربی ایرانی بود، در این مورد که می توانستیم اجماع کنیم. به هرحال من باید یک پرسپولیس مقتدر را آماده کنم و اگر نکنم ظلم است. واقعا من از این اتفاق کمی مردد شدم. متاسفانه بعضی ها خط دادند و من می دانم از کجا خط گرفته اند. لازم دیدم یک اجماع بکنم تا همه پشت این مسئله باشند. من فوتبالی نیستم و احتمالا هم نخواهم شد ولی باید یک پرسپولیس بسازم در حد قهرمانی ایران.

هیوا: به هر حال فصل پیش هم که دنیزلی را با خواسته هواداران آوردید وقتی تیم نتیجه می گرفت آقای پروین تعریف می کردند و وقتی نتیجه نمی گرفتید می گفت که صد سال دیگر هم مربی خارجی به درد نمی خورد. به هر حال همیشه این مواضع وجود دارد.

- خب به همین دلیل من این فصل این همه خرج کردم. والله من دلم برای کاپ و قهرمانی نمی تپد، من می خواست شخصیت را به پرسپولیس برگردانم.
مازیار: به نظر می رسد شما تنها هستید. در استقلال هیئت مدیره وسط گود هستند ولی در تیم شما چند وقت است که از قائم مقامتان هم خبری نیست.

- آقای زارع با قدرت کارش را می کند ولی متاسفانه بیشتر من در دید هستم و مثل گاو پیشانی سفید شده ام.

هیوا: البته اگر قرار است هیئت مدیره مثل باشگاه استقلال علیه هم مصاحبه کنند همان بهتر که نباشند.

- شما بهتر می دانید که ما در این زمینه برده ایم یا باخته ایم.

مازیار: فکر کنم شما برده اید چون آرامش تیم حفظ شده و حرف در این باشگاه یکی است.

- خدا وکیلی آقای پروین هم با ما هماهنگ است و من هیچ اختلافی با او نداشته ام.

هیوا: ولی شما یک تعارف به او برای سرمربیگری زدید و او هم سریع جلو آمد. چیزی نمانده بود پیشنهاد شما را قبول کند.

- بی انصافی نکنید.

هیوا: به هر حال تصمیم شما کمی عجیب بود. پروین از وقت سرمربی گری اش گذشته. مثل این می ماند که پلاتینی بیاید و سرمربی شود.

- شاید آقای پروین خواسته به من بگوید که من در میدان هستم و نترس.

مازیار: ولی مراقب تعارف هایتان باشید. یکسری هم به آقای مایلی کهن زنگ زدید و دیدید که آخرش چه شد؟

- من خیلی رک بگویم. هیچ وقت پیشکسوتان پرسپولیس را خراب نمی کنم چون آنها مال این باشگاه هستند ولی من موقتم. من 3 سال هم بمانم موقت هستم. مطمئن باشید من هیچ وقت پیشکسوتان پرسپولیس را خراب نمی کنم هر چند آنها به من جفا کرده اند و باید در پیشگاه خدا جواب بدهند.

مازیار: این فصل چقدر پول برای خرید بازیکن داده اید؟

- هر چقدر پول داده ام به حراست وزارت ورزش داده ام.

مازیار: مبلغ آن چقدر است؟

- پارسال 10 میلیارد و پانصد میلیون تومان با همین نوسانات خرج شد. الان فکر نمی کنم بیشتر از 10 الی 15 درصد افزایش داشته باشد.

مازیار: یعنی 12 الی 13 میلیارد داده اید؟

- به هر حال بودجه وزارت ورزش همین است و من بقیه آن را باید خودم از راه اسپانسر و غیره بدهم.

مازیار: موضوع هزار ماشین هم حقیقت دارد؟

- این موضوع را بد مطرح کرده اند. اگر ماشینی وارد شود از گمرک می آید و من حتی یک ماشین هم وارد نکرده ام. اما اگر وارد هم کنم رانت نیست. دولت به دولت است. رانت این است که یک نفر از پولش برای منافع شخصی استفاده کند.
هیوا: هیات مدیره شما جلسه هم دارد؟

- ما هیات مدیره دو نفره هستیم (من و پروین) و هفته ای 3 بار با هم جلسه داریم.



زوم

مازیار: تا حالا از هیچ رانتی استفاده نکرده اید؟ به هر حال شما را خیلی جاها می شناسند.

- این که رانت نمی شود. من را آورده اند که از نفوذم در ارگان ها بتوانم در یک باشگاه صددرصد دولتی با این همه هوادار استفاده کنم.

مازیار: به هر حال شما خیلی بیشتر از آقای فتح الله زاده در این عرصه آشنا دارید. شما در بین افراد سیاسی و اقتصادی بیشتر آشنا دارید. شاید آقای فتح الله زاده برای دیدن وزیر هم مشکلاتی داشته باشد.

- من یک ریال هم از دولت پول نگرفته ام. هیچ وزیری هم به من هیچ کمکی نکرده است. من یک ریال هم از آقای احمدی نژاد نگرفتم. من اوپل و آئودی را به عنوان اسپانسر آوردم. این هنر من بوده است. پولی که من از اینها گرفتم خیلی بیشتر از پولی بوده که باشگاه از شهرداری تهران می گرفته. مگر این مسئله اشکالی دارد؟



نصف تیم ملی مال پرسپولیس!

با گزارش جالبی که در سایت پرسپولیس نیوز منتشر شده، مشخص شده که نیمی از نفرات تیم ملی را پرسپولیسی ها تشکیل می دهند. به گزارش این سایت هنوز 2 ماه تا برگزاری سومین بازی تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل باقی مانده اما حضور پررنگ سرخپوشان در فهرست این تیم بسیار جالب توجه است.

علی کریمی، غلامرضا رضایی، مهرداد پولادی، شهاب گردان، سید جلال حسینی، کریم انصاری فرد، حسین ماهینی و محمد قاضی 8 بازیکنی هستند که قطعا در فهرست کارلوس کی روش حضور خواهند داشت و در واقع 8 نفر از فهرست 20 نفره بازی سوم تیم ملی را بازیکنان پرسپولیس تشکیل می دهند!

به این نفرات باید محمد نوری، محسن بنگر، حمیدرضا علی عسگر و هادی نوروزی را هم اضافه کرد که به تناوب در اردوهای تیم کی روش حضور داشته اند و احتمال حضور نامشان در فهرست جدید تیم ملی هم وجود دارد. علاوه بر اینها، بازیکنی مثل علیرضا حقیقی را هم باید یک پرسپولیس در فهرست تیم ملی دانست که در این صورت تقریبا نیمی از نفرات تیم ملی ایران عضو تیم سرخپوش پایتخت هستند.