اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل 2 دختر نوجوان از سوی دایی خشمگین


مرد جنایتکار با انگیزه ای نامشخص دو خواهر زاده خود را در خانه روستایی به رگبار بست.

خبرگزاری مهر: مرد جنایتکار با انگیزه ای نامشخص دو خواهر زاده خود را در خانه روستایی به رگبار بست.

 ساعت 15 و 30 دقیقه دیروز صدای شلیک چند گلوله سکوت روستای دهقاید در دشتستان را شکست. اهالی وقتی از خانه های خود خارج شدند احمد 35 ساله را دیدند در حالی که اسلحه کلتی در دست داشت از خانه خواهرش خارج و سراسیمه گریخت.

اهالی سپس راهی خانه مورد نظر شده و با پیکر غرق در خون دو دختر صاحبخانه روبرو شدند.

در ادامه موضوع به پلیس اطلاع داده شد و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در محل، تحقیقات در این خصوص را آغاز کردند. در بررسی های اولیه مشخص شد احمد با شلیک گلوله دو خواهرزاده خود با نام های زهرا 17 ساله و زیبا 13 ساله را هدف قرار داده بود که زهرا بر اثر شدت جراحات در دم جان باخته بود.

زیبا در ادامه به بیمارستان منتقل شد که او نیز صبح امروز بر اثر شدت جراحات جان باخت. در حال حاضر تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان بوشهر تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی مخفیگاه قاتل فراری و کشف انگیزه او از این جنایت آغاز کرده اند.


ویدیو مرتبط :
به قتل رسیدن دختر نوجوان پس از دو بار تجاوز گروهی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر نوجوان راز قتل پدر را گشود



 اخبار حوادث - دختر نوجوان راز قتل پدر را گشود

زن جوانی که در پی اختلاف با شوهرش او را خفه کرده بود، پس از اظهارات دختر نوجوانش در تحقیقات پلیسی، همراه همدستش از سوی کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان البرز دستگیر شد.

اخبار,اخبار حوادث,باند حرفه‌ای سرقت


به گزارش جام جم، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان البرز در جمع خبرنگاران گفت: روز دوم آذر زن جوانی با حضور در پلیس آگاهی استان با ارائه شکایتی عنوان کرد شوهرش برای رفتن به محل کارش از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته و تاکنون نتوانسته اند او را پیدا کنند.

وی افزود: با تشکیل پرونده، تحقیقات آغاز و معلوم شد مرد گمشده با همسرش اختلاف داشته و همسایه ها نیز بارها صدای مشاجره آنها را شنیده اند.

گودرزی گفت: در مرحله بعدی با تحقیق از دختر خانواده معلوم شد شب پیش از گم شدن پدرش، مشاهده کرده مادرش دارویی را به او خورانده و نیمه شب نیز با شنیدن سروصدا از خواب بیدار شده و دیده مردی که دوست خانوادگی شان است، همراه مادرش در حالی که وسیله ای همراه داشته اند، خانه را ترک و او را با تهدید مجبور به سکوت کرده اند و از آن به بعد دیگر پدرش را ندیده است.

همسر مقتول، تنها مظنون پرونده
فرمانده انتظامی استان البرز یادآور شد: با اطلاعات به دست آمده، کارآگاهان جنایی به همسر مقتول و آشنای خانوادگی ظنین شدند و زن جوان را بازداشت کردند، اما وی اظهارات ضدونقیضی بیان کرد.

در ادامه کارآگاهان جنایی به سرپرستی سرهنگ حمیدرضا گل صباحی رئیس پلیس آگاهی استان البرز با تحقیقات گسترده ای دیگر متهم پرونده را چند روز پیش دستگیر کردند.

گودرزی خاطرنشان کرد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی، او در مواجهه حضوری با همسر مقتول به همدستی با این زن اعتراف و عنوان کرد: عامل جنایت همسر مقتول است. او از من خواست تا در مثله کردن جسد شوهرش و انتقال آن به خارج از شهر، با وی همکاری کنم.

گودرزی افزود: در پی اعتراف متهم، همسر مقتول این بار به قتل شوهرش اعتراف کرد و گفت: شوهرم اخلاق و رفتار مناسبی نداشت و به همین سبب از او کینه به دل گرفته بودم تا این که شب حادثه با خوراندن داروی بی هوشی به او وقتی مطمئن شدم بی هوش شده، با روسری خفه اش کردم و سپس با مردی که آشنای خانوادگی مان بود،

 

تماس گرفته و با کمک او جسد را در حمام مثله کردیم و آن را در دو ظرف پلاستیکی گذاشته و بخشی را کنار اتوبان ساوه ـ همدان و بخشی از جسد را نیز در اتوبان منتهی به رباط کریم ـ ساوه انداختیم.

در پی این اعتراف، کارآگاهان جنایی با اعزام به محل رها کردن جسد، آن را کشف و به پزشکی قانونی منتقل کردند. با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

کشف یک تن ماده مخدر از قاچاقچیان
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف یک تن و 268 کیلوگرم انواع ماده مخدر در پی پنج عملیات جداگانه طی چند روز گذشته خبر داد و گفت: نخستین عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز مربوط به دستگیری راننده یک دستگاه تریلر بود که 102کیلو و800 گرم ماده مخدر تریاک و 41 کیلو و 600 گرم مرفین را ماهرانه در کابین خودرو جاسازی کرده بود. متهم در بازجویی اعتراف کرد موادمخدر را از بندرعباس در قالب محموله کالا بارگیری کرده و قصد داشته آن را در یکی از محله های شهرستان کرج به مردی تحویل دهد.

وی خاطرنشان کرد: در سه عملیات دیگر، ماموران موفق به توقیف چند خودروی سبک و سنگین و دستگیری چهار قاچاقچی و نیز کشف 445 کیلوگرم تریاک و 260 کیلوگرم مرفین از متهمان در شهرستان های فردیس و ساوجبلاغ شدند.

در آخرین عملیات ماموران مبارزه با موادمخدر، یک کامیون که 412 کیلوگرم حشیش را در بار هندوانه جاسازی کرده و قرار بود این محموله در محمدشهر کرج تخلیه شود، توقیف شد و در همین رابطه راننده و سرنشین آن همراه دو سرنشین خودروی وانت که قصد تحویل گرفتن این محموله را داشتند، دستگیر و روانه زندان شدند. تحقیقات برای دستگیری دیگر افراد مرتبط با این باند ها ادامه دارد.

دستگیری باند حرفه ای سرقت
گودرزی با اشاره به دستگیری چهار عضو یک باند سرقت در شهرستان ساوجبلاغ نیز گفت: چند روز پیش گزارش مردمی درباره سارقان سیم برق و تلفن، در دستور کار پلیس آگاهی ساوجبلاغ قرار گرفت. با شروع تحقیقات ماموران در پی عملیات ضربتی مخفیگاه سارقان را شناسایی و چهار نفر در این رابطه دستگیر شدند. از مخفیگاه متهمان نیز چند دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه و سیم های برق سرقتی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: در تحقیق از متهمان معلوم شد آنها تاکنون هفت تن سیم برق و تلفن را که 200 میلیون تومان ارزش داشته، سرقت کرده اند. علاوه بر آن خودرو، موتورسیکلت، لوازم درون خودرو و اموال قیمتی منازل را هم در شهرستان ساوجبلاغ به سرقت برده اند.وی افزود: با اعتراف متهمان و صدور قرار قانونی برای آنها، تحقیقات برای مشخص شدن دیگر جرایمشان ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم