اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل کودک بی گناه درگرداب شوم ازدواج خیابانی



قتل کودک بی گناه درگرداب شوم ازدواج خیابانی

با اعلام رضایت زنی که فرزند 1.5 ماهه اش در جریان یک ازدواج شوم خیابانی به قتل رسیده بود، این پرونده جنایی به دادگاه کیفری استان خراسان رضوی ارسال شد.

حوادث - به گزارش خراسان، دقایق اولیه بامداد دوازدهم اسفند سال ۱۳۹۰، ماموران کلانتری شهید رجایی مشهد در جریان مرگ کودک 1.5 ماهه ای در بیمارستان امام زمان (عج) قرار گرفتند و بلافاصله عازم مرکز درمانی شدند.

 

چگونگی مرگ مشکوک این کودک و اظهارات کادر درمانی، موجب شد تا ماموران با حساسیت ویژه ای موضوع را پی گیری کنند. آنان در اولین اقدام مراتب را به قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد در زمان حادثه) اطلاع دادند و دقایقی بعد تحقیقات با حضور مقام قضایی در بیمارستان آغاز شد.

 

مادر ۳۰ ساله این کودک که در بیمارستان حضور داشت به قاضی شاکر گفت: به دلیل اختلافاتی که با همسرم داشتم او عصبانی شد و در همین حال پسرم را بالای سر برد و محکم به زمین کوبید! وقتی دیدم او بی حال روی زمین افتاده با مادرم تماس گرفتم که با وساطت او فرزندم را به بیمارستان بردیم اما پزشکان اعلام کردند وی علایم حیاتی ندارد.

به دستور قاضی ویژه قتل عمد، مادر معتاد این کودک بازداشت شد و همسر او نیز تا سپیده دم در چنگ ماموران گرفتار شد.

 

این جوان ۲۱ ساله در اعترافات خود گفت: مدتی قبل همسرم را در خیابان سوار خودرو کردم و وقتی فهمیدم او مطلقه است با او آشنا شدم و بدین ترتیب با اجاره کردن یک منزل در شهرک شهید رجایی زندگی خودمان را آغاز کردیم. این جوان در حالی که نتوانست هیچ مدرکی را برای ثبت واقعه ازدواج ارائه کند افزود: پدر و مادرم از وجود این فرزند بی اطلاع بودند و ما با یکدیگر اختلافات زیادی داشتیم.

 

این گزارش حاکی است: متهم این پرونده جنایی سپس در بازسازی صحنه جنایت که با حضور مقام قضایی و کارآگاهان پلیس جنایی آگاهی انجام شد گفت: حاصل ازدواج ما یک نوزاد 1.5 ماهه بود روز حادثه من وهمسرم که هر دو موادمخدر مصرف می کنیم با هم درگیری لفظی پیدا کردیم اما در یک لحظه من عصبانی شدم و نوزاد را بلند کردم و به زمین کوبیدم که دیدم فوت کرده است.

 

اظهارات متهمان این پرونده درحالی بود که پزشک قانونی با انجام آزمایش های ژنتیکی اعلام کرد: رابطه پدری بین کودک (مقتول) و جوان ۲۱ساله وجود ندارد.گزارش خراسان حاکی است: با این اعلام نظر پرونده جنایی وارد مرحله جدیدی شد و متهمان دوباره مورد بازجویی قرار گرفتند.

(ف- ب) مادر کودک در این باره گفت: ۳ماه قبل از این که با الف -خ (متهم) آشنا شوم در صیغه فردی به نام (م - ر) بودم که تبعه کشور افغانستان بود. در این مدت چند بار به خانه او رفته بودم اما به خاطر این که مهریه مرا پرداخت نکرد و صیغه ام تمام شده بود از او جدا شدم و او هم به افغانستان رفت.

 

دو هفته بعد از این ماجرا با (الف- خ) آشنا شدم و زندگی جدیدی را شروع کردم. متهم ۲۱ساله نیز در این باره به مقام قضایی گفت: کنار خیابان (ف) را سوار خودرو کردم ولی چون شناسنامه نداشت نتوانستیم ازدواجمان را ثبت کنیم وقتی روز ولادت نوزاد رسید من کمی مشکوک شدم چون هنوز بیشتر از ۷ماه از ازدواج ما نگذشته بود اما همسرم گفت: چون موادمخدر مصرف می کند نوزاد زودتر به دنیا آمده است من هم باور کردم.

 

پس از اعترافات صریح متهمان و انجام تحقیقات تکمیلی، کیفر خواست این پرونده جنایی از سوی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد صادر شد. (الف- خ) به اتهام قتل عمدی کودک، استعمال موادمخدر و عدم ثبت ازدواج دایم و (ف- ب) نیز به اتهام استعمال موادمخدر به زودی در دادگاه کیفری استان خراسان رضوی محاکمه می شوند./خراسان

 

 

 


ویدیو مرتبط :
مرحوم مشکینی_آثار شوم گناه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لو رفتن ازدواج پنهانی پدر و قتل عام خانواده بی گناه



اخبار ,اخبار حوادث ,قتل

 

اخبار حوادث - لو رفتن ازدواج پنهانی پدر و قتل عام خانواده بی گناه

پدری که به دلیل لو رفتن ازدواج پنهانی اش با زنی جوان خانواده اش را به قتل رساند، توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد.

سرهنگ علی حسین حسینی‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: سال گذشته در ابیک استان قزوین یک زن و بچه 5 ماهه‌اش در خانه به قتل رسیدند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین ادامه داد: در بررسی‌های نخست مشخص شد که این دو نفر دچار گازگرفتگی شدند، اما در تحقیقات بعدی پلیس مشخص شد که سوراخ شدن شلنگ گاز علت وقوع این جنایت بوده است.
 
وی افزود: قاتل که همسر و پدر مقتولین بوده است، پس از لو رفتن ازدواج پنهانی‌اش توسط همسرش شلنگ گاز را سوراخ کرده و مادر و بچه را به قتل می‌رساند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین تصریح کرد:‌ قاتل 25 تا 30 ساله بوده و هم‌اکنون دستگیر شده است.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران