اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل وحشیانه پیرزن تنها با چکش و 82 ضربه چاقو/پلیس:انگیزه جنایت سرقت اشیای بسیار کم ارزش بود+تصاویر



مردی اهل انگلستان به اتهام قتل یک خانم بازنشسته با چکش و 82 ضربه چاقو بازداشت شد.

 آقای " الکساندرکری " 23 ساله اهل " نورویج " قربانی خود خانم " پولین کینگ " را با ضربات چکش به قتل رساند .

براساس گزراش پلیس جنابت کار در 22 فبوریه 2015 به هدف دزدی از طریق شکستن پنجره وارد خانه ی قربانی که یک کارمند بازنشسته و تنها بود شد و در ابتدا با وارد کردن ضربات چکش او را به قتل رساند سپس با برداشتن یک چاقوی آشپزخانه بدن او را زخمی کرد در 82 مورد ضربه چاقو در بدن قربانی بی دفاع و پیر دیده شد .

اخبار,اخبارحوادث ,قتل


در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد " الکساندر " که در سال 20002 وقتی فقط 10 سال داشت مادر 32 ساله اش توسط پدر 35 ساله و حیوان صفتش به قتل رسید .

پلیس در این مورد گفت : پدر الکساندر" آقای " اسکات کری " همسر خود خانم " هیتر کری " را در می 20002 در حالی که دو پسرشان در خانه حضور داشتند و در خواب بودند ، خفه کرد و با این تصور که همسرش با یک مامور پلیس رابطه دارد او را سزاوار مردن دانست که آقای " اسکات کری " در دسامبر همان سال به حبس ابد محکوم شد .

اخبار,اخبارحوادث ,قتل


پلیس در ادامه افزود " الکساندر" جنایت کار پس از به قتل رساندن خانم " کینگ " جسد او را داخل شومینه چپاند و برای از بین بردن رد پای خود خانه قربانی را به آتش کشید و با مواردی  که به سرقت برد که شامل چیز هایی کم ارزش مانند قاشق چای خوری ، جعبه وسایل اسباب بازی و.. از محل جنایت گریخت.

پس از بررسی ها محل جرم و یافتن شواهد پلیس " الکساندر " را به عنوان قاتل شناسایی و بازداشت کرد و او در دادگاهی که اخیرا برگزار شد به 25 سال حبس محکم شد.

 

اخبارحوادث  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
قتل فجیع با چاقو در سرقت وحشیانه +18

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل زن ثروتمند با ضربات متعدد چاقو/ پلیس: انگیزه قتل، سرقت نبوده است+تصاویر



پلیس قاتلینی را که به خانه مقتول وحشیانه وارد و به او حمله کرده بودند را دستگیر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، خانم هارتلی روز گذشته با ضربات کاری چاقو در خانه 450 هزار پوندی‌اش به قتل رسید. ماموران پلیس جسد بی‌جان او را در راهرو خانه‌اش یاقتند.
 

اخبار,اخبارحوادث,حوادث  روز


به گزارش دیلی‌میل، یکی از همکاران مقتول وقتی پس از گذشت چند ساعت نتوانست با او تماس بگیرد به پلیس خبر داد. پلیس هم رودخانه‌های اطراف را برای پیدا کردن مدرک زیرو رو کرد. ماموران تمام بوته‌ها و درختان را جست‌وجو کردند تا نشانی پیدا کنند. خانم هارتلی60 ساله مادر دو پسر و یک دختر در زمان مرگش تنها بود.

اخبار,اخبارحوادث,حوادث  روز

 

اخبار,اخبارحوادث,حوادث  روز


پلیس اعلام کرد ایشان فرد بسیار موفقی بوده و حمله به او اتفاقی نبوده است اما هنوز اطلاعات دقیقی از علت وقوع حادثه در دست نیست.

خانم هارتلی آخرین بار در کنفرانسی در منچستر با همکارانش دیده‌شده‌بود. ساعت 7 شب او با یکی از همکارانش در حال مکاتبه از طریق ایمیل بوده که این خانم ناگهان دیگر پاسخ ایمیل همکارش را نداده و باعث مشکوک شدن او شده است. بعد این همکار پلیس را در جریان قرار می‌دهد. با بررسی دوربین‌های اطراف خانه مشخص شد که در آن زمان ماشینی آن‌جا را ترک کرده‌است.

اخبار,اخبارحوادث,حوادث  روز

 
یکی از همسایگان اعلام کرد در این چند وقته دزدی‌های زیادی صورت گرفته اما پلیس اذعان داشت این قتل کار دزدان نبوده چرا که چیزی از خانه ربوده نشده‌است.

در پی جست‌وجوی پلیس دو خانم 34 و 55 ساله دستگیر شدند که در حال بازجویی هستند.

 

 اخبار حوادث  -  باشگاه خبر نگاران