اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل وحشیانه نوزاد توسط مادر!



زنی در میشیگان آمریکا با اتهام قتل نوزاد خود روبه‌رو است. این زن نوزاد را تنها چند دقیقه پس از تولدش درون یک کیسه پلاستیکی قرار داد و او را خفه کرد. سپس آن را درون کشوی میز خود پنهان کرد.

به گزارش فرادید به نقل از ایندیپندنت، این زن پس از آنکه نوزاد را در حمام به دنیا آورد، با استفاده از یک کیسه پلاستیکی او را خفه کرد. «کیمبرلی پاپاس» 25 ساله و اهل ویاندوت در ایالت میشیگان آمریکا است. طبق گزارش‌ها، او در ابتدا نوزاد پسر را خفه و سپس در کشوی میز پنهان کرد.
 
پلیس نیز می‌گوید این اتفاق در حمام شرکت «سِوا لجیستیک» رخ داده است. دیتریوت فری پرس نیز گزارش داد که پاپاس به بازجویان گفته است پس از تولد نوزاد با یک «قیچی ناخن‌گیر» بند ناف را بریده است. سپس به میز کار خود برگشته و نوزاد را پنهان کرده است.

اخبار,اخبار

 

کارآگاه کریتندِن می‌گوید قبل از رسیدن آتش‌نشانان، آن نوزاد بین یک ربع تا نیم ساعت در آن کشو بوده است. در ضمن، بدن نوزاد همچنان گرم بود. کارکنان پس از اینکه در حمام خون دیده بودند با اداره‌ آتش‌نشانی‌ تماس گرفته بودند. آن‌ها تلاش کردند تا نوزاد را احیا کنند، اما متاسفانه تنها چند دقیقه پس از رسیدن به بیمارستان مرگ او گزارش شده بود.
 
پاپاس به برخی از همکاران خود گفته بود که سقط جنین صورت گرفته، اما بررسی‌های کالبدشکافی نشان داد عامل مرگ خفگی بوده است. قاضی پرونده همچنین از دریافت وثیقه امتناع ورزیده است. جرائم او قتل مجرمانه، قتل عمد و کودک‌آزاری درجه اول است. تمامی جرائم او در حال ارزیابی است و دادگاه بعدی هشت ژوئن برگزار خواهد شد.
 
«راب کاسار» وکیل مدافع خانم پاپاس می‌گوید که موکلش تحت معالجه بیماری روانی بوده و اگر قصد کشتن نوزاد را داشت، این کار را در محل کار انجام نمی‌داد. کاسار همچنین می‌گوید که هویت پدر نوزاد مشخص نشده و معلوم نیست که آیا او از جریان باخبر است یا خیر. کاراگاه کریتندن می‌گوید خانم پاپاس هیچ‌گونه سابقه‌ای در پرونده ندارد، اما حبس ابد در انتظار او است.

 

 اخبار  حوادث - فرارو 


ویدیو مرتبط :
قتل وحشیانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل وحشیانه نوزاد یک روزه به دست مادر بی‌رحم + تصاویر



مادر سنگدلی که فرزند تازه متولد شده اش را از طبقه هشتم به پایین پرت کرده بود، دستگیر شد.

باشرا آدین زن بیست ساله اسیت که به تازگی ازدواج کرده و بلافاصله بعد از عروسی اش، باردار میشود.او که نوزادش را نمی خواست و تمایلی به مادرشدن نداشت،پس از تولد نوزادش و ترخیص از بیمارستان، فرزندش را از طبقه هشتم به پایین پرت میکند.
 

اخبار,اخبار حوادث,حوادث  روز


بر اساس گزاش پلیس؛ این مادر سنگدل نوزادش را از پنجره ی اتاق خواب به پایین پرت میکند و در آن شرایط در حال جیغ کشیدن بود که یکی از همسایه ها سراسیمه وارد خانه او میشود، اما لحظه ی رسیدن او، باشرا کودکش را به پایین پرت کرده بود.
 
       

اخبار,اخبار حوادث,حوادث  روز

 

اخبار,اخبار حوادث,حوادث  روز

 

اخبار,اخبار حوادث,حوادث  روز

 
پزشکی قانونی پس از معاینه ی جسد کودک اظهار کرد: جمجمه ی نوزاد،ستون فقرات،دنده ها و شانه هایش شکسته بود و کبد و روده های او پاره شده بود.

پلیس شیکاگو در پایان افزود : باشرا به اتهام قتل عمد کودکش بازداشت و دستگیر شد و پس از جمع آوری اسناد و مدارک بیشتر به دادگاه قضایی ارجاع داده خواهد شد.

 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران