اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل هولناک بازکین فوتبال پس از آزار و اذیت جنسی/ دوست بی‌رحم به زودی محاکمه می‌شود



" فایر فیلد" اعلام کرد: یک پسر 22ساله به جرم قتل و آزار و اذیت جنسی یک بازیکن فوتبال بازداشت شد و به زودی محاکمه می‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، براساس گزارش " فایر فیلد" آقای "هورک " 16ساله در 17 " می "به قتل رسید و این در حالی است که قربانی در شب حادثه به همراه دوستش برای گردش بیرون رفته بود. و باهم در " ویلادون " دیده شدند .

براساس گزارش پلیس در ساعت 9:40  دقیقه هورک با مادرش تماس گرفته و قرار بود، مادرش به دنبال او برود.

اما بعد از اینکه او تلفنش را دیگر پاسخ نداد و به خانه نیامد خانواده او در خیابان " فایر فیلد " شروع به دنبال گشتن پسرشان کردند و با جنازه او در خانه متروک در خیابان " بلمو " واقع در هاریزن در شمال برزیل "در نزدیکی خانه شان رو به رو شدند و با پلیس تماس گرفتند .

 

اخبار,اخبارحوادث , قتل


پلیس در ادامه افزود: جسد غرق در خون قربانی که متأثر از چندین جراحت بود یافت شد و معلوم شد که او مورد اذیت و آزار جنسی قرار گرفته و در نهایت خفه شده است، همچنین در تحقیقات گسترده تر معلوم شد که هورک در همان ساعتی که با مادرش تماس گرفته به قتل رسیده است.

به گفته مادر وی، هورک که یک بازیکن معروف فوتبال بود و آخر هفته ها به همراه مادرش؛ دایی و دوستانش می‌گذراند، در روز پنج شنبه دوست او که مظنون اصلی است دستگیر و به زندان برده شد و در روز جمعه در دادگاه حاضر خواهد شد .


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران


ویدیو مرتبط :
‫دلجویی پاپ از قربانیان آزار و اذیت جنسی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محاکمه عامل آزار و اذیت و قتل زن معلول



محاکمه عامل آزار و اذیت و قتل زن معلول

مرد جنایتکار که پس از آزار و اذیت زن معلول او را به قتل رسانده بود، به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می شود.

اخبار حوادث - به گزارش خبرنگار مهر، در این پرونده امیر متهم است سال گذشته زنی را به نام آرزو در بخش گلستان رباط کریم به قتل رسانده است.

ماموران پلیس پس از اطلاع از قتل این زن تحقیقات خود را برای افشای راز جنایت آغاز کردند. در بررسی ها مشخص شد عامل یا عاملان جنایت پس از خفه کردن این زن جسد او را در محل خلوت رها کرده بودند.

با شناسایی هویت زن جوان مشخص شد آرزو چندی قبل با مردی آشنا شده و با ازدواج کرده بود. اما پس از مدتی همسرش با این ادعا که آرزو مشکل ذهنی دارد او را ترک کرده و به محلی نامشخص رفته بود. زن جوان نیز پس از آن جستجو برای یافتن شوهرش را آغاز کرده بود.

در ادامه تحقیقات مشخص شد ، مقتول آخرین بار همراه مرد جوانی دیده شده است. با کشف این سرنخ تحقیقات تجسس ها برای شناسایی هویت مرد جوان آغاز شد و ماموران سرانجام متهم به نام امیر دستگیر شد.

او در بازجویی ها با اعتراف به قتل زن جوان گفت: مقتول به دنبال شوهرش می گشت و من به بهانه اینکه از شوهرش خبر دارم او را به خانه ام بردم. در آنجا او را مورد آزار و اذیت قرار دادم . زن جوان سپس تهدید کرد علیه من شکایت می کند به همین خاطر او را کشتم.

با تکمیل تحقیقات ، برای متهم کیفرخواست صادر شد و پرونده به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. مرد جنایتکار به زودی در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه خواهد شد./مهر