اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل هولناك پدر در اعماق چاه/ قاتل: پدرم را در چاه دفن کردم



اخبار حوادث - قتل هولناك پدر در اعماق چاه/ قاتل: پدرم را در چاه دفن کردم

با تلاش پلیس آگاهی خراسان رضوی جوانی 27 ساله كه پس از مصرف مواد افیونی پدرش را به قتل رسانده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ بیدمشكی رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی گزارشی مبنی بر كشف جسد مردی 58 ساله در داخل چاهی در یكی از مناطق شهر مشهد ،‌موضوع در دستور كار كارآگاهان شعبه قتل اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه داد: كارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و جسد به دستور بازپرس به پزشی قانونی انتقال یافت و تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری عامل یاعاملان قتل این مرد میان سال آغاز شد.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده از خانواده مقتول مشخص شد متوفی كه شغلش مقنی‌گری بوده سه روز قبل به همراه پسر 27 ساله اش به نام "مصطفی" برای حفر چاه از منزل خارج و از آن روز خبری از آنها نشده است.

سرهنگ بیدمشكی در ادامه بیان داشت: با بدست آمدن این سرنخ ها، پسر خانواده به عنوان مظنون تحت تعقیب قرار گرفت و كارآگاهان با هدایت تخصصی بازپرس ویژه قتل، تحقیقات میدانی گسترده‌ای در این خصوص آغاز و پس از سه روز كار گسترده اطلاعاتی نهایتاً محل اختفاء پسر خانواده را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیركردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی تصریح كرد: پسر جوان در بازجویی های پلیسی با اظهار ندامت و پشیمانی به قتل پدر اعتراف کرد.

سرهنگ بیدمشكی ادامه داد: متهم در اعترافات خود بیان داشت که با پدرم در خارج از شهر مشغول حفر چاه بودم و زمانی كه پدرم پائین و داخل چاه بود من مشغول مصرف مواد مخدر شدم اما ناگهان پدرم از چاه خارج شده و با دیدن من در حال مصرف موادمخدر ، عصبانی شده و با لعن و نفرین مرات كتك زد که پس از بازگشت پدرم به به درون چاه، از شدت عصبانیت چند تكه سنگ بزرگ را داخل چاه بر روی سرش انداخته و سپس مقدار زیادی خاك را درون چاه ریخته و پدرم را در چاه دفن کردم و از محل متواری شدم.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطر نشان كرد: متهم پس از تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی و طی قرار صادره روانه زندان شد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
تخلیه چاه,لوله بازکنی,لایروبی چاه,حفاری چاه,لوله کشی,نشت یاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل دلخراش پدر به دست فرزند 15 ساله/ جسد 3 ماه بعد از اعماق چاه فاضلاب کشف شد



جسد مرد 60 ساله‌ای که توسط همسر و فرزندش در مشهد به قتل رسیده بود، از عمق چاه فاضلاب خارج شد.

 به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرپرست نیروهای اعزامی آتش‌نشانی مشهد اظهار کرد: صبح روز جمعه چهارم اردیبهشت ماه قاضی ویژه قتل به آتش‌نشانی برای اعزام تیم امداد و نجات اطلاع داد.

حسن نجمی با اشاره به اینکه نیروهای آتش‌نشانی برای کشف جسد به محل حادثه در جاده میامی روستای قازقان اعزام شدند، افزود: یک نوجوان 15 ساله با مراجعه به کلانتری محله نسبت به قتل پدر خود با همکاری مادرش در سه ماه پیش اعتراف می‌کند.

وی تصریح کرد: به دلیل اختلافات خانوادگی، پسر و مادرش با بستن پاهای این فرد او را به داخل چاه فاضلاب به عمق هشت متر پرتاب کرده‌ و روی چاه را نیز به میزان یک نیسان خاک و نخاله ساختمانی پر کرده‌اند.

نجمی با اشاره به اینکه با چهار متر خاک‌برداری و حضور دو مقنی از روستا جسد این مرد خارج شد، گفت: جسد تحویل پزشکی قانونی و نیروی انتظامی شده و این پسر و مادر نیز توسط نیروهای انتظامی بازداشت و برای بررسی علت قتل به کلانتری منتقل شده‌اند.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبرنگاران