اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل همسر پس از نیم قرن زندگی مشترک



اخبار حوادث - قتل همسر پس از نیم قرن زندگی مشترک

شوهر سالخورده بعد از قتل همسرش توسط ماموران انتظامی شهرستان اراک دستگیر شد.

تلفن مرکزی فوریت های پلیسی 110 شهرستان اراک به صدا در آمد و شخصی با صدای لرزان خبر از قتل خانمی مسن را در منزلش داد.

بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی کلانتری 13 اراک برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند که مشاهده شد، خانمی 69 ساله بی جان در اتاق خواب افتاده است و آثار خونریزی بر روی سر و بالشت وی مشهود است.

با شروع تحقیقات از سوی اهالی منزل مشخص شد که مقتوله به اتفاق همسرش در این خانه زندگی می کنند و در بسیاری از موارد با یکدیگر درگیری لفظی دارند.

سرهنگ ویسمه ای فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: در مراحل تحقیقات مقدماتی همسر مقتوله که پیر مرد 71 یکساله ای بود، به ماموران انتظامی مراجعه و به قتل همسرش پس از نیم قرن زندگی مشترک اعتراف کرد.

قاتل در اعترافاتش اذعان داشت: به دلیل مشکلات خانوادگی در حال جر و بحث با همسرم بودیم که دعوایمان بالا گرفت و من لحظه ای عصبانی شدم و با یک هاونگ بر سر همسرم کوبیدم که او از پای درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: با توجه به اعترافات متهم و بازسازی صحنه و کشف آلت قتل وی بازداشت و برای تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و سپس با هماهنگی با دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی به زندان معرفی شد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
بد شدن رفتار همسر بعد از چند سال زندگی مشترک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل بی‌رحمانه همسر پس از 7 ماه زندگی مشترک/ قاتل به زودی اعدام می‌شود




 اخبار حوادث  -  قتل بی‌رحمانه همسر پس از 7 ماه زندگی مشترک/ قاتل به زودی اعدام می‌شود

مرد جوانی كه همسرش را از پنجره به پایین پرت كرده و كشته بود در آستانه اعدام قرار گرفت.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، اوایل سال 91 مرد جوانی با پلیس شهرری تماس گرفت و گفت: همسرم به دلیل مشكلات روانی كه داشت خودش را از پنجره خانه مان به پایین پرتاب كرد و خودكشی كرد.
 
با اطلاع ماموران پلیس از این حادثه آنها بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند و با حضور در محل به تحقیق در این رابطه پرداختند. با حضور ماموران مشخص شد كه زن جوانی به نام مریم از پنجره خانه اش به پایین افتاده و جان خود را از دست داده است. شوهر این زن به ماموران گفت: من و مریم 7 ماه بود كه با هم ازدواج كرده بودیم، اما مریم افسردگی داشت. برای همین امروز به خاطر یك جر و بحث كوچك خودش را از پنجره به پایین پرتاب كرد و من هم نتوانستم جلوی او را بگیرم.
 
با این اظهارات جسد به پزشكی قانونی منتقل شد و همزمان تحقیقات از همسایگان این زن نیز آغاز شد. تحقیقات در این خصوص در حالی آغاز شد كه خانواده مریم ادعا كردند دخترشان از سوی شوهرش به قتل رسیده و او هیچگاه مشكل روانی یا افسردگی نداشته است. آنها به پلیس گفتند كه مریم چند وقتی می شد كه با شوهرش اختلاف شدیدی داشته و چندین بار از سوی او تهدید به قتل شده است.
 
با این اظهارات، یكی از همسایگان مقتول نیز در جریان تحقیقات به ماموران گفت: روز حادثه من دیدم كه شوهر مریم داشت همسرش را از پنجره به پایین پرتاب می كرد.
 
بنابراین با توجه به اظهارات شاهد ماجرا، محمد به عنوان قاتل همسرش دستگیر شد و در حالیكه همچنان منكر قتل بود، پرونده وی برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه كیفری استان تهران ارجاع شد. متهم در این شعبه نیز به قصاص محكوم شد و این حكم در دیوان عالی كشور نیز تایید شد. بنابراین با وجود انكار متهم وی در آستانه اعدام قرار گرفت.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران