اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل همسر با شمشیر سامورائی



قتل همسر با شمشیر سامورائی

دادگاه مردی که همسر خود را با شمشیر سامورائی بقتل رسانده بود به 17 سال زندان محکوم کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دادگاه مردی که همسر خود را با شمشیر سامورائی بقتل رسانده بود ،متهم کرده و رای بر محکومیت او صادر کرد.

متهم رابرت دانسون 54 ساله زن 47 ساله خود را در حالیکه در خواب بود، با شمشیر سامورائی، سلاخی کرد.بنا به گزارش دیلی میل، قاتل که در شب حادثه مشغول دیدن بازی فوتبال بود، بعد از نوشیدن مشروب در حالیکه بشدت مست بوده، مخفیانه وارد اتاق خواب همسرش می گردد و در نهایت قساوت شمشیرش را 10 مرتبه به گلو، پشت و سینه قربانی فرو می کند.

وی سپس با آرامش تمام به دیدن ادامه بازی فوتبال پرداخته است.

 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش پلیس "همسایه ها با شنیدن سر و صدا، پلیس را در جریان قرار داده و پلیس وی را دستگیر می کند".پلیس پس از وارد شدن به محل حادثه عنوان کرد که مقتول را در حالی یافته که هنوز شمشیر ساموائی بر سینه او بجای مانده و دسته شمشیر روی زمین افتاده بوده و مقتول برای نجات خود به سمت تلفن رفته ولی وی دوام نیاورده و تلفن همانگونه در دستانش آویزان مانده بود.

بنا به گزارش و تحقیقات پلیس علت این حادثه را آگاهی پیدا کردن مقتول از وجود فرزند کوچکی بواسطه برقراری رابطه نامشروع قاتل با زن دیگر عنوان گردیده است و قاتل نیز اعتراف کرده که در طول 14 سال ازدواج با وی او را فریب داده و با زنان دیگری رابطه نامشروع برقرار میکرده است.وکیل مدافع از دادگاه خواستار سلب اتهامات وارده را داشته و ابراز داشت که قاتل از بیماری روانی رنج میبرد و در زمان قتل در شرایط روحی نرمال نبوده و نمی دانسته مرتکب چه عمل هولناکی میشود.

با این حال ،قاضی دادگاه حکم را قطعی اعلام کرد و ابراز داشت، قاتل زن خود را با وحشیانه ترین شکل ممکن و با داشتن دو آلت قتاله در دست و اعمال شدیدترین ضربات ممکنه ، کشته است و در نهایت قاتل را بدلیل اعمال نهایت خشونت به 17 سال زندان محکوم کرد و از این واقعه بسیار متاثر شد چراکه مقتول از دیرباز همکار خود قاضی بوده است .قاضی دادگاه مقتول را وکیلی برجسته ، حاذق و مهربان دانست./جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
مستند کاتانا (شمشیر سامورائی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توافق با افسر پلیس برای قتل همسر سابق



 

مرد آمریكایی كه با همدستی همسرش با اجاره یك آدمكش قصد قتل همسر سابقش را داشت، به ۱۵ سال زندان محكوم شد.


این زوج از چندی پیش در جستجوی قاتل اجاره‌ای بودند و سرانجام پس از ارتباط با فردی كه برای قتل اعلام آمادگی كرده بود، از وی درخواست كردند با دریافت ۵۰۰۰ دلار زنی را كه همسر سابق استوارت بروش بود، به قتل برساند.

این زوج هنگامی كه پول درخواستی فردی كه خود را قاتل اجاره‌ای معرفی می‌كرد پرداخت كردند، متوجه شدند آنها با یك افسر پلیس وارد مذاكره شده‌اند.

با دستگیری این زوج و محاكمه ‌آنها، استوارت بروش ۶۰ ساله در دادگاه شهر بریوار در ایالت فلوریدا گفت: از این اقدام خود متاسف هستم و از همسر سابق خود عذر می‌خواهم و همسرش شلی هم پذیرفت كه در سوء قصد به همسر سابق استوارت همكاری داشته است.