اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل مستانه دوست قدیمی بخاطر ازدواج نکردن با خواهر + تصویر



مردی اهل استرالیا هم اتاقی خود را به قتل رساند.

 اخبار,اخبار حوادث  , قتل

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از دیلی میل،آقای " چنگوبی ونگ " ساکن " سیدنی " به اتهام قتل آقای " گانچن چن " 23 ساله در یک نزاع با یکدیگر در 4 فبوریه ساله گذشته متهم شد.

براساس گزارش پلیس ، جنایت کار که با خواهر قربانی خانم " الوا " رابطه عاشقانه داشت و پس از پایان یافتن این رابطه در نوامبر 2013 آقای " چن " در یک نزاع دوست خود را مقصر دانست و او را بابت صدمات عاطفی به خواهرش سرزنش کرد که این موضوع انگیزه جنگ بین این دو دوست شد به طوری که یکدیگر را مورد  ضرب و شتم قرار دادند و آقای " ونگ " برای دفاع از خود با چاقوی آشپزخانه به " چن " 23 ساله حمله ور شد و او را مورد اصابت چندین ضربه قرار داد که منجر به مرگ " چن " شد .

در تحقیقات گسترده تر  پلیس معلوم شد شب جنایت این دو یک مهمانی برپا کردند و 4 نفر از دوستان دیگر خود را برای صرف شام به آپارتمان خود واقع در " آبورن " دعوت کردند .

سپس شروع به نوشیدن مشروبات الکلی  کردند . پس از رفتن مهمانها " چن " و " ونگ " که متاثر از مقدار قابل توجهی الکل مست بودند شروع به نزاع با یکدیگر کردند که با قتل " چن " و فرار " ونگ " از محل حادثه پایان یافت .

پلیس در ادامه افزود " ونگ " در ساعت 12 شب با خواهر قربانی تماس گرفت و به او گفت اگر هر اتفاقی برای برادرش بیافتد من مقصر نیستم او خود به دنبال دردسر است .

جنایت کار که پس از آن به " پرت " گریخت و به مدت یک سال دیده نشد .هنگامی که  به " سیدنی " بازگشت توسط پلیس بازداشت و به حبس برده شد و باید به زودی در دادگاه به اتهام قتل دوستش حاضر شد.


  اخبار  حوادث  -  باشگاه خبر نگاران 


ویدیو مرتبط :
قتل بخاطر اصرار به ازدواج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل دوست قدیمی بخاطر جملات تحقیرآمیز زنانه



یک دستفروش تنها بخاطر جملات تحقیرآمیز زن مورد علاقه‌اش دوست قدیمی خود را در اقدامی کینه‌جویانه کشت.

ساعت 16 عصر 13 مرداد سال جاری بود که جنایتی خیابانی در بزرگراه ایرانپارس و خیابان شقایق رخ داد.

وقتی مأموران 138 جنت‌آباد خود را به بالای سر جسد مرد 30 ساله‌ای به نام مصطفی رساندند، دیدند که ضربه‌ای مرگ‌آور به قلبش او را به کام مرگ فرو برده است.

دقایقی بعد ماجرای فرار عامل قتل به بازپرس شعبه 8 دادسرای امور جنایی تهران، مخابره شده و تیمی از مأموران اداره 10 پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

کارآگاهان جنایی در تحقیقات میدانی قاتل فراری به نام پوریا 23 ساله را شناسایی کردند. تجسس‌ها نشان داد جنایت در محله دستفروش‌ها رخ داده است.

یکی از غرفه‌داران به کارآگاهان گفت: «من در اینجا کار می‌کنم. ساعت 3 بعدازظهر شنیدم که در پایین غرفه و در کنار خیابان صدای داد و فریاد می‌آید. به سمت پیاده رو رفتم، دیدم که یکی دیگر از غرفه داران به نام پوریا با مصطفی که وی نیز غرفه‌ای دارد درگیر شده است. زمانی که به سمت آنها رفتم، پوریا را دیدم که با چاقویی در دست در حال فرار است و مصطفی روی زمین افتاده و خون زیادی از وی رفته است. کارآگاهان خیلی زود مخفیگاه پوریا در خیابان شهید ستاری و بلوار فردوس غرب را شناسایی کرده و در ساعت 12 ظهر 14 مردادماه سال جاری پوریا دستگیر شد.

در شرایطی که تصور می‌شد انگیزه جنایت، اختلاف بخاطر دستفروشی است پوریا پرده از رازی پنهان برداشت و گفت: «من و مصطفی از دو سال پیش با هم دوست بودیم. در این مدت من به یکی از زنان غرفه‌دار به نام مریم علاقه‌مند شدم و این زن نیز در امــور غرفه داری به من کمک می‌کرد. چند روز پیش از درگیری من به صحبت کردن مریم با مصطفی اعتراض کردم و از او خواستم که ارتباط خودش را با مصطفی قطع کند اما مریم مرا تحقیر کرد و همین کینه را به دل من گذاشت.

عامل جنایت گفت: « ساعت 2 ظهر مریم با من تماس گرفت که چرا در غرفه نیستم که گفتم در مسیر بازار روز هستم؛ پشت تلفن از او پرسیدم که او کجاست که شنیدم در غرفه مصطفی نشسته است. خیلی عصبانی شدم. زمانی که به بازار روز رسیدم، مریم از بازار رفته بود. به سمت غرفه مصطفی رفتم و دیدم که او در حال خالی کردن بسته‌های پوشاک است؛ بدون هیچ مقدمه‌ای با چاقویی که همراه داشتم، ضربه‌ای به سینه‌اش زدم.»

اخبار حوادث - ایران